گلکسی نوت ۸ تصویر ۳

هر آن‌چه که تا امروز درباره گلکسی نوت 8 می‌دانیم

با وجود تمامی مشکلاتی که نوت 7 برای سامسونگ ایجاد کرد، این کمپانی تصمیم ندارد سری نوت را به کلی حذف کند بلکه می‌خواهد نوت 8 را با مشخصاتی انقلابی روانه بازار کند تا جبرانی برای نسل قبلی این گوشی باشد. بر اساس شایعات و اطلاعات منتشر شده، نوت 8 صفحه نمایش 4K و دستیار صوتی هوشمند Bixby خواهد داشت. همچنین احتمال استفاده از دوربین دوگانه در این گوشی بسیار بالا است.

زمان معرفی گلکسی نوت 8

بر اساس توییتی که Evan Blass منتشر کرده، سال 2017 حتما زمان معرفی گلکسی S8 خواهد بود. طبق این توییت مدل گوشی نوت 8 که قرار است امسال معرفی شود، SM-N950 است. از آن‌جایی که سری نوت سامسونگ همگی از الگوی مدلی N9xx استفاده می‌کنند، احتمال این که این گوشی اشاره شده، همان نوت جدید باشد را بالاتر می‌برد.

اگر سال‌های قبل را به یاد داشته باشید، سامسونگ معمولا سری نوتش را در ماه آگوست معرفی می‌کرد. این فرصت به سامسونگ اجازه کار کردن بیشتر بر روی نسل جدید نوت را برای جلوگیری از به‌وجود آمدن مشکلات جدید می‌دهد.

از آن‌جایی که این گوشی هنوز زیر دست توسعه دهندگان سامسونگ قرار دارد، از یک نام کد شده برای اشاره به آن استفاده می‌شود. این نام کد شده  “Great” بوده که می‌تواند معنای عالی و بزرگ را داشته باشد. البته پیش از این‌ها شایعاتی منتشر شده بود که نام کد شده این گوشی Baikal است. Baikal بزرگ‌ترین دریاچه در جهان است. اما بر اساس گفته‌های SamMobile نام کد شده این گوشی به این صورت نیست. علاوه بر این‌ها SamMobile می‌گوید مدل آنلاک شده و جهانی گلکسی نوت 8 به صورت SM-N950F خواهد بود. بنابراین همان طور هم که Evan Blass به این موضوع اشاره کرده بود، حتما شاهد مدل N950 در نوت 8 خواهیم بود.

یک منبع معتبر به SamMobile گفته که سامسونگ در حال کار کردن بر روی فریمورهای جهانی نوت 8 با مدل‌های N950FXXU0AQC6 ،N950FOXM0AQC6 و N950FXXU0AQC6 است.

مشخصات اصلی نوت 8

بر اساس یک‌سری اطلاعات منتشر شده، گلکسی نوت 8 یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 4K خواهد داشت. پنل استفاده شده در این نمایشگر هم از نوع سوپر امولد خواهد بود. در این گوشی شاهد صفحه‌ نمایش با دو لبه خمیده و بدون هیچ دکمه فیزیکی خواهیم بود. همچنین محل قرار گیری حسگر اثر انگشت در آن‌ هم مانند S8 در پشت گوشی تعبیه خواهد شد. تصویر جدیدی از یک گوشی با دوربین دوگانه و برند سامسونگ در اینترنت منتشر شده که فکر می‌کنیم مربوط به نوت 8 باشد. سامسونگ می‌تواند حسگر اثر انگشت را درون شیشه نمایشگر قرار دهد. درست همان کاری که قرار بود با S8 بکند اما نشد.

بر اساس تصاویر دیگری که از طرح ابتدایی این گوشی منتشر شده، دو بخش دایره مانند در جلوی گوشی دیده می‌شود که می‌توانند دوربین سلفی و حسگر عنبیه چشم باشند. در بخش پایینی شاهد پورت USB Type C، جک هدفون و محل قرار گیری قلم S Pen هستیم.

در بخش مشخصات مطمئنا شاهد دو مدل چیپست استفاده شده یکی اسنپدراگون 835 و یکی اگزینوس 8895 خواهیم بود. احتمال دارد بر روی نوت 8 حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت قرار بگیرد.

بخش نرم افزاری گلکسی نوت 8

طبق شایعات نوت 8 قابلیت‌های نرم افزاری زیادی خواهد داشت. قابلیت‌های پیشرفته و جدید در بخش واقعیت مجازی و دستیار صوتی هوشمند در نوت 8 دیده خواهد شد.

نظر شما درباره نسل جدید نوت سامسونگ چیست؟

2 در مورد “هر آن‌چه که تا امروز درباره گلکسی نوت 8 می‌دانیم”

  1. ای بابا شد یبار راجب سامسونگ و گوشیاش پست بزارین و از انفجار نوت ۷ حرف نزنین!.انگار مقدمه خوبی برای هر پستیه نه!
    بابا بیخیال این نوت هفت بدبخت شین دیگ هم پدر اون هم پدر مارو دراوردین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH