داتیس به عنوان نماینده نمایشگرهای تجاری ال‌جی در ایران معرفی شد

روز گذشته و در سمیناری که با حضور تعدادی از خبرنگاران و مدیران شرکت‌های داتیس و ال‌جی برگزار گردید، داتیس به عنوان نماینده رسمی ال‌جی در بخش نمایشگرهای صنعتی و تجاری این کمپانی مشهور کره‌ای در ایران انتخاب شد.

در ابتدای این مراسم، دی اس آن، مدیرعامل ال‌جی بر روی صحنه آمد و گفت: همانطور که می‌دانید، این روزها موقعیت خوبی برای تجارت نمایشگرها در دنیا بوده و این تجارت در حال رشد و تعامل بیشتر با مشتریان است. وضعیت اقتصادی خاصی در خاورمیانه وجود دارد که ناشی از پایین بودن قیمت نفت است؛ ولی هنوز فروش محصولات تجاری و خانگی در این منطقه صرفه‌ اقتصادی دارد.

نیاز بازار برای نمایشگرهای صنعتی هنوز احساس می‌شود که بیشتر برای صنعت ساخت و ساز، ارتباطات و تبلیغات وجود دارد. محصولات تجاری ما در حال رشد است و ال‌جی انقلابی در نمایشگرهای OLED پدید آورده است.

امروز برای اولین بار در ایران نمایشگرهای تجاری و صنعتی OLED ال‌جی را رونمایی می‌کنیم و این موضوع به ما کمک می‌کند که در خاورمیانه رشد و جایگاه خوبی داشته باشیم. ما دنبال موفقیت در همکاری‌های بیشتر محصولات تجاری با شما ایرانیان هستیم.

در ادامه امیر زمانی، مدیر فنی شرکت داتیس در خصوص محصولات برایتون، دیگر برند این شرکت که در زمینه دوربین‌های مدار بسته فعالیت دارد، توضیحات بیشتری را ارائه کرد. محصولات دوربین مداربسته برایتون در 6 رده مختلف اولترا، پرو، پلاس و لایت و همچنین دسته‌های اقتصادی با برند DigiSec و cfm عرضه می‌شود.

از آن‌جا که این دوربین‌ها تنوع فراوانی دارند آقای زمانی نحوه نام‌گذاری دوربین‌ها و کیس‌های آن‌ها را نیز شرح داد که شامل اطلاعات فنی محصول از جمله سری، نوع چیپست، تعداد کانال، وضوح تصویر و تعداد هارد دیسک بود. به این ترتیب فروشندگان می‌توانند تنها با دیدن شماره مدل متوجه امکانات محصول شوند.

به گفته زمانی محصولات برایتون نسبت به سایر محصولات رقیب مزایای زیادی از جمله PCBهای باکیفیت، چیپست‌های محافظت شده دربرابر نوسان و بارهای الکتریک و همچنین خنک‌کننده برای دفع حرارت و بهبود بازده پردازنده دارند. از جمله مزایای نرم‌افزاری این محصولات نیز می‌توان به پخش هم‌زمان 16 کاناله ساعت‌های مختلف یک فایل، پشتیبانی در فضای ابری گوگل درایو یا دراپ‌باکس و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی در اپلیکیشن موبایل و پی‌سی اشاره کرد.

سپس سعید رضایی مدیر بخش نمایشگرهای تجاری ال‌جی الکترونیکس برای معرفی انواع این محصولات به صحنه آمد. به گفته وی تفاوت مانیتورهای صنعتی با خانگی که در برخی مراکز صنعتی و تجاری هنوز نصب می‌شود و در واقع دلیل این‌که باید از مانیتورهای تجاری استفاده کرد در چهار عامل مهم خلاصه می‌شود:

  1. میزان کارکرد پیش‌بینی شده برای مانیتورهای خانگی تا حداکثر 12 ساعت در روز است درحالی‌که مانیتورهای صنعتی بسته به کاربری می‌توانند روزانه 18 تا 24 ساعت بدون مشکل کار کنند.
  2. توانایی ماژول استفاده شده در تلویزیون‌های خانگی و در واقع عمر مفید آن‌ها تنها 15 هزار ساعت است درحالی‌که این رقم در مانیتورهای صنعتی 4 برابر شده و به 60 هزار ساعت رسیده تا با دوام 4 برابری هزینه‌ها در بلندمدت کاهش یابد.
  3. مانیتورهای خانگی تنها برای استفاده به شکل افقی و با نسبت تصویر 16:9 عرضه می‌شوند و درصورتی‌که آن‌ها را به صورت عمودی نصب کنید پس از یک‌سال دچار تغییر رنگ و خرابی خواهند شد.
  4. نکته بعدی عارضه Burn-in یا برجا ماندن هاله‌ای از یک تصویر یا لوگوی ثابت روی نمایشگر است که در مانیتورهای صنعتی وجود ندارد.

مدیر بخش نمایشگرهای تجاری ال‌جی مزیت نمایشگرهای تجاری این شرکت نسبت به رقبا را در استفاده از پنل IPS دانست که باعث خوانایی بهتر، مقاومت بالاتر، روشنایی بیشتر و کاهش مصرف به خاطر استفاده از زیرپیکسل‌های RGBW می‌شود. این پنل‌های خصوصاً در بخش دیواری گسترده زاویه دید بیشتری دارند.

در پایان هم مهندس فیض آبادی مدیر اتحادیه تجهیزات الکترونیک و حفاظتی از شناسنامه‌دار کردن نصاب‌های دوربین‌های مداربسته برای امنیت بیشتر مشتریان و حفظ حریم خصوصی آن‌ها خبر داد و گفت مشتریان می‌توانند لیست کامل نصاب‌های معتبر را در وب‌سایت این اتحادیه به آدرس etet.ir مشاهده کنند.

شرکت داتیس همچنین بعد از ظهر دو کارگاه آموزشی تخصصی برای علاقمندان به دوربین‌های مداربسته و مانیتورهای صنعتی و تجاری به صورت مجزا برگزار کرد و با معرفی وب‌سایت، صفحه اینستاگرام و همچنینکانال تلگرام این شرکت علاقمندان را به همکاری با داتیس دعوت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH