آپدیت گلکسی نوت 8 با اضافه شدن قابلیت سوپراسلوموشن و AR Emoji‌ سامسونگ

از قابلیت‌های سوپر اسلوموشن و اموجی‌های واقعیت افزوده به عنوان دو ویژگی جذاب گوشی‌های سامسونگ یاد می‌شود که تنها در انحصار اسمارت‌فون‌های خانواده گلکسی S9 و نوت 9 قرار دارد.

اگر از دارندگان گوشی‌های گلکسی S9 یا مدل پلاس باشید هندست به شما اجازه فیلمبرداری سوپر اسلوموشن به مدت 0.2 ثانیه با سرعت 960 فریم بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰p را می‌دهد. در حالی که در گلکسی نوت 9 ویدیوهایی با همان سرعت و رزولوشن، به مدت 0.4 ثانیه گرفته می‌شوند. در خصوص دیگر گوشی‌های سامسونگ این قابلیت وجود ندارد، اما ظاهرا شرکت درصدد آن است که این دو قابلیت را برای برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عرضه کند.

بر اساس گزارش XDA Developers، ظاهرا گلکسی نوت 8 اولین محصولی خواهد بود که قابلیت‌های سوپر اسلوموشون و اموجی‌های واقعیت افزوده را در قالب بسته امنیتی سپتامبر دریافت خواهد کرد. در این گزارش آمده است کاربران فرانسوی اولین افرادی خواهند بود که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. ظاهرا نحوه عملکرد قابلیت سوپر اسلوموشن در این فبلت به مانند گوشی‌های گلکسی S9 خواهد بود. متاسفانه جزییات بیشتری در خصوص چگونگی کارکرد این قابلیت بر روی گلکسی نوت 8 منتشر نشده است و برای خبرهای تکمیلی باید منتظر عرضه به‌روزرسانی ماه سپتامبر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH