ال‌جی X Power 2 با یک باتری 4500 میلی‌آمپری و قیمت 265 دلاری راهی بازار خواهد شد

یکی از مورد توجه‌ترین اسمارت‌فون‌های میان‌رده در نمایشگاه MWC 2017، ال‌جی X Power 2 بود. حالا مشخص شده است که این اسمارت‌فون از اوایل ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد. اگرچه عرضه ال‌جی X Power 2 به صورت جهانی خواهد بود اما نخستین کشوری که این اسمارت‌فون در آن عرضه خواهد شد، کره جنوبی است.

رسانه‌های کره‌ای اعلام کرده‌اند که ال‌جی قصد دارد X Power 2 را از اوایل ماه ژوئن روانه بازار کند. گفته می‌شود هر سه اپراتور اصلی کره جنوبی این اسمارت‌فون را با قیمت 265 دلار به فروش خواهند رساند. ظاهرا ال‌جی قصد دارد بازخورد کاربران را در مورد ظرفیت باتری مورد سنجش قرار دهد و سپس عرضه جهانی این اسمارت‌فون را آغاز کند.

نقطه قوت ال‌جی X Power 2 دقیقا جایی است که پرچم‌داران ال‌جی در آن ضعیف عمل می‌کنند. وجود یک باتری غول پیکر 4500 میلی‌آمپری در این اسمارت‌فون شارژدهی خوبی را برای ال‌جی X Power 2 به ارمغان آورده است. بنا بر گفته ال‌جی این اسمارت‌فون می‌تواند یک آخر هفته را تنها با یکبار شارژ شدن پشت سر بگذارد. ال‌جی X Power 2 به صورت پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا استفاده خواهد کرد.

این کمپانی کره‌ای هم‌چنین اعلام کرده است که ال‌جی X Power 2 با یکبار شارژ شدن می‌تواند 15 ساعت به صورت ممتد ویدیو پخش کند، این مقدار برای وب‌گردی به 18 ساعت مداوم افزایش پیدا می‌کند.

از دیگر مشخصات ال‌جی X Power 2 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح اچ‌دی، پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک MT6750 با کلاک 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. دوربین 13 مگاپیکسلی به کار رفته در این اسمارت فون تصاویر را بدون تاخیر ثبت می‌کند، بنابراین کاربر می‌توان بدون اتلاف وقت عکاسی کند. هم‌چنین دوربین جلو این دستگاه به یک فلاش LED مجهز شده است که برای گرفتن سلفی در محیط‌های کم‌نور کاربرد دارد.

1 در مورد “ال‌جی X Power 2 با یک باتری 4500 میلی‌آمپری و قیمت 265 دلاری راهی بازار خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH