گوگل پلی استور ایران تصویر اصلی

نرم‌افزارهای گوگل در اختیار کاربران ایرانی اندروید قرار گرفت

اگر کاربر اندروید باشید احتمالا می‌دانید که بسیاری از نرم‌افزارها در گوگل پلی استور برای کاربران ایرانی قابل دسترسی و دانلود نیست. علتش آن است که گوگل ایران را تحریم کرده و امکان استفاده از بسیاری از اپ‌ها و سرویس‌ها را برای ایرانی‌ها مسدود کرده است.

حال اگر شما از آن دسته از کاربران ایرانی اندروید هستید که از تحریم‌های گوگل ناراضی هستید، می‌توانم این مژده را به شما بدهم که وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی، به تازگی اعلام کرده که امکان دانلود و استفاده از برخی از اپ‌های ساخته شده توسط شرکت گوگل برای کاربران ایرانی آزاد شده است. این یعنی اگر با لوکیشن ایران وارد گوگل پلی استور بشوید می‌توانید اپ‌های Google Docs، Google Sheets، Google Slides، Google Keep و Gboard را جست‌وجو، دانلود و نصب نمایید.

البته ذکر این نکته هم الزامی است که این دسترسی به مرور زمان آزاد می‌شود و ممکن است چند هفته طول بکشد تا امکان دانلود این اپ‌ها از گوگل پلی استور در ایران برای شما فراهم شود.

1 در مورد “نرم‌افزارهای گوگل در اختیار کاربران ایرانی اندروید قرار گرفت”

  1. امیرمحمد سلیمانی

    سلام آقا جاود.خسته نباشید.یک سوال دارم که لطف می کنید پاسخ دهید.مدتی است که حتی بدون استفاده از برنامه های گذر از تحریم و تغییر آی پی ،
    و با همان ای پی ایران وارد گوگل پلی استور می شویم حالت اصلی گوگل پلی میاد و اما برنامه هایش پولی و… رو نشون می‌ده و حتی می توانم دانلودستان کنم.به نظر شما دلیلش چی می توانم باشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH