مدیر عامل هواوی پاسخ خود به جنجال چیپ حافظه هواوی P10 و P10 Plus را مغرورانه می‌داند

ریچارد یو، مدیر بخش موبایل هواوی در نامه‌ای خطاب به کارمندانش که البته در وب‌سایت Weibo نیز منتشر شده است، پاسخ و اطلاعیه این شرکت به مجادلات پیرامون تراشه حافظه به کار رفته در مدل‌های مختلف هواوی P10 و P10 Plus را مغرورانه و نامناسب دانسته است.

اگر پیگیر خبرهای تکنولوژی باشید حتما می‌دانید که هواوی با استفاده از چیپ‌های حافظه متفاوت در مدل‌های هواوی P10 و P10 Plus موجب شده عملکرد این دو پرچم‌دار در مدل‌های مختلف، تفاوت داشته باشد.

این کمپانی چینی، پس از دریافت بازخورد و انتقادهای زیاد از جانب مشتریان، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که متفاوت بودن چیپ‌های حافظه به کار رفته در این دو اسمارت‌فون نمی‌تواند تجربه کاربری متفاوتی را رقم بزند، زیرا مهندسان هواوی تنظیمات لازم برای جلوگیری از این اتفاق را انجام داده‌اند.

با این وجود تست‌های انجام شده توسط AndroBench نشان می‌دهد که عملکرد اسمارت‌فون‌های هواوی P10 و P10 Plus با توجه به نوع چیپست حافظه به‌کار رفته، متفاوت است.

ریچارد یو در نامه مذکور، اعلام می‌کند که پاسخ هواوی به این مشکل نامناسب و متکبرانه بوده است و این موضوع زنگ هشداری برای این کمپانی است تا هیچ‌گاه در پرچم‌دارانش به فکر کاهش هزینه‌های تولید نباشد. هم‌چنین عنوان شده است که کمپانی هواوی قصد دارد گروهی را تحت نظر ریچار یو شکل دهد که با مراجعه به مراکز فروش، صحبت‌های مشتریان را گوش دهند و به صورت مستقیم بازخورد آنان را دریافت کنند. هم‌چنین مدیر عامل این شرکت قول داده است تا از این به بعد احساسات مشتریان را بیش‌تر مدنظر قرار دهد.

با این حال هنوز مشخص نشده است که کاربرانی که هواوی P10 را خریداری کرده‌اند و از چیپست حافظه به کار رفته رضایت ندارند، غرامت خود را چگونه دریافت می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH