اسمارت‌فون تایزنی سامسونگ Z2 در FCC رویت شد

آگوست سال گذشته بود که اسمارت‌فون مبتنی بر تایزن سامسونگ Z2 در برخی از بازارها عرضه شد. به‌تازگی یک مدل جدید از این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-Z200M توانسته تاییدیه FCC را دریافت کند. هم‌چنین مدتی پیش نسخه دو سیم‌کارته این دیوایس با شماره مدل SM-Z200M/DS توانست گواهی وای‌فای را دریافت کند. اگر قرار باشد سامسونگ، Z2 را در ایالات متحده عرضه کند می‌توانیم انتظار تغییرات جزیی را به نسبت نسخه اصلی داشته باشیم.

از جمله مشخصات سامسونگ Z2 که در حال حاضر موجود است، می‌توان به نمایشگر 4 اینچی با وضوح 480 در 800 پیکسل و استفاده از چیپست Spreadtrum SC9830 با چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی اشاره کرد. یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون تایزنی است. دوربین اصلی سامسونگ Z2، پنج مگاپیکسل وضوح دارد و دیافراگم آن f/2.2 است و در بخش سلفی از یک سنسور 3 مگاپیکسلی استفاده شده است. تامین نیروی مورد نیاز این اسمارت‌فون را یک باتری 1500 میلی‌آمپری برعهده دارد و سیستم عامل مورد استفاده در آن تایزن ورژن 2.4 است.

مطابق معمول، FCC اطلاعات زیادی را از مشخصات اسمارت‌فون‌های بررسی شده‌اش منتشر نمی‌کند و مشخصات محدود به یک برچسب تاییدیه است، با این حال انتظار می‌رود تا چند مدت دیگر، اطلاعات بیشتری از این اسمارت‌فون منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH