آپدیت Creators ویندوز 10 را به صورت دستی نصب نکنید!

مایکروسافت چند روزی است که آپدیت Creators را برای آخرین نسخه از سیستم عاملش منتشر کرده است. در این آپدیت تعداد زیادی از قابلیت‌های جدید و کاربردی به ویندوز 10 افزوده شده‌اند که همین موضوع باعث گردیده تا کاربران، بیشتر به سمت این آپدیت و نصب آن کشیده شوند. با این وجود مایکروسافت اخیرا به کاربران هشدار داده تا از نصب این آپدیت به صورت دستی خودداری کنند.

حتما مدت زیادی است که نام آپدیت Creators مایکروسافت را می‌شنوید؛ چرا که این کمپانی تبلیغات زیادی را برای این آپدیت انجام داده است. همه کاربران به صورت همزمان این آپدیت را دریافت نمی‌کنند و این بسته نرم افزاری مرحله به مرحله به دست‌شان خواهد رسید. اما دلیل این که مایکروسافت در نصب این آپدیت به کاربران هشدار داده، چه بوده است؟ در ادامه همراه ما باشید.

نصب آپدیت Creators ویندوز 10 به صورت دستی

مایکروسافت می‌داند تعدادی از دستگاه‌ها با نصب آپدیت Creators دچار مشکل می‌شوند. به همین دلیل هم این کمپانی می‌خواهد با انتشار این آپدیت به صورت مرحله به مرحله‌ای برای کاربران، متوجه مشکلات موجود شود و نصب آپدیت را برای آن دسته از کاربرانی که دچار مشکل می‌شوند، بلاک کند تا در این صورت کاربر و سیستم عاملش به هیچ مشکلی برنخورند.

اما نصب آپدیت Creators به صورت دستی این اقدامات را برای مایکروسافت عملی نخواهد کرد و دیگر نمی‌تواند دستگاه‌هایی را که به مشکل برمی‌خورند، به خوبی شناسایی کند. به همین دلیل هم این کمپانی در وبلاگش پستی را منتشر کرده که در آن پیشنهاد می‌دهد تا زمانی که آپدیت Creators به صورت خودکار برای دستگاه شما منتشر نشده، از نصب آن به طور دستی خودداری کنید. البته اگر کاربر حرفه‌ای هستید و می‌خواهید با این کار مشکل را پیدا کنید، در این اقدام مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید آن را به صورت دستی نصب کنید.

مایکروسافت خودش بهتر می‌داند!

این واقعا یک پیشنهاد معقول برای کاربران معمولی و مخصوصا آن دسته از کاربرانی است که نمی‌توانند خودشان به عیب‌یابی دستگاه‌شان بپردازند. بنابراین اگر هنوز آپدیت Creators را بر روی ویندوز 10خود دریافت نکرده‌اید بهتر است منتظر بمانید تا مایکروسافت آن را برای سیستم‌ عامل‌تان ارسال کند و از نصب کردن آن به صورت دستی خودداری کنید.

1 در مورد “آپدیت Creators ویندوز 10 را به صورت دستی نصب نکنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH