مشکل نمایشگر گلکسی S8 و S8 پلاس

پس از مشکلات بزرگی که سامسونگ پس از معرفی و عرضه نوت 7  در سال گذشته با آن‌ها مواجه شده بود، امسال سال بسیار مهمی برای این کمپانی محسوب می‌شود. سامسونگ باید تمامی تلاش و قدرتش را بر روی پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس پیاده می‌کرد تا محصولاتی با کم‌ترین نقص را در سال 2017 به بازار عرضه کند. از طرفی این کمپانی زمان معرفی پرچمداران جدیدش را حدود یک ماه به عقب انداخت تا فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی این دو گوشی جدیدش داشته باشد.

اما با این وجود، مدتی پیش تعداد زیادی از خریداران گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در کره، از وجود یک هاله قرمز رنگ در صفحه نمایش گوشی‌های‌شان، اعلام نارضایتی کردند. پس از آن تصاویر متعددی از گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در فضای مجازی توسط کاربران منتشر شد. در این تصاویر که صفحه نمایش گوشی در آن نشان داده شده، کاربران سوال می‌کردند که آیا نمایشگر گوشی‌شان بیش از حد قرمز است یا نه.

سامسونگ این موارد را در اینترنت مشاهده کرد و به آن‌ها این چنین پاسخ داد:

این موارد اصلا مشکل کیفی در گلکسی S8 نیستند و توسط خود گوشی و بخش نرم افزاری آن کاملا قابل کنترل هستند. اگر پس از ایجاد تغییرات در این بخش هنوز رنگ‌ها در نمایشگر گوشی شما میل به قرمزی می‌زنند، می‌توانید گوشی را با یک مدل سالم در مراکز خدمات تعویض کنید.

با وجود این بیانیه، کاربران زیادی اعلام کرده‌اند که با وجود ایجاد تغییرات رنگی در گوشی همچنان این مشکل را در گلکسی S8 و گلگسی S8 پلاس دارند. یکی از تحلیلگران در این زمینه می‌گوید که این مشکلات به دلیل تقاضای بالای پرچمداران سامسونگ و عجله کردن این کمپانی در زمینه ساخت و تولید بوده است. این تحلیلگر می‌گوید که سامسونگ از تکنولوژی رنگ قرمز عمیق برای کنترل توازن رنگی در نمایشگر‌ گوشی‌هایش استفاده می‌کند. احتمال این وجود دارد که با توجه به تقاضای بالا و عجله سامسونگ در این زمینه، تعدادی از این مدل‌ها در بخش نمایشگر به آن توازن رنگی نرسیده باشند.

تعداد زیادی از این گوشی‌ها که این مشکل در آن‌ها دیده شده است، مربوط به اپراتور T-Mobile بوده‌اند. به هر حال سامسونگ اصلا از این موضوع خوشحال نیست و با تمام وجودش می‌خواهد تمامی گوشی‌های به فروش رفته، بدون هیچ گونه مشکل در دست کاربران قرار بگیرند. ما هم امیدواریم این اولین و آخرین خبری باشد که در زمینه وجود مشکل در دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌شنویم.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

16 در مورد “مشکل نمایشگر گلکسی S8 و S8 پلاس”

  1. سلام دوروزه متوجه شدم گوشیم وقتی داره شارژ میشه صفحش یهو مثل رنگین کمان میشه چراااا توروخدا جواب بدین????

  2. سلام من دو ماه از خرید گوشیم میگذره گلکسی s8+ الان باتریش زود خالی میشه نواز رنگی کنار موبایلم اومده باید چیکار کنم مشکلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سلام گوشی من سه روزه از پیام کوتاه و ایمیل و دایرکت اینستا خارج میشه میشه راهنمایی کنید مشکل از چیه .سامسونگs8

  4. دوستان یه سوال . میگن تاچ و ال سی دی این گوشی یکیه و با کوچکترین ضربه در اثر شکست ۱ میلیون و ۵۰۰ هزینه بره . آیا درسته؟

  5. پدرام افشان

    سلام دوسته من تاچ گوشی من مشکل پیدا کرده…میشه رانماییم کنید چیکار کنم…ایا گارانتی داره اصلا

  6. سلام خسته نباشید.میشه لطفا منو راهنمایی کنید دو روزه گوشی من به این مشکل برخورده.وقتی میزنم تو شارژ مینویسه.رطوبت وجود دارد.برای شارژکردندستگاه خود مطمان شویدپورت شارژ usb خشک است.مگه این گوشی ها ضد آب نیستند ؟ بی زحمت هر کی میتونه راهنماییم کنه واسه درست کردنش باهام تماس بگیره ۰۹۳۷۵۳۰۸۸۰۸

  7. ما هم امیدواریم این اولین و آخرین خبری باشد که در زمینه وجود مشکل در دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌شنویم.
    (دادا شما زیاد غصه نخور کمپانی شما نیست که
    نکنه………) ??????

  8. آقای عباسی اونایی که این مدلها رو پیش خرید کردند اگه به این مشکل برخورد کردن گارانتی تعویض میکنه یا ههمون رو هواییم؟

    1. علی‌رضا عباسی

      مطمئنا گارانتی‌ها و خدمات پس از فروش ایرانی در صورت وجود مشکل باید پاسخگو باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH