اپل قصد دارد محصولات آینده‌اش را از مواد بازیافتی تولید کند

شرکت‌های حامی محیط‌ زیست در دنیا فعالیت‌های خود را برای تولید محصولاتشان بدون آسیب به زمین و محیط زیست در آینده آغاز کرده‌اند تا در کنار حفظ محیط‌ زیست و استفاده از فناوری‌های سبز هزینه‌های خود را نیز پایین بیاورند. شرکت صاحب‌نام اپل نیز ازجمله کمپانی‌های سبز دنیاست که با فناوری‌های سازگار با محیط‌ زیست خود سعی دارد از زمین پاک و محیط‌ زیست حمایت کند.

اپل به‌عنوان کمپانی دوستدار محیط‌ زیست اعلام کرده که به‌زودی اقدامات عملی خود را جهت حفاظت از محیط‌ زیست و طبیعت آغاز می‌کند. یکی از این اقدامات تولید محصولات آینده این شرکت آمریکایی از مواد بازیافتی است. اقدامی که می‌تواند برای سایر کمپانی‌ها نیز الگو باشد.

تازه‌ترین خبر منتشرشده از اپل حکایت از آن دارد که این کمپانی قصد دارد به‌زودی تمام قطعات و تولیدات خود را از مواد بازیافتی و قابل بازگشت به طبیعت طراحی و تولید کند.

در گزارش اپل درباره این خبر خوب برای حامیان محیط‌ زیست به این نکته اشاره‌ شده که در آینده شاهد این هستیم که دیگر هیچ ماده‌ای از دل زمین استخراج نمی‌شود و مواد اولیه تمام تجهیزات و لوازم قابل‌ استفاده مجدد هستند.

در گزارش اپل آمده است:

اگرچه شاید این تصمیم دور از ذهن باشد اما کمپانی اپل سخت در حال تلاش است تا این امر را محقق کند و تمام محصولات خود را از مواد بازیافتی تولید و روانه بازار کند.

جکسون، نائب رئیس اپل در بخش محیط‌ زیست شرکت اپل در بیانیه‌ای اعلام کرده:

شرکت اپل مانند برنامه‌ها و تولیدات دیگرش ابتدا این تصمیم را رسانه‌ای کرده و پس از آن با محققان و کارشناسان این حوزه همکاری‌های جدی خواهد داشت تا به‌عنوان اولین شرکت حامی محیط‌ زیست در این عرصه نیز پیشگام باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH