سونی PS4

سونی تا امروز ۶۰ میلیون PS4 فروخته است

بر اساس اطلاعاتی که شرکت سونی به تازگی منتشر کرده، این غول الکترونیک ژاپنی تا امروز بیش از ۶۰ میلیون کنسول پلی استیشن ۴ فروخته است که از این تعداد، بیش از ۲۰ میلیون واحد در سال گذشته میلادی به فروش رفته است.

در عین حال، سونی انتظار دارد تا پایان سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۱۸ بتواند ۱۸ میلیون PS4 دیگر را به فروش برساند.

روی هم رفته، سونی گزارش کرده که در سال مالی منتهی به ۳۱ مارس بتواند ۷۶۰۳ میلیارد ین (معادل ۶۸.۱ میلیارد دلار) از فروش تلفیقی به جیب بزند و درآمد مالیاتی خود را به ۲۸۸.۷ میلیارد ین (معادل ۲.۵ میلیارد دلار) برساند. سال گذشته، فروش تلفیقی سونی ۸۱۰۵.۷ میلیارد ین (معادل ۷۲.۷ میلبارد دلار) و درآمد عملیاتی این شرکت نیز ۲۹۴.۲ میلیارد ین (معادل ۲.۶ میلیارد دلار) بوده است. درآمد سونی دقیقا مطابق همان چیزی بوده که تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند.

اما بخش بازی و شبکه شرکت سونی خیلی خوب عمل کرده. این بخش ۱۶۴۹ میلیارد ین (معادل ۱۴.۸ میلیارد دلار) فروش داشته و درآمد عملیاتی آن هم ۱۳۵.۶ میلیارد ین (معادل ۱.۲ میلیارد دلار) بوده است. این در حالی است که همین بخش در سال گذشته میلادی ۶۴۸ میلیارد ین (معادل ۶.۱ میلیارد دلار) فروش و ۶۹.۳ میلیارد ین (معادل ۶۲۱ میلیون دلار) درآمد عملیاتی داشته است. سونی حالا برای سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۱۸ پیش‌بینی کرده که ۱۸۹۰ میلیارد ین (۱۶.۹ میلیارد دلار) فروش داشته باشد و درآمد عملیاتی خود را هم به ۱۷۰ میلیارد ین (معادل ۱.۵ میلیارد دلار) برساند. این پیش‌بینی خوشبینانه به خاطر کاهش قیمت PS4 است و سونی انتظار دارد این اقدام بتواند به رشد فروش و درآمدش کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH