یک در برابر دو! (مقایسه پدفون اینفینیتی با 8 ایکس از گروه C)

8x
با یکی از مسابقات گروه C در خدمت شما هستیم، گروهی که در آن بزرگانی چون آیفون 5 و اکسپریا زد حضور دارند و رقابت در آن بسیار نفس‌گیر است و تمام گوشی‌ها برای صعود به مرحله بعد به شدت با یکدیگر رقابت می‌کنند. پس با ما باشید تا در ادامه به یکی‌دیگر از مسابقات این گروه بپردازیم.
در حالی که دو تیم در رختکن در حال برنامه‌ریزی هستند با شرکت کنندگان آشنا می‌شویم. اولین شرکت‌کننده از کمپانی معروف HTC است. شرکتی که متاسفانه اخیرا به دلیل بحران مالی درگیر مشکلات زیادی است اما با این حال هنوز هم محصولات بسیار خوبی را معرفی و روانه بازار می‌کند. نماینده این تیم در این مسابقه ویندوزفون 8x نام دارد. یک گوشی ویندوزفونی با طراحی خوب، کیفیت بالا و مشخصات مناسب که او را به نماینده‌ای مناسب برای HTC در بازار رقابت تبدیل کرده. اما گوشی دوم از کمپانی خوش‌نام ASUS است، کمپانی که تجربه بسیاری در زمینه سایر محصولات فناوری مانند لپ‌تاپ، قطعات سخت‌افزاری، تبلت و… داشته و حالا در بازار گوشی‌های موبایل نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. نسخه سوم از گوشی-تبلت‌های پدفون که یک نوآوری بسیار جالب به شمار می‌روند و حالا با پدفون اینفینیتی این کمپانی قدرت خود را در بخش تولید تلفن همراه به رخ همگان می‌کشد. پس با وجود این دو رقیب قطعا شاهد مسابقه‌ای حساس خواهیم بود، با ما همراه باشید.
HTC 8X در زمان معرفی نظر افراد بسیاری را به خود جلب کرد، اما شرکت‌ کننده دوم یعنی پدفون اینفینیتی همان‌طور که گفته شد گوشی نسل سوم پدفون‌هاست و اولین گوشی فول‌اچ‌دی ایسوس نیز محسوب می‌شود، بدنه با کیفیت آلومینیومی، نمایشگر خارق العاده، سخت افزار قدرتمند، مشخصات عالی، همه و همه باعث شده‌اند تا این گوشی به یک ابر قدرت تبدیل گردد و مسابقه ما نیز به مسابقه‌ای جذاب‌تر بدل گردد…

3G5R PadFone_Infinity34

10 دقیقه ابتدایی: طراحی
هر دو کمپانی همیشه طراحی‌های بسیار خوبی را در محصولات خود پیاده‌سازی کرده‌اند و این دو گوشی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. طراحی 8x بر پایه دیگر گوشی‌های ویندوزفونی بوده و نسبت به گوشی‌های اندرویدی HTC فاصله نسبتا زیادی دارد. پدفون هم با بدنه آلومینیومی خود و نمای زیبایی که دارد بسیار خودنمایی می‌کند. یکی از مواردی که از ویژگی‌های 8X و در کل گوشی‌های ویندوزفونی به شما می‌رود تنوع رنگی بالا و بسیار شاد آن‌هاست، چیزی که برای تمام افراد و با سلیقه‌های متفاوت بسیار سازگاری دارد اما در پدفون چنین چیزی به چشم نمی‌خورد. به ابعاد این دو که برسیم 8x دارای ابعاد 132.4×66.2 میلی‌متر و پدفون نیز از ابعاد 143.5×72.8 میلی‌متر بهره می‌برد، ضخامت8x حدود 10 میلی‌متر بوده و برای پدفون نیز 8.9 میلی‌متر است. تفاوت این دو گوشی به دلیل اندازه نمایشگرشان نسبتا بالا بوده ولی اگر بخواهیم آن‌ها را با هم رده‌ای‌های خود مقایسه کنیم، برای مثال گلکسی اس4 مینی و یا ریزر M از کمپانی موتورولا، با ابعادی کوچک‌تر از نمایشگری با همین اندازه استفاده می‌کنند که با این اوصاف می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ابعاد HTC 8X برای یک گوشی 4.3 اینچی نسبتا بالاست. این قضیه درباره پدفون نیز صادق است و برای مثال گلکسی اس4 و یا اکسپریا زدال با ابعادی به مراتب کوچک‌تر، نمایشگری با همان اندازه دارند. مسلما پدفون با چنین ابعادی چندان خوش‌دست محسوب نمی‌شود اما بر خلاف آن با اینکه 8x نیز برای رده خود ابعاد بالایی دارد ولی بازهم با این ابعاد به راحتی در جیب جای گرفته و در کار کردن با آن نیز مشکل خاصی دیده نمی‌شود. تفاوت دیگری که در طراحی آن‌ها دیده می‌شود، چیدمان، کلیدها و کنترل‌های آن‌هاست. جایی که 8x دارای کلید فیزیکی شاتر دوربین است اما نبود آن در پدفون حس می‌شود؛ در ضمن کلید پاور/قفل نیز در 8x در قسمت بالایی قرار دارد که کار با آن را مشکل می‌سازد اما در پدفون این‌گونه نبوده و در لبه راستی بدنه تعبیه شده‌ است. در این 10 دقیقه هر دو گوشی در زمین مسابقه عملکرد نسبتا یکسانی داشته و هر دو موقعیت‌هایی را ایجاد کردند ولی موقعیت‌ها چندان خطرناک نیست و باید دید که در ادامه مسابقه چه اتفاقی خواهد افتاد…

gsmarena_001

 

padfone-I3

دقیقه 10 تا 20: وزن و کیفیت ساخت
پس از اتمام 10 دقیقه کم‌ کم مسابقه از حالت خشک خود در آمده و این‌جاست که پدفون کمی از تاکتیک‌ خود را در زمین برای شکست 8x پیاده سازی می‌کند و طی حمله‌ای از پیش طراحی شده، به سوی دروازه 8x پیش می‌رود…
وزن پدفون 141 و 8x حدود 130 گرم است، مورد خاصی درباره وزن آن‌ها دیده نمی‌شود و هر دو برای اندازه خود مناسب هستند، اما به جنس بدنه که برسیم پدفون حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. بدنه 8x از جنس پلاستیک نرم است که از پلاستیک معمولی (براق) کیفیت بسیار بالاتری دارد و حسی که به تماشاچیان منتقل می‌کند نیز بسیار بهتر است؛ اما وقتی پدفون با بدنه خارق‌العاده آلومینیومی خود از راه می‌رسد 8x دیگر حرفی برای گفتن ندارد و با حمله‌ای سهمناک از سوی پدفون شگفت‌زده می‌شود. از نظر مقاومت نیز درست است که اگر یک گوشی آلومینیومی به زمین برخورد کند صدمات ظاهری زیادی می‌بیند و خط و خش‌های بسیاری روی آن می‌افتد، اما قطعا اگر یک گوشی پلاستیکی مانند 8x به زمین برخورد کند احتمال شکستن نمایشگر و آسیب‌های سخت‌افزاری بالاتر است، و به همین دلیل بود که 8x در حالی که به دروازه پدفون هجوم می‌برد با ضربه‌ای از سوی پدفون به زمین برخورد کرده و قسمتی از نمایشگر آن ترک ‌خورد!

infinity-body htc-2

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر
در حالی که 8x به زمین خورده است پدفون برای کمک به او به بالای سرش می‌رسد و با نمایشگر بزرگ خود به وی خیره می‌شود که متاسفانه 8x از نمایشگر پدفون حیرت زده شده و غش می‌کند! بعد از دقایقی مداوا و رسیدگی توسط کادر پزشکی، 8x سر حال آمده و به زمین مسابقه باز می‌گردد تا نگاهی بر نمایشگر این دو داشته باشیم.
8X از صفحه نمایش 4.3 اینچی با دقت HD یا 1280×720 استفاده می‌کند که تراکم پیکسلی 342ppi را به ارمغان می‌آورد، هم‌چنین پنل آن از نوع SuperLCD2 بوده و بر روی آن روکش محافظ گوریلا گلس نسخه دوم کشیده شده ‌است.
اما در آن سوی میدان این پدفون است که با نمایشگر عالی خود نظر تماشاچیان را جلب می‌کند؛ اندازه نمایشگر آن 5 اینچ است، دقت آن FullHD بوده که تراکم 441ppi پیکسل در هر اینچ را حاصل و از پنل Super IPS Plus استفاده می‌کند، هم‌چنین برای مقاومت نمایشگر، روی آن لایه گوریلاگلس کشیده شده‌ است.
نخستین موردی که در اولین برخورد در نمایشگر گوشی‌ها خودنمایی می‌کند اندازه آن‌هاست، جایی که 8x از نمایشگر 4.3 اینچی و پدفون از نمایشگر 5 اینچی استفاده می‌کند که اختلاف نسبتا بالاست، شاید در اولین نگاه بگویید قطعا یک نمایشگر 5 اینچی بهتر است اما کمی صبر کنید، وقتی شما نمایشگر گوشی را از 4.3 به 5 ارتقا می‌دهید قطعا ابعاد گوشی نیز بزرگ‌تر می‌شود و همین مورد نیز در پدفون باعث شده از خوش دست بودنش کمی کاسته شود، پس حداقل در این مورد می‌توان 8x را برتر دانست، اگرچه خیلی‌ها اندازه ۵ اینچی را برای یک نمایشگر مناسب‌تر می‌دانند.
به شفافیت و و وضوح که برسیم باز هم پدفون بر روی کاغذ برتر است، در ظاهر قطعا رزولوشن فول اچ‌دی و تراکم 441ppi از رزولوشن HD و تراکم 342ppi بهتر است اما همان‌طور که در مسابقات قبلی نیز توضیخ دادیم این تراکم غیر قابل تشخیص است و وضوح هر دو به یک میزان دیده می‌شوند.
از نظر کنتراست و روشنایی نیز هر دو گوشی بسیار عالی عمل کرده و رنگ‌ها را بسیار خوب و شفاف نمایش می‌دهند، اما عملکرد آن‌ها در محیط‌های بیرونی کمی متفاوت است، در این قسمت 8x نسبتا خوب است و هنگام کار با آن مشکل خاصی دیده نمی‌شود ولی عملکرد پدفون بهتر بوده و روشنایی و خوانایی آن در زیر نور آفتاب نیز بهتر است، اگر قرار باشد که 8x را “خوب” ارزیابی کنیم پدفون “عالی” ارزیابی می‌شود. اما به مقاومت نمایشگر نیز نگاهی می‌اندازیم که در این قسمت 8x با نسخه دوم گوریلاگلس مقاومت بیشتری را در مقابل ضربات ارایه می‌کند. یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد یک ضد حمله توسط پدفون شد امکان تنظیم دلخواه نمایشگر بود که ایسوس بر روی این گوشی قرار داده، با این قابلیت برای مثال می‌توانید میزان گرمی رنگ‌ها و برخی قابلیت‌ها را بر روی نمایشگر گوشی به صورت دلخواه پیاده‌سازی کنید.

htc-3 padfone-I4

دقیقه 30 تا 40: رابط کاربری
پس از دقایق بسیار حساس در قسمت صفحه نمایش که هر دو گوشی حملات بسیاری را ترتیب دادند، کمی مسابقه آرام‌تر شده تا به رابط کاربری این دو نگاهی داشته باشیم. قبل از رابط کاربری باید بگوییم که سیستم‌عامل پدفون نسخه 4.1 از سیستم‌عامل اندروید و 8x نیز از نسخه 8 ویندوزفون استفاده می‌کند. از نظر رابط کاربری می‌توان گفت تفاوت این دو از زمین تا آسمان است! به دلیل کمبود وقت در حالی که به پایان نیمه دوم نزدیک می‌شویم برای دیدن تفاوت زمین تا آسمان با تصاویری از رابط کاربری این دو انتخاب را بر عهده شما می‌گذاریم :

ویندوزفون 8:

gsmarena_001

اندروید 4.1:

31fabae660bb8fb8

دقیقه 40 تا 50: سخت‌افزار
بالاخره پس از استراحتی کوتاه بعد از پایان نیمه‌ اول هر دو گوشی برای نمایان ساختن قدرت بدنی خود به میدان می‌آیند.
چیپ 8x از نوع Snapdragon S4 Plus بوده و چیپست پدفون نیز از نوع Snapdragon600 است. پردازنده پدفون 4 هسته‌ای ولی 8x دو هسته‌ای است، البته نوع و فرکانس آن‌ها متفاوت است، پردازنده 8x از نوع Krait 100 و برای پدفون از نسل جدیدتر و البته قدرتمندتر Krait 300 است. برای انجام پردازش‌های گرافیکی نیز 8x از پردازشگر Adreno 225 و پدفون از Adreno 320 استفاده می‌کند. در ضمن حافظه رم پدفون نیز 2 گیگابایت در برابر 1 گیگابایت 8x است.
در مشخصات روی کاغذ که پدفون، 8x را محو می‌کند اما در عمل چطور؟! قطعا حالا از خود می‌پرسید چرا با قطعات امروزی تمام پرچمداران ویندوزفونی چنین سخت افزاری را در مقابل رقبای اندروید دارند؟! پاسخ این پرسش به سیستم‌عامل ویندوزفون باز می‌گردد، در حقیقت می‌توان ویندوزفون را سیستم‌ عاملی سبک و بسیار بهینه در مقابل اندروید دانست، سیستم‌عاملی که با همین سخت‌افزار عملکردی عالی از خود به جای گذاشته و هیچ نیازی به چنین قطعاتی ندارد و در حقیقت اگر چنین قدرتی بر روی یک ویندوزفونی پیاده سازی کنیم هیچ تفاوتی بین آن‌ها مشاهده نمی‌شود، این را فقط گفتیم که دلیل استفاده ویندوزفونی‌ها از چنین سخت‌افزاری را متوجه شوید، حالا بین این دو با اینکه عملکرد 8x عالیست ولی پدفون به قدری خوب است که باز هم 8x در مقابل آن چیزی برای گفتن ندارد و با حملات سخت‌افزاری که پدفون به سمت دروازه او انجام می‌دهد بسیار تحت فشار قرار می‌گیرد.
در ضمن اگر نگاهی به حافظه این دو بیندازیم متاسفانه هیچ‌کدام از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند، 8x از 16 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند و پدفون هم در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود، حداقل در پدفون مشکل حافظه دیده نمی‌شود اما ممکن است با 8x در این مورد دچار مشکل شوید و باز هم این ضربه سختی بود بر دروازه 8x که او را بیش از پیش نگران ساخت.

دقیقه 50 تا 60: دوربین
در حالی که مسابقه پس از به ثمر رسیدن یک گل دوباره آغاز شد، دو حریف در حال رصد کردن زمین با چشمان خود برای ترتیب دادن حمله دیگر هستند. دوربین 8x مانند نام آن 8 مگاپیکسلی است، توان ضبط تصاویر با کیفیت 1080p نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد و فلاش LED موجود در آن نیز کمک شایانی در ثبت تصاویر در شرایط نوری ضعیف می‌کند. اما پدفون از سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده کرده و فیلم‌برداری آن نیز مانند 8x بوده و هم‌چنین از یک فلاش LED بهره می‌گیرد. دوربین جلوی هر دو نیز 2 مگاپیکسل است و فیلمبرداری آن‌ها با کیفیت 1080p صورت می‌پذیرد. حالا از نظر شما کدام‌ یک چشمان تیزبین تری دارد؟! دوربین هر دو را می‌توان عالی توصیف کرد، ابتدا با 8x شروع می‌کنیم، لنز دوربین بسیار عریض است و گشودگی دیافراگم نیز بالاست، تصاویر با کیفیت، جزئیات بالا و رنگ‌های بسیار طبیعی ثبت می‌شوند، پدفون نیز از این قاعده مستثنا نیست و عکس‌های آن کیفیت بسیار بالایی دارند و عملکرد آن در شرایط نوری ضعیف نیز بسیار مناسب است؛ به همین دلیل هر دو بسیار خوب زمین را رصد کرده، حملات و حرکات حریف را زیر نظر گرفته و اجازه حتی یک حمله را نیز به حریف ندادند.

padfone-I2

gsmarena_012

دقیقه 60 تا 70: بخش چندرسانه‌ای
پس از جنگ و جدال بسیاری که بر سر نمایشگر، سخت‌افزار و دوربین این دو رقیب شاهد بودیم حالا کمی اوضاع آرام‌تر شده و به بخش چندرسانه‌ای می‌رسیم. برای پخش فایل‌های تصویری در پدفون، به لطف سیستم‌عامل اندروید و نرم‌افزارهای بسیاری که در این زمینه وجود دارند هیچ مشکلی با پدفون ندارید، اما متاسفانه به دلیل عدم پشتیبانی ویندوزفون از فایل‌های MKV به‌دلیل رواج چنین فرمتی کمی با آن دچار مشکل خواهید شد. اما ویژگی دیگر را می‌توان بلندگوی یک دستگاه در نظر گرفت، موردی که در هنگام تماشای یک ویدئو یا گوش دادن به موسیقی بسیار مهم است، بلندگوی یک گوشی را می‌توان فریاد زدن یکی از این دو بازیکن در نظر گرفت، که در این زمینه 8x برتری کامل دارد، بلندی و کیفیت آن بالاتر بوده و هم‌ت یمی‌های 8x دستورات او را بهتر متوجه می‌شوند اما پدفون چندان خوب عمل نکرده و باید گلوی خود را پاره کند تا بازیکنان چیزی از او بشنوند! مورد دیگر در تماشای یک ویدیو یا عکس اندازه نمایشگر است، در این مورد قطعا لذت تماشای یک ویدیو روی صفحه نمایش 5 اینچی بیشتر از 4.3 اینچی است و برتری بی‌چون‌ و‌ چرا با پدفون است.

23456

دقیقه 70 تا 80: باتری
در حالی که پس از 70 دقیقه بازی سخت و طاقت‌فرسا بازهم دو گوشی در حال تلاش برای برنده شدن هستند، باتری این دو به فریاد آن‌ها رسیده و کمکی به آن‌ها می‌کند، پس به سراغ نبرد باتری این دو می‌رویم.
باتری هر دو غیر قابل تعویض (توسط کاربر) و از نوع لیتیوم یونی است ولی از نظر ظرفیت این گونه نیست؛ ظرفیت 8x حدود 1800 میلی‌آمپر ساعت و پدفون نیز 2400mAh است. به صورت عددی برتری با پدفون است ولی این موارد را نیز در نظر بگیرید که برای مثال صفحه نمایش پدفون بزرگتر و با رزولوشن بالاتر است و یا پردازنده آن هسته و فرکانس بیشتری دارد، اما به هر حال با انجام کارهایی مثل مکالمه، وب‌گردی، تماشای محتوای رسانه، ارتباط 4G LTE و.. باتری پدفون یک روز کامل را شارژدهی می‌کند اما این مورد در 8x نسبتا کمتر بوده و شارژدهی آن کمتر است ولی باتری آن را نمی‌توان ضعیف تلقی کرد.

دقیقه 80 تا 90: سایر امکانات
پس از حرکات و موقعیت‌های بسیاری که دو بازیکن بر روی دروازه تیم مقابل ایجاد کردند نگاهی بر امکانات جانبی که این دو گوشی علاوه بر امکانات اصلی یک تلفن همراه ارایه می‌دهند داریم. متاسفانه 8x در این زمینه خیلی مورد خاصی را برای گفتن ندارد و ویژگی خاصی که او را نسبت به سایرین متمایز کند ندارد.
اما به پدفون که برسیم این استیشن آن است که نوآوری اصلی ایسوس در این زمینه محسوب می‌شود، این وسیله قسمتی برای قرار گرفتن گوشی در آن دارد و در حقیقت با قرار دادن گوشی در این استیشن صاحب یک تبلت قدرتمند می‌شوید که بسیار امکان ارزشمندیست.

padfone-I1

توضیحاتی درباره مشخصات داک:
• این داک دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی با دقت FullHD و پنل IPS است.
• یک باتری 5000mAh درون تبلت قرار گرفته که + باتری خود پدفون جمعا 7400 میلی‌آمپر شده که ظرفیت بسیار بالاییست و مدت طولانی برای شما شارژ دهی خواهد کرد.
• ابعاد داک 246.6×181.6 بوده و ضخامتش 10.7 میلی‌متر است، همین‌طور وزن داک 530 گرم است که جمعا به همراه گوشی چیزی حدود 670 گرم وزن دارد، در ضمن جنس بدنه داک نیز از آلومینیوم بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد.
• همین‌طور یک دوربین 1 مگاپیکسلی به عنوان دوربین مکالمات تصویری در این داک تعبیه شده است.

وقت اضافه: قیمت
پس از اتمام 90 دقیقه داور مسابقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که بیشتر به دلیل مصدومیت 8x بود. در این 5 دقیقه پایانی به یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک محصول یعنی قیمت آن می‌رویم.
قیمت جهانی 8x حدود 350 دلار و در بازار ایران 900.000 تومان است، اما پدفون حدود 3 برابر قیمت داشته و قیمت آن به صورت تنها یعنی فقط خود پدفون حدود 850 دلار و به همراه داک آن 1300 دلار است. قیمت آن در بازار ایران نیز حدود 3 میلیون تومان است. پس کمی مقایسه قیمت این دو دور از انتظار است! در ضمن اگر بخواهیم تعیین کنیم که کدام خوش قیمت و کدام بدقیمت است می‌توان گفت که 8x یکی از خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های بازار هم بین ویندوزفون‌ها و هم بین دیگر گوشی‌هاست و پدفون نیز در مقابل بهایی که پرداخت می‌کنید دو دستگاه بسیار با کیفیت را در اختیار شما می‌گذارد که بسیار ارزشمند و البته گران است.

asus_logo

بالاخره وقت اضافه نیز پایان یافت و داور سوت پایان مسابقه را زد و هر دو گوشی به دلیل خستگی زیاد همان‌جا بر زمین ولو شدند! و برای همین مورد هر دوی آن‌ها را به شارژ می‌زنند تا سر حال شوند. گوشی‌ها تلاش بسیاری کردند و بهترین عملکردی را که می‌شد از خود به جای گذاشتند و موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه حریف نیز داشتند که مروری بر آن‌ها داریم…

HTC WP 8X:
موقعیت اول: قابلیت حمل آسان‌تر، خوش‌دست‌تر و همین‌طور تنوع رنگی بالاتر
موقعیت دوم: خط و خش کمتر بدنه در مقابل ضربات
موقعیت سوم: مقاومت بالاتر نمایشگر
موقعیت چهارم: سیستم‌عامل روان‌تر حتی با سخت‌افزاری ضعیف‌تر
موقعیت پنجم: دوربین وایدتر با دیافراگم بازتر+کلید فیزیکی شاتر دوربین
موقعیت ششم: بلندگوی بهتر
موقعیت هفتم: دارا بودن قیمتی برابر با یک سوم قیمت حریف

ASUS PadFone Infinity:
موقعیت اول: جای‌گیری بهتر دکمه قفل/پاور و ضخامت کمتر و در کل طراحی ظریف‌تر
موقعیت دوم: مقاومت بالاتر بدنه و کیفیت ساخت بسیار بالاتر
موقعیت سوم: صفحه‌نمایش بزرگتر با عملکرد بهتر در شرایط نوری مختلف و همین‌طور امکان تنظیم حالات
موقعیت چهارم: سخت‌افزار قدرتمندتر
موقعیت پنجم: سیستم‌عامل غنی‌تر از نظر نرم‌افزاری
موقعیت ششم: باتری بهتر
موقعیت هفتم: داک تبلت بسیار منحصر به فرد

امیدواریم از این مسابقه حساس و بسیار نفس‌گیر نهایت لذت را برده باشید و بدون تعصب برنده واقعی را مشخص کنید…

[divide style=”2″]

حال تصمیم بگیرید، کدام گوشی برنده این رقابت شده و ۳ امتیاز بازی را از آن خود می‌کند؟! مطمئن نیستید؟! می‌توانید رای به مساوی شدن مسابقه هم بدهید!

[polldaddy poll=7282191]

اگر طرفدار سرسخت یک گوشی هستید و دوست دارید قدرت آن را برای طرفداران دیگری با زبان خود شرح دهید، حتما وارد تاپیک کل کل طرفداران یدفون اینفینیتی با اچ‌تی‌سی 8x شوید و نظرات خودتان را بیان کنید.

[divide style=”3″]

راستی، در مسابقه آی‌تی‌رسان ۶ هم شرکت کنید تا شاید یکی از ۳ گوشی هوشمند را برنده شدید!

16 در مورد “یک در برابر دو! (مقایسه پدفون اینفینیتی با 8 ایکس از گروه C)”

  1. مازیار تحرزی

    یعنی مسخره ترین مقایسه بود که توی عمرم دیدم!
    هر مقایسه که انجام میشه…باید اختلاف قیمت نهایت 200 تومن باشه مث رقابت دی بگیره!
    من خودم 8x دارم و طرفدارش هستم!…ولی به من بگن کدوم بهتره….معلومه می گم padfone
    چون قیمتش هم 3 برابر هست…
    کاش یکم دقت کنید
    کاملا نا عادلانه بود

    1. مجتبی مسکینی

      دوست عزیز یه خورده دقت کنید متوجه میشید که این یه لیگ قهرمانانه و تنها یه مقایسه نیست! 16 تا گوشی با هم مقایسه میشن بالای 30 تا مقاله میشه ممکنه حالا یه مقایسه اینطوری باشه بین دو گوشی که اصلا هم رده نیستن! شما جام جهانی فوتبال که نیگا میکنید تاحالا ندیدین که مثلا یه تیم خیلی قوی با یه تیم ضعیف مسابقه بده؟ مثلا ندیدین برزیل با کره شمالی بازی کنه؟ الان به نظر شما اینکه برزیل و کره شمالی تو یه گروه باشن ناعادلانه اس! خب گروه بندی اینطوریه! گوشی که ضعیف باشه خب از همون اول رای نمیاره و صعود نمیکنه! دقیقا مثل جام جهانی که یه تیم ضعیف احتمال اینکه از گروهش صعود کنه نزدیک به صفره! الان به نظر شما تو جام جهانی ایران تو یه گروه سخت مثلا با آلمان و برزیل بیفته کاملا ناعادلانه بوده ؟؟؟

  2. آقای گلکار یه جا تو سایتتون می نویسید که دوربین 8x خیلی جالب نیست علی الخصوص تو شب حسابی ضعف دتره اینجا هم از کارآمدی و کیفیت دوربینش تعریف می کنید شما جای من…گیج نمی شید؟

    1. میثم مرادلو

      دوست عزیز برای ویندوزفون چنین بنچمارکایی وجود ندارن، البته AnTuTu هست ولی تقریبا هیچکدوم درست کار نمیکنن، در کل از دستگاه‌های ویندوزفونی بنچمارکی وجود نداره

    1. میثم مرادلو

      چون باید اینطوری بشن! خوب باید مساوی بشن تا تصور نشه ما از یکی دیگه طرفداری می‌کنیم! بعد اونا گل نیست موقعیت گل هست! وگرنه نمیشه که مثلا بین این دو تا هر دوتاشون 7 تا گل بزنن بعد پدفون برنده شه!!

    2. پیمان گل‌کار

      این قضیه بدین خاطر است که داوران ما سعی می‌کنند تا حد امکان مقاله رو به سمتی پیش ببرند که از سوی ما جانبداری‌ای صورت نگرفته باشه و خواننده تشخیص بده که مدل برتر کدام است. اگر بر فرض ما موقعیت‌های یک مدل را واضحا بیشتر اعلام کنیم، رسما برنده رو خودمون اعلام کردیم و این از ارزش نظر شما عزیزان می‌تونه کم بکنه

      1. “این قضیه بدین خاطر است که داوران ما سعی می‌کنند تا حد امکان مقاله رو به سمتی پیش ببرند که از سوی ما جانبداری‌ای صورت نگرفته باشه و خواننده تشخیص بده که مدل برتر کدام است.” البته اگه تا اون موقع با شرکتی مثل هواوی یا الجی قرارداد نبسته باشین!

        1. پیمان گل‌کار

          امیدوارم اگر روزی یک گوشی از برندهایی چون سامسونگ، سونی یا اپل برنده این رقابت شدند، در آن زمان شما به ما انگ طرفداری از اون‌ها رو نزنید.
          در هر صورت بنده به عنوان مدیر سایت، وجدانم آسوده هست چون می‌دونم نه خودم و نه هیچکدام از اعضای سایت برخلاف صحبت‌های غیرمنصفانه عزیزی چون شما از برندی طرفداری نمی‌کنند و تنها به دنبال ایفای رسالت خویش هستیم و در این راه قدمی هم به عقب نخواهیم گذاشت.
          انشالا روزی برسه که یاد بگیریم انقدر راحت به کسی (یا کسانی) تهمت نزنیم و بخاطر قضاوت غلط، افرادی که واقعا در صدد کمک به دیگران هستند دلسرد نسازیم.

    3. آقا یه گل 8X آفساید بود داور به نفع گرفته 😀 نوشته پدفون دکمه فیزیکی برای عکس گرفتن نداره، در صورتی با فشار دادن دکمه Volume می‌شه عکس گرفت 😉

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH