لنوو از کروم‌بوک Flex 11 با قابلیت باز شدن صفحه‌نمایش تا زاویه ۳۶۰ درجه رونمایی کرد

لنوو امروز از کروم‌بوک جدید خود با نام Flex 11 رونمایی کرد. این کروم‌بوک دارای قابلیت باز شدن صفحه‌نمایش تا زاویه ۳۶۰ درجه است. این بدان معنا است که می‌توان از Flex 11 به شکل لپتاپ، تبلت و در حالتی موسوم به چادر (Tent) استفاده کرد. (در این حالت صفحه‌نمایش بیش از ۲۷۰ درجه باز می‌شود). این دستگاه دارای نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ است.

Flex 11 از یک پردازنده ۴ هسته‌ای آرم با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از جمله قابلیت‌های ارتباطی و پورت‌های این دستگاه می‌توان به اتصال وای‌فای، کارت‌خوان اس‌دی، جک ۳.۵ میلیمتری مشترک هدفون و میکروفن و پورت‌های یواس‌بی نوع سی، HDMI و یو‌اس‌بی ۳.۰ اشاره کرد. این دستگاه از یک وب‌کم ۷۲۰p نیز بهره می‌برد. لنوو مدعی است که باتری این کروم‌بوک تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد.

فلکس ۱۱ حدود ۱.۳۵ کیلوگرم وزن داشته و می‌تواند در سقوط از ارتفاع ۷۵ سانتی‌متری جان سالم به در ببرد. صفحه‌کلید این دستگاه نیز در برابر نفوذ مایعات تا حجم ۳۳۰ میلی‌لیتر مقاوم است. این دستگاه به زودی توانایی دسترسی به گوگل‌پلی را نیز به دست خواهد آورد. کروم‌بوک مذکور تا پیش از اتمام ماه آوریل با قیمت ۲۷۹ دلار در بازار ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH