لنوو عرضه جهانی به‌روزرسانی اندروید نوقا برای Moto G4 Play در تیر ماه را تایید کرد

مدتی می‌شود که لنوو در حال عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا برای محصولات خانواده Moto G4 است. Moto G4 و Moto G4 Plus اولین مدل‌های این سری بودند که پایان سال گذشته به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کردند اما این به‌روزرسانی تنها برای کاربران هندی در دسترس بود.

هم‌چنین ماه گذشته بود که Moto G4 Plus در ایالات متحده به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد. با این حال هنوز یک مدل از سری Moto G4 باقی مانده است که این آپدیت را دریافت نکرده است. Moto G4 Play آخرین عضو از این خانواده است که قرار است تا بزودی به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کند. لنوو اعلام کرده است که این مدل تا ماه ژوئن (تیر) به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت نخواهد کرد. البته بخش خوب ماجرا این است که عرضه به‌روزرسانی به صورت گلوبال بوده و در تمام مناطق دنیا هم‌زمان منتشر خواهد شد.

Moto G4 Play در ماه آگوست سال گذشته معرفی و روانه بازار شد بنابراین احتمال دریافت به‌روزرسانی اندروید O بسیار کم خواهد بود. با این حال تا زمانی که نسخه جدید اندروید معرفی نشده است، نمی‌توان به طور قطعی نظر داد. در هر صورت تا دو ماه آینده آخرین اسمارت‌فون سری Moto G4 به اندروید نوقا مجهز خواهد شد.

2 در مورد “لنوو عرضه جهانی به‌روزرسانی اندروید نوقا برای Moto G4 Play در تیر ماه را تایید کرد”

  1. لنوو عرضه جهانی به‌روزرسانی اندروید نوقا برای Moto G4 Play در تیر ماه را تایید کرد

    این اشتباه تایپیه؟
    فکر کنم اگه به جای کلمه لنوو در این متن از موتورولا استفاده کنید شایسته تر باشه!!!!!!

    1. مجتبی مسکینی

      موتورولا توسط لنوو خریداری شده و در حال حاضر محصولات بازار با برند موتو رو لنوو پشتیبانی میکنه و اشتباهی رخ نداده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH