ال‌جی G6 مینی با صفحه نمایش 5.4 اینچی بزودی روانه بازار می‌شود

کمپانی مشهور ال‌جی در کنگره جهانی موبایل سال 2017 پرچمداری جدید با تغییرات اندک نسبت به پرچمدار قبلی خود، معرفی کرد که به تازگی پا به بازار ایالات متحده آمریکا گذاشته است. این شرکت کره‌ای قصد دارد برادر کوچکتری هم برای این گوشی هوشمند بسازد تا با داشتن قیمت کمتر، خریدارانی که قادر نیستند پول زیادی را برای یک اسمارت فون خرج کنند، تحت پوشش قرار دهد.

ال‌جی برای G6 صفحه نمایشی با اندازه 5.7 اینچ در نظر گرفته است که در مدل کوچک‌تر به 5.4 اینچ تقلیل یافته و 80 درصد از پنل جلویی این اسمارت فون را به خود اختصاص خواهد داد. در ال‌جی G6 مینی همان نسبت طول به عرض 18:9 رعایت شده که در نسخه اصلی هم شاهد آن بودیم بنابراین اگر شما علاقه‌ای به این نسبت تصویر ندارید امیدی به نسخه مینی G6 هم نداشته باشید.

متاسفانه بجز صفحه نمایش اطلاعات دیگری از این تلفن همراه در دسترس نیست ولی اگر کمی صبر و تحمل داشته باشید در آینده سایر مشخصات آن را در سایت ما خواهید یافت. در هر صورت دو احتمال برای سخت افزار ال‌جی G6 مینی وجود دارد. ممکن است برای کاهش قیمت، از سخت افزار پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی در این اسمارت فون استفاده شود و یا با همان مشخصات پرچمدار کنونی ساخته شود که مسلما افت قیمت زیادی در پی نخواهد داشت.

در ضمن باید بدانید که شاید ال‌جی G6 مینی نام نهایی این اسمارت فون نباشد اما مشخص است که کمپانی بزرگ ال‌جی هم اکنون در حال کار کردن بر روی چنین تلفن همراهی است و می‌خواهد بزودی آن را در بازار جهانی عرضه کند تا در فروش و سودرسانی بیشتر به برادر بزرگ‌تر خود کمک کند.

اطلاعات در دسترس از این گوشی هوشمند به صورت رسمی تایید نشده اما عکس‌های منتسب به آن در فضای مجازی پخش شده‌اند که چند نمونه از آن‌ها را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH