شیائومی Mi 6 با رم 6 گیگابایتی و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

همانطور که می‌دانید پرچمدار امسال شرکت شیائومی یعنی گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 روز چهارشنبه پیش‌رو معرفی خواهد شد. با این حال تمام شواهد نشان از این دارد که Mi 6 به جای رم ۴ گیگابایتی مجهز به ۶ گیگابایت خواهد بود. این در حالی است که خود شیائومی نیز با انتشار یک ویدیو به صورت رسمی از وجود چندین ارتقا در پرچمدار امسالش خبر داده است.

به طور دقیق‌تر شاهد سه بهبود در شیائومی Mi 6 نسبت به پرچمدار سال گذشته یعنی شیائومی Mi 5 هستیم. اولین تغییر استفاده از دوربین دوگانه به جای بکارگیری از یک دوربین خواهد بود. دومین موردی که Mi 6 نسبت به مدل قبل‌تر خود ارتقا داشته، به‌کارگیری رم ۶ گیگابایتی به جای ۴ گیگابایت رم است. با این حال برای آگاهی از سومین بهبود در پرچمدار جدید شیائومی بازهم باید منتظر بمانیم چرا که هنوز دقیقا اطلاعی در مورد آن در دست نیست.

با این حال بنابر گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت در پایین نمایشگر گوشی تعبیه شده و با توجه به ویژگی غیر قابل نفوذ بودن گوشی در مقابل آب و گرد و غبار، این گوشی قادر به اخذ گواهی IP68 خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که جک ۳.۵ میلیمتری هدفون از این گوشی حذف شده و پورت نوع C در پایین گوشی قرار گرفته شده است. البته شاید یکی از مهمترین نکات در مورد شیائومی Mi 6 را بتوان بهره‌مندی از اسنپدراگون ۸۳۵ دانست که به همراه ۶ گیگابایت رم، قدرت سخت‌افزاری بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت پایه پرچم‌دار امسال شیائومی معادل ۲۹۰ دلار تعیین شود، همچنین مدل Mi 6 پلاس با قیمتی معادل ۴۳۵ دلار عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH