بالاترین رتبه AnTuTu تلفن‌های هوشمند در ماه گذشته

به گفته AnTuTu که معروف‌ترین نرم افزار محاسبه بنچمارک برای تلفن‌های هوشمند است، وان پلاس 3 و آی‌فون SE بالاترین رتبه را در میان گوشی‌های اندرویدی و iOS طی ماه گذشته در کشور چین داشته‌اند. نتایج به دست آمده بر اساس رتبه‌بندی applause بوده و توسط برنامه AnTuTu در طی ماه گذشته بر روی گوشی‌های مختلف با سیستم عامل‌های اندروید و iOS به دست آمده است.

اما رتبه‌بندی applause بر اساس امتیاز دستگاه را بر پایه تقسیم بندی تعدادی از بررسی‌های تخصصی پنج ستاره و تبدیل‌شان به تعداد خاصی از بررسی‌های تخصصی بوده است.

AnTuTu می‌گوید که وان‌پلاس 3 در این رده‌بندی در طی ماه مارس، امتیاز 95.66 درصد را به دست آورده است. این موضوع به این معنا است که از میان هر 100 کاربری که در طی ماه گذشته به این گوشی در AnTuTu رای داده‌‌اند، بیش از 95تای آن‌ها امتیاز 5 ستاره را برای آن به ثبت رسانده‌لاند.

در این لیست شیائومی Mi Max در طی ماه گذشته با امتیاز 94.50 درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. گوشی‌های میزو PRO 6 Plus با امتیاز 93.12 درصد، شیائومی Mi Mix با امتیاز 92.98 درصد و وان‌پلاس 3T با امتیاز 92.60 درصد به ترتیب در این لیست در رتبه‌های سوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نکته جالبی که وجود دارد این است که نسخه ریفرش شده وان‌پلاس 3 امتیاز کم‌تری را به نسبت نسخه اورجینال آن دریافت کرده است. بهتر است بدانید وان‌پلاس 3T در چیپست با اسنپدراگون 821، در دوربین سلفی با 16 مگاپیکسل رزولوشن به جای 8 مگاپیکسل و در باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر به جای 3000 میلی‌آمپر، به نسبت وان‌پلاس 3 بهبودهای اندکی داشته است.

از اندروید که بگذریم، آی‌فون SE را در رتبه اول گوشی‌های iOS مشاهده می‌کنیم. امتیاز بدست آمده برای این گوشی 98.74 بوده است. آی‌فون 6S پلاس هم در این لیست با 97.53 درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. رتبه سوم هم به گوشی آی‌فون 5S اختصاص یافته است. اما بخش شوک آوری که در این لیست وجود دارد قرار گیری آی فون 7 پلاس در رتبه چهارم بوده به صورتی که حتی خبری از آی‌فون 7 در لیست 5 گوشی اول نیست. امتیاز به دست آمده برای آی‌فون 7 پلاس 96.57 درصد بوده است. آی‌فون 6 پلاس هم با 95.25 درصد رتبه پنجم را به خودش اختصاص داده است. دقت کنید که این امتیازها مربوط به کشور چین و ماه مارس امسال هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH