ایتکس شاپر بر وزن جیتکس شاپر! نمایشگاهی پر از کالای آی‌تی

itexshopper

دیروز عصر و در سمیناری خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مسئولین نمایشگاه آیتکس شاپر برگزار شد، ابراهیم درستی، رییس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی از برگزاری این نمایشگاه به منظور عرضه مستقیم کالا توسط نمایندگان قانونی و رسمی در کشور خبر داد. وی یکی از اهداف این نمایشگاه را کوتاه کردن دست دلالان عنوان نمود و افزود تا کنون استقبال بسیار خوبی از سوی فروشندگان صورت پذیرفته و این نمایشگاه در فضایی چند هزار متری و در مصلای تهران برگزار خواهد شد. از دیگر برنامه‌های اعلام شده برای نمایشگاه، عرضه موبایل کودک است و درستی در طی صحبت‌هایی اذعان کرد که هم اینک تعرفه واردات گوشی بالاست و با توجه به ۶ درصد تعرفه ورودی و ۶ درصد مالیت و سایر هزینه‌های جانبی، نزدیک به ۱۵ درصد بر روی قیمت محصول اضافه می‌شود و همین امر سبب خواهد شد تا قاچاقچیان بتوانند محصولات خود را با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه کنند. وی این اختلاف قیمتی را در گوشی‌های بالای ۴۰۰ هزار تومان بیشتر دانست و خواستار کاهش این تعرفه و حمایت بیشتر دولت از این بخش شد.

در ادامه این مراسم، احمدحسینی، مدیر پروژه آیتکس شاپر این نمایشگاه را عصاره‌ای از تلکام و الکامپ دانست! و عنوان کرد ما می‌خواهیم رقیب جیتکس شاپر دوبی شویم و حتی از آن نیز بالاتر برویم!

رسول عبدالهی، مدیر اجرایی نمایشگاه یکی از مزایای بزرگ آیتکس شاپر را حذف دو نرخی بودن حضور در نمایشگاه برای شرکت‌های ایرانی و خارجی دانست و هزینه حدودی هر متر مربع از فضا را ۹۰ هزار تومان اعلام کرد. وی ابراز امیدواری نمود که استقبال بسیار گسترده‌ای از این نمایشگاه توسط خریداران صورت بگیرد و روال برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی منظم‌تر گردد.

گفتنی است زمان برگزاری ایتکس شاپر از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه و ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در محل شبستان مصلای تهران خواهد بود.

2 در مورد “ایتکس شاپر بر وزن جیتکس شاپر! نمایشگاهی پر از کالای آی‌تی”

  1. ایمان عزیزی

    اینا رقیب نمایشگاه داخلی ال جی هم نمشن چه برسه جیتکس. از زمانی که من بچه بودم بادمه جیتکس هم بود. اینا با سابقش چطور رقابت میکنن؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH