دوربین دوگانه گلکسی Note 8 مجهز به زوم اپتیکال 3 برابری و لنز عریض خواهد بود

Ming-Chi Kuo تحلیلگر خوش سابقه موسسه KGI پیش‌بینی‌های جالبی را در رابطه با گلکسی Note 8 و دوربین به کار رفته در آن داشته است. این تحلیلگر بیان می‌کند که سامسونگ، گلکسی Note 8 را به عنوان آخرین پرچم‌دار خود در سال 2017 با دوربین دوگانه معرفی خواهد کرد. او هم‌چنین می‌گوید یکی از سنسورهای این دوربین برای ثبت تصاویر عریض‌تر و دیگری به منظور زوم اپتیکال سه برابری استفاده خواهد شد.

سنسور تعبیه شده برای ثبت تصاویر عریض‌تر این اسمارت‌فون وضوحی 12 مگاپیکسلی دارد که به فوکوس خودکار مجهز خواهد بود. سنسور تله فوتو به کار رفته در این اسمارت‌فون نیز 13 مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو سنسور از تثبیت کننده اپتیکال (OIS) بهره می‌گیرند. Ming-Chi Kuo معتقد است که سنسور دوگانه گلکسی Note 8 از نمونه به کار رفته در آی‌فون 7 پلاس قدرتمندتر خواهد بود و برای رقابت با آی‌فون نسل بعدی توسعه داده می‌شود.

از دیگر مشخصاتی که انتظار می‌رود در گلکسی Note 8 شاهد آن‌ها باشیم می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح +QHD و چیپست اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 اشاره کرد. گفته می‌شود سنسور اثر انگشت به احتمال قوی در بخش پشتی اسمارت‌فون باقی خواهد ماند و به زیر شیشه بخش جلویی منتقل نخواهد شد.

البته مطابق گفته‌های موسسه KGI، سامسونگ حتی پیش از معرفی گلکسی Note 8 نیز سال خوبی را خواهد داشت. پیش‌بینی‌ها از فروش 50 تا 55 میلیون دستگاه گلکسی S8 و +S8 خبر می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH