FaceApp

نگاهی به اپلیکیشن FaceApp: چهره آینده خود را همین حالا مشاهده کنید!

هر روز دستاورد‌های تکنولوژی بیشتر شده و امکانات کاربردی و جالبی در اختیار بشر قرار می‌گیرد به طوری که می‌توان گفت تقریبا مشکلی در دنیا وجود ندارد که فناوری قادر به حل آن نباشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که عاشق لبخند بازیگران هالیوودی هستید یا اینکه اگر همیشه علاقمند هستید تا بدانید چهره شما در آینده چگونه خواهد بود حتما تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

افراد بسیاری را می‌توان یافت که دوست دارند بدانند در آینده و به ویژه در دوران پیری شکل و شمایل صورتشان چگونه می‌شود. در واقع می‌توان گفت به نوعی برای دانستن این موضوع یا باید صبر کنید تا زمان بگذرد یا اینکه سفر کوتاهی به آینده داشته باشید و سریع برگردید! ولی شاید شما هم با من هم عقیده باشید که مورد اول کاری طاقت‌فرسا و دومی نیز حداقل تا به امروز غیر ممکن است. خب راه حل چیست؟ پاسخ اینجاست، باز هم تکنولوژی!

به لطف گوشی‌های موبایل و برنامه‌های آنها این مسئله نیز حل شده و یکی از نرم‌افزارهای جالب و بسیار خارق‌‌العاده در این زمینه اپلیکیشن FaceApp است. اپلیکیشنی که به تازگی منتشر شده و قابلیت‌های منحصر به فرد و جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. با اینکه در حال حاضر بازار نرم‌افزارهای موبایل در قسمت‌های مختلف از جمله عکاسی اشباع شده، اما هنوز هم توسعه دهندگانی هستند که ایده‌ای ناب و دست نخورده برای موفقیت در بازار و کسب رضایت کاربران دارند. همه ما برنامه دوست‌داشتنی Prisma را به خاطر داریم. به نظر می‌رسد این بار اپلیکیشن FaceApp قصد دارد تا نظر کاربران به خود جلب کند و ایده جالب خود را به همگان نشان دهد.

این برنامه امکانات متنوعی دارد که یکی از آنها نشان دادن شکل صورت شما در آینده است. نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های مشابه واقعا FaceApp این کار را بهتر انجام می‌دهد. کافیست تا عکسی از چهره خود بگیرید و از قابلیت‌های نرم‌افزار گزینه‌ای که چهره آینده شما را نمایش می‌دهد (old) انتخاب کنید. خواهید دید که این برنامه عکسی به شما نشان می‌دهد که تقریبا مشابه با دوران میانسالی شما خواهد بود. شاید نتیجه، باز هم باب میل شما نبوده و کمی ضعف داشته یا حتی کمی ترسناک باشد ولی بازهم عملکرد این برنامه قابل قبول است و امیدواریم در آینده بهتر شود.

FaceApp

از دیگر ویژگی‌های FaceApp قرار دادن لبخند برای عکس شما است! باید گفت که این اپلیکیشن به خوبی از عهده این کار برآمده و در این بخش عملکرد تحسین‌برانگیزی از خود برجای خواهد گذاشت. الگوریتم این برنامه در این بخش بسیار عالی برنامه ریزی شده، طوری که احساس می‌کنید واقعا این لبخند واقعی‌ خودتان بوده و نه ساخت این نرم‌افزار! با این ویژگی می‌توانید هر عکسی را به لبخند وادار کنید. علاوه بر موارد ذکر شده حتی می‌توانید چهره خود را در حالت جنس مخالف خود نیز مشاهده کنید.

شاید نرم‌افزار‌های بسیاری در این زمینه وجود داشته باشند ولی FaceApp علاوه بر عملکرد عالی در بخش قرار دادن لبخند، کارایی مناسبی نیز در بخش‌های منتوع دیگر دارد و انتظار می‌رود با استقبال کاربران مواجه شده و بهبود یابد. این نرم‌افزار به صورت رایگان عرضه شده و کاربران iOS از این لینک (itunes) و صاحبان گوشی‌های اندرویدی نیز از این لینک (Play Store) قادر به دریافت این برنامه هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH