اسمارت‌فون اختصاصی اندی رابین در GFXBench رویت شد

اندی رابین که او را پدر اندروید می‌نامند، در حال کار بر روی یک اسمارت‌فون بالارده است که قرار است با محصولات اپل و گوگل به رقابت بپردازند. به‌تازگی این اسمارت‌فون در بنچمارک Geekbench رویت شد و حالا نوبت به GFXBench رسیده است که با انتشار اطلاعات اسمارت‌فون اختصاصی اندی رابین، نزدیک بودن به زمان رونمایی را به ما یادآوری کند.

اسمارت‌فون توسعه یافته توسط اندی رابین، Essential FIH-PM1 نام دارد. از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به بهره‌مندی از نمایشگر 5.5 اینچی اشاره کرد که وضوح آن 1312 در 2560 پیکسل است و نسبت تصویر آن 80:41 است، برای درک بهتر این نسبت بد نیست بدانید، ال‌جی G6 از نمایشگری با نسبت 82:41 استفاده می‌کند. وظیفه پردازشی این اسمارت‌فون را اسنپدراگون 835 برعهده دارد که به 8 هسته پردازشی مجهز شده و رابط گرافیکی آن آدرنو 540 است. چهار گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، تکمیل کننده مشخصات سخت‌افزاری Essential FIH-PM1 است، البته امیدواریم این اسمارت‌فون با حافظه داخلی بیش‌تری روانه بازار شود.

دوربین اصلی این اسمارت‌فون 12 مگاپیکسلی است و در بخش سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. با توجه به اطلاعات GFXBench، دوربین اصلی Essential FIH-PM1 از فوکوس خودکار پشتیبانی نمی‌کند. این اسمارت‌فون از NFC پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا مجهز خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های اسمارت‌فون اندی رابین، می‌توان به پشتیبانی از ماژول و قابلیت مشابه 3D Touch موجود در آی‌فون اشاره کرد.

Essential FIH-PM1 توسط فاکسکان در حال ساخت است و عبارت FIH موجود در شماره مدل مخفف عبارت Foxconn International Holdings است. انتظار می‌رود اواسط سال جاری میلادی، شاهد معارفه و عرضه این اسمارت‌فون باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH