برنامه‌ریزی شیائومی برای حضور در بازار آمریکا در طی دو سال آینده

یکی از اسمارت‌فون‌هایی که این روزها سر و صدای زیادی را ایجاد کرده است، شیائومی Mi 6 است. این اسمارت‌فون به صورت رسمی در ایالات متحده عرضه نخواهد شد اما برخی از فروشندگان چینی که ارسال بین‌المللی را ارایه می‌دهند، این اسمارت‌فون را به خاک ایالات متحده ارسال می‌کند. با این وجود کاربران ایالات متحده باید در خرید محصولات این کمپانی چینی بسیار محتاط عمل کنند، زیرا این اسمارت‌فون برخی از باندهای LTE موجود در آمریکا را پشتیبانی نمیکند.

البته نبود خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از مواردی است که ورود محصولات شیائومی از راه‌های رسمی را در ایالات متحده سخت کرده است. به هر حال این موضوعات قرار است تا مدت زمانی نه چندان طولانی مرتفع شوند. Wang Xiang مدیرعامل بخش جهانی شیائومی اعلام کرده است که مطابق برنامه‌ریزی‌های این کمپانی، ورود به بازار آمریکا به صورت رسمی تا دو سال آینده انجام خواهد گرفت.

Wang Xiang سمتی را در اختیار دارد که تا مدتی قبل در اختیار هوگو بارا بوده است. بارا چندی پیش شیائومی را به قصد پیوستن به فیس‌بوک و پروژه Oculus ترک کرد. از آن‌جایی که بازار اسمارت‌فون‌ها در ایالات متحده شدیدا به اوپراتورها وابستگی دارد، شیائومی در حال بهبود روابط خود با اوپراتورهای ایالات متحده است و در صدد است تا پشتیبانی از باندهای مختلف LTE که در ایالات متحده ارایه می‌شوند را به محصولاتش اضافه کند.

شیائومی در حال حاضر نگرانی بابت از دست دادن کاربرانش در ایالات متحده ندارد. محصولات این کمپانی چینی در 30 کشور دنیا عرضه می‌شوند و از این جهت می‌توان پیش‌بینی کرد که حضور شیائومی در ایالات متحده بدون عجله خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH