مسابقه بزرگ آی‌تی‌رسان و ال‌جی موبایل آغاز شد!

poster+

باز هم آی‌تی‌رسان و باز هم مسابقه بزرگی دیگر! پس از به اتمام رسیدن مسابقه شماره ۵، حال نوبت به سری جدید مسابقات رسیده است که در آن قصد داریم تا ۳ گوشی هوشمند و ارزشمند ال‌جی را به شما عزیزان پیشکش کنیم. این مسابقه که با همکاری دفتر مرکزی ال‌جی موبایل در ایران برگزار می‌شود، سه هدیه ارزنده اپتیموس جی، اپتیموس وی‌یو و اپتیموس L9 را برای شما خوبان در نظر گرفته تا بسته به امتیاز کسب شده، یکی از آن‌ها را به خانه خود ببرید. شرکت در مسابقه برای عموم آزاد بوده و تنها چند دقیقه زمان و کمی دقت، برای به دست آوردن امتیازات کافی خواهد بود.

مراحل مسابقه شماره ۶

– این مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز است که به علت هم زمان شدن برگزاری با شروع جام قهرمانان آی‌تی/ ITCCup، تمام سوالات در ارتباط با این جام هیجان انگیز طراحی شده‌اند و جواب‌ها نیز از بین ۱۶ گوشی شرکت کننده در این جام خواهند بود. پس با کمی دقت و پشتکار، می‌توانید تمام آن را جمع آوری کنید! نحوه کسب امتیازات به این شرح است.

– حدس زدن دو گوشی فینالیست جام قهرمانان آی‌تی: ۴۰ امتیاز (هر گوشی صحیح ۲۰ امتیاز)
– پاسخ صحیح به سوال مطرح شده: ۲۰ امتیاز
– پیدا کردن کلمه رمز: ۲۰ امتیاز
– یافتن گوشی شانس روز: ۲۰ امتیاز

عزیزانی که از مجموع ۱۰۰ امتیاز، موفق به کسب امتیاز ۴۰ شوند، فقط در قرعه کشی L9 شرکت داده خواهند شد.
دوستانی که موفق به کسب ۶۰ تا ۸۰ امتیاز شوند، در قرعه کشی L9 و Optimus VU شرکت داده خواهند شد.
کاربرانی که امتیاز ۸۰ و بالاتر را کسب کنند، در قرعه کشی VU ،L9 و Optimus G شرکت خواهند کرد.
پس تمام سعی خود را انجام دهید تا بیشترین امتیازات را کسب کنید!

نکات مهم!

– پاسخ سوالات و کلمه رمز را از طریق زبانه «مســــابقــــه» که در بالای تمامی صفحات انجمن وجود دارد، برای ما ارسال کنید. از اینجا هم می‌توانید وارد فرم پاسخ شوید.

– برای ارسال پاسخ، لازم است که به صورت مهمان وارد انجمن شوید و حتی اگر کاربر آنجا هستید، از نام کاربری خود استفاده نکنید!

– از آنجایی که حدس زدن گوشی‌ها بیشترین امتیاز را دارد و ممکن است برخی از عزیزان، امتیاز زیادی را از دست بدهند، برای عضویت در انجمن و فعالیت مفید در آنجا، ۲۰ امتیاز اضافه در نظر گرفته شده که به اختیار خودتان می‌توانید این مرحله را نیز انجام دهید. لازم به ذکر است عضویت خالی، هیچ امتیازی را برای شما نخواهد داشت و نوع فعالیت مثبت شماست که سبب کسب این امتیاز اضافه می‌گردد (دادن پست و ایجاد تاپیک). برای ورود به انجمن و ثبت نام، از اینجا وارد شوید.

– به هیچ عنوان به کلمه رمز و یا جواب سوال‌ها در هیچ کجای سایت و انجمن اشاره‌ای نداشته باشید. چنین کاربرانی از مسابقه به صورت مستقیم حذف خواهند شد.

– هر فرد فقط می‌تواند یک بار در مسابقه شرکت کند. آی‌پی آدرس شما در پاسخ ارسالی ثبت می‌شود، بنابراین با چند نام کاربری شرکت نکنید، وگرنه تمام پاسخ‌های شما مردود خواهند شد.

– زمان شرکت در مسابقه، تا پیش از شروع مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان آی‌تی خواهد بود، پس فقط تا پایان روز ۲۷ مرداد ماه فرصت حضور در مسابقه را دارید. برندگان توسط ال‌جی موبایل و از بین کسانی که به حد نصاب امتیازی لازم رسیده باشند، انتخاب خواهند شد.

حدس زدن دو گوشی فینالیست! (هر حدس صحیح تا ۲۰ امتیاز و مجموع تا ۴۰ امتیاز)

شما باید نام دو گوشی از بین ۱۶ مدلی را که فکر می‌کنید، به فینال جام قهرمانان آی‌تی می‌رسند، برای ما در پاسخ خود بنویسید. این ۱۶ گوشی در تصویر زیر و در ۴ گروه قرار گرفته‌اند.

all-groups+

نکته بسیار مهم: افرادی که تا قبل از آغاز دور سوم مسابقات مقدماتی (۱۳ مرداد ماه) گوشی‌های فینالیست را حدس بزنند، برای هر گوشی ۲۰ امتیاز را به دست خواهند آورد. افرادی که پس از پایان مسابقات مقدماتی پاسخ را بفرستند، برای هر گوشی ۱۵ امتیاز (تا ۲۱ مرداد ماه) و افرادی که پیش از نیمه نهایی گوشی‌های فینالیست را حدس بزنند، به ازای هر حدس درست تنها ۱۰ امتیاز به دست خواهند آورد! پس بهتر است به امید آسان‌تر شدن کار و حذف گوشی‌ها، منتظر نمانید زیرا امتیاز از دست خواهید داد!

توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب دو گوشی، جدول مسابقات را مشاهده کنید و بر طبق برنامه حذفی، گوشی‌های صحیح را انتخاب بفرمایید.

برای مشاهده جدول کامل مسابقات، از اینجا وارد شوید

سوال ۲۰ امتیازی

کدام گوشی شرکت کننده در جام قهرمانان آی‌تی، محصولی از دو شرکت است؟! (پاسخ را از اینجا ارسال کنید)

کلمه رمز ۲۰ امتیازی

برای پیدا کردن کلمه رمز کار بسیار ساده‌ای را پیش روی دارید. تنها کافی است که تولبار کم حجم آی‌تی‌رسان را دریافت و نصب کنید. گزینه‌ای به نام کلمه رمز در این تولبار تعبیه شده است که اگر فلش ماوس را بر روی آن نگاه دارید، این کلمه را که نام یکی از گوشی‌های حاضر در جام است، به شما نشان خواهد داد.

دانلود تولبار آی‌تی‌رسان

kalame-ramz

گوشی شانس ۲۰ امتیازی

در این بخش شما بایستی وارد این تاپیک شوید. در اینجا یکی از ۱۶ گوشی شرکت کننده در مسابقه، به حالتی رمزگونه به نمایش در آمده است و شما بایستی نام آن را حدس بزنید و در قسمت گوشی شانس برای ما ارسال کنید. گفتنی است که این گوشی هر ۴۸ ساعت یک بار تغییر خواهد کرد، پس اگر در حدس زدن یکی مشکل داشتید، می‌توانید برای دیدن بعدی صبر کنید!

ورود به تاپیک گوشی شانس

دانلود تولبار آی‌تی‌رسان جهت پیدا کردن کلمه رمز

ورود به فرم پاسخ

[divide style=”2″]

هر گونه سوال و یا نکته مبهمی در ارتباط با مسابقه برای شما وجود داشت، لطفا در تاپیک سوالات و ابهامات مسابقه شماره ۶ آی‌تی‌رسان بپرسید.

49 در مورد “مسابقه بزرگ آی‌تی‌رسان و ال‌جی موبایل آغاز شد!”

  1. با سلام به نظر من اگر قبل از قرعه کشی اسامی و امتیاز افرادی که در قرعه کشی شرکت داده می شوند در سایت اعلام شود می توانیم از بودن اسممان در قرعه کشی مطمئن شویم اگه بقیه هم با این نظر موافقن لطفا اعلام کنند

  2. با سلام من چند روزه در تاپیک سوالات و ابهامات مطرح کردم اما گویا مدیر سایت قرار نیست به اونا جواب بده اگه جوابمو بدین ممنون می شم سوالم این بود که افراد خانواده من با شماره موبایلهای جدا و آدرس ایمیل مخصوص خود همه با کامپیوتر من در مسابقه شرکت کرده اند می خواستم بدونم آیا اسم ما در مسابقه هست یا همه حذف می شیم

  3. شهریار همایونی

    با توجه به اینکه گوشی شانس هر چند روز یکبار عوض میشه لازمه هر بارتو مسابقه شرکت کنیم و اسم گوشی رو بنویسیم یا فقط یک پاسخ کافی؟

  4. آقا یک سوال
    از هر خانواده فقط یک نفر میتونه شرکت کنه
    آخه من که تنها نیستم به این سایت میام

  5. اقای گلکار به زودی انجمنتون هم پر اطلاعات میشه نیازی نیست مسابقه بازرین . هر چی میبنین تو نت تو انجمنتون بزنید بلکه دیتابیستون پر بشه

  6. فرهاد میرزایی

    سلام
    من با دانلود تولبار سایت مشکل دارم. اگه میشه لینک دانلود تولبار برای فایرفاکس رو به صورت مستقیم قرار بدین.

  7. آقا پیمان تو فرم مسابقه نوشته نباید با نام کاربری وارد شیم ولی من میخوام نام کاربریمو پاک کنم از فرم تا نام کاملمو بنویسم اصلا پاک نمیشه !؟

    1. پیمان گل‌کار

      برای همین زدیم که به صورت مهمان وارد بشید، چون پاک نمی‌شه اما آخر فرم برای وارد کردن نام کاربریتون گزینه‌ای وجود داره

  8. عاغا پیمان گل دمت گرم با این مسابقه هات . این مسابقه خیلی جذابه . این چند وقت داری میترکنی مسابقه پشت مسابقه ایول

  9. حمیدرضا ریزوندی

    سلام مسابقات از کی شروع شده؟ و هر روز هم میشه شرکت کرد؟ شروع مسابقه ساعت چنده؟

  10. ببخشید من الآن جواب بعضی هارو می دونم ولی جواب 2 فینالیست رو شک دارم می شه الآن اونایی رو که می دونم بفرستم بعدا جواب 2فینالیست رو؟

    1. پیمان گل‌کار

      بجای نام و نام خانوادگی، نام کاربری شما فرستاده می‌شه و فرم ناقص تحویل داده خواهد شد

  11. آقای گلکار اون گوشی زیر تایر ماشین رو ما چطوری حدس بزنیم ؟ لطفا در عکس بعدی لااقل یک شونی بدید تا ما هم بفهمیم.

    1. اتابک لاهوتی

      این عکس که کاملا مشهور و تابلو هستش !
      ضمنا در قسمت های بعدی ممکنه عکس و تصویری در کار نباشه و روش راهنمایی برای رسیدن به جواب متفاوت باشه !

  12. سلام آقای گلکار در بخش مسابقه
    هنگام پر کردن فرم باید sign out باشیم خوب این درسته ولی
    وقتی که می خواهیم نام و نام خانوادگی رو وارد کنیم و ایمیل وشماره تماس رو چی ؟ مثلا نام و نام خانوادگی من به انگلیسی دقیقا همون نام کاربریمه.

    1. پیمان گل‌کار

      سوالات خودتون رو در تاپیک مرتبط که در انجمن ایجاد کردیم بپرسید
      هیچ ایرادی نداره که نام شما با نام کاربری یکی هست، فرم را در حالت میهمان فقط پر کنید

  13. من اشتباهی دستم خورد و نصفه کاره فرم فرستاده شد دوباره میتونم بفرستم؟ در ضمن میتونم فرم رو بدون نوشتن گوشی شانس یفرستم و تا فردا صبر کنم و اگر گوشی شانس فردا رو متوجه شدم دوباره فرم رو بفرستم؟

    1. پیمان گل‌کار

      بجز نام کاربری شما در انجمن، تمام قسمت‌های دیگر فرم باید تکمیل شود و همه موارد را باید در یک روز پر کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH