چرا شیائومی نخریم

چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!

ایرادات شیائومی چیست؟ چرا شیائومی نخریم ؟ اگر قصد خرید یک تلفن‌ هوشمند شیائومی را دارید و به دنبال معایب گوشی های شیائومی هستید، این مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد کمپانی شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به‌دست بیاورد.

این کمپانی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر به بازار هند و کشورهای خاورمیانه نیز وارد شده است.

شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما ظرف مدت کوتاهی، خریدارن بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. حالا نیز با تحریم هوآوی از طرف آمریکا و عدم ارائه سرویس‌های گوگل در گوشی‌های این شرکت، بسیاری به خرید محصولات شیائومی روی آورده‌اند.

محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت دست یافتند. اما گوشی‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و همیشه نباید تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد. در ادامه برای شما 5 دلیل می‌آوریم تا بدانید که گوشی‌های شیائومی، چندان هم خوب نیستند.

البته گوشی‌های شیائومی نقاط قوتی هم دارند، ما در یک مقاله دیگر به بررسی ویژگی‌های جذاب و مثبت گوشی‌های شیائومی پرداختیم که آن را نیز می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید هر دو مطلب نقاط ضعف و این مقاله که در خصوص نقات قوت شیائومی است را بخوانید و در نهایت خودتان به این نتیجه برسید که آیا گوشی های شیائومی بخریم یا خیر؟ ایا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ ما تنها مشاوره می‌دهیم، انتخاب با خود شماست.

چرا شیائومی نخریم ؟ هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

وقتی یک گوشی بالارده شیائومی را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است. شیائومی خوب می‌داند که اکثر مشتریان در همان لحظه نخست، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، برخی ایرادات خودنمایی می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات شیائومی کیفیت متوسط بدنه است که در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرچمداران شیائومی از نظر کیفیت ساخت، عمر کوتاه‌تری در مقایسه با پرچمداران سامسونگ دارند. از بدنه پلاستیک اکثر مدل‌های شیائومی که بگذریم، باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پرچمداران و محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ گواهی IP68 یا IP67 را دریافت کرده‌اند و ضد آب هستند، اما به عنوان مثال در سری پرچمدار شیائومی 12 هیچ کدام از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12S و شیائومی 12 پرو ضد آب نبودند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در حال حاضر گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 سامسونگ همگی ضد آب هستند اما هیچکدام از میان‌رده‌ها و بالارده شیائومی این قابلیت را ندارد.

گوشی‌های شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند.

مشکل داغ شده به کاهش عمر باتری و پردازنده نیز کمک می‌کند. همچنین عملکرد کند رم و حافظه در گوشی‌های خانواده می (Mi)، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما هم گوشی شیائومی دارید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

عدم حضور نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در ابتدای ورود شیائومی به ایران،  چند شرکت به عنوان نماینده رسمی شیائومی اعلام شدند که همکاری آن‌ها با شیائومی به زودی پایان یافت و در حال حاضر هیچ شرکتی به عنوان نمانده رسمی شیائومی در ایران فعالیت ندارد.

البته برخی از شرکت‌ها وارد کننده رسمی محصولات شیائومی هستند اما خدمات پس از فروش و خرید قطعات و تعمیرات شیائومی دست شرکت‌های مختلف است و نمایندگی رسمی و یکپارچه شیائومی در کشور وجود ندارد.

به این ترتیب محصولات شیائومی با گارانتی‌های شرکتی به فروش می‌رسد. با این وجود نظارت درستی بر قیمت محصولات این شرکت نمی‌شود و در صورت خرابی نیز باید به سراغ گارانتی‌های شرکت‌های مختلف بروید که اعتبار اکثر آن‌ها مورد سوال است.

این مقاله را بخوانید: گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

گارانتی‌های شرکتی تضمین شده کار نمی‌کنند شاید حتی چند روز دیگر اصلا وجود خارجی نداشته باشند! متاسفانه نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی در بازار به خصوص در زمینه تامین قطعات مشکلات متعددی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده و در این حالت عدم حضور یک متولی و مرجع برای محصولات شیائومی، قطعا خریداران گوشی‌های این برند را به دردسر خواهد انداخت. بنابراین یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا شیائومی نخریم قطعا عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران است.

رابط کاربری با طعم تبلیغات از بزرگ‌ترین معایب شیائومی

رابط کاربری شیائومی سنگین است و یا مانند بخش کنترل سنتر، شباهت زیادی به iOS دارد. ظاهر شیائومی در اکثر بخش‌ها شبیه به رقبای خودش است.

محیط کاربری شیائومی یا همان رابط MiUI برنامه‌های تبلیغاتی پیشفرض زیادی دارد که به کار شما نمی‌آیند و باید آن‌ها را حذف کنید، همچنین برخی از قابلیت‌های آن برای تعدادی از مناطق مانند ایران فعال نیست.

ایرادات شیائومی

شیائومی برای پایین‌نگه داشتن قیمت محصولات خود، در اقدامی کم سابقه به رابط کاربری خود تبلیغات اضافه کرده و به طور مثال هنگام نصب یک برنامه در میانه صفحه، تبلیغات به نمایش در می‌آید. حتی اپلیکیشن‌های این شرکت مانند اپ موسیقی دارای تبلیغ است! شما هنگام کار با برنامه موسیقی تبلیغات را در جاهای مختلف برنامه می‌بینید. حتی شاید لازم باشد که برای گوش دادن به موسیقی تبلیغات را رد کنید!

چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

شیائومی در اکثر محصولات خود از رقبا تقلید کرده است. این برند به‌جز برخی کالاهای خاص، راه پیشرفت و فروش بهتر را بر اصل تقلید استوار کرده است. در واقع شیائومی منتظر است که ببیند مردم چه چیزی را از سایر کمپانی‌ها پسندیده‌اند، همان را تقلید کند و بسازد. پس چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

ایرادات شیائومی

از همان ابتدا شروع به کار این کمپانی محصولاتی مانند سری نوت و به‌خصوص گوشی می نوت 2 که پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و نه تنها با اسمی شبیه بلکه با ظاهری مشابه چون وجود نمایشگر خمیده در دو طرف و سایز مشابه عرضه شد، خود به خوبی نشان دادند که اصالت برای این شرکت واژه معنا داری نیست!

بسیاری محصولات شیائومی را به‌درستی به شبیه سازی از روی اپل متهم می‌کردند و حتی رابط کاربری‌اش را نزدیک به iOS می‌دانستند. همچنین نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های اولترابوکش با نام Air خود به‌وضوح نشان‌گر اصالت کالاهای این کمپانی است! البته این تقلید در دوسال اخیر کاهش پیدا کرده اما همچنان محصولات شیائومی را می‌توان یک کپی از تولیدات اپل نامید. در همین راستا می‌توان به ساعت‌های ردمی واچ اشاره کرد که آن‌‌ها نیز یک کپی از اپل‌ واچ هستند.

ایرادات شیائومی

تقلید از بخش کنترل سنتر iOS و همچنین تقلید داینامیک آیلند آیفون 14 از دیگر نمونه‌های بی اصالتی شیائومی است.

معایب شیائومی : آپدیت‌های کمتر و طولانی‌تر!

چرا شیائومی نخریم ؟ پاسخ ساده است. یکی دیگر از ایرادات شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نیست.

همچنین تعداد آپدیت‌های محصولات شیائومی کمتر است. در حال حاضر مدل‌های میان‌رده شیائومی تا 2 سال و مدل‌های پرچمدار تا 3 سال آپدیت دریافت می‌کنند. در حالی که مدل‌های میان‌رده سامسونگ تا سه سال و مدل‌های پرچمدار این برند تا 4 سال آپدیت دریافت می‌کنند.

این مساله نشان می‌دهد شیائومی محصولاتش را با طول عمر سه سال می‌سازد. بنابراین اگر پس از سه سال شاهد افت کیفیت محصولات این برند بودید تعجب نکنید! گوشی‌‌های شیائومی در مجموع برای عمر طولانی مدت ساخته نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادات برند شیائومی چیست؟ میان برند شیائومی و سامسونگ کدام را ترجیح می‌دهید؟ چرا شیائومی نخریم و یا بخریم؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1,319 در مورد “چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!”

  1. سلام سعید منظورم ردمی ۹ بود گفتید نوت ۹ ردمی ۹ از a12 یه 500 600 تومان ارزون تره و بجز پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با دو هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز تقربیا همه‌ی جزئیاتش با a12 یکیه تازه ردمی ۹ مانیتورش 1080*2400 پیکسل هست بنظرت ردمی ۹ برای بازی پابجی موبایل هم مناسب هست ؟ یعنی زیاد داغ نکنه و آسیب نبینه

    1. سعید صانعی

      سلام، انقدر از ما در مورد ردمی نوت 9 می‌پرسن که اینجا اشتباه کردم
      خوب ردمی 9 چون سری پردازندش و گرافیکش بهینه شده برای گیمه، برای بازی خیلی بهتره، گلکسی A12 پابجی رو به طور میانگین بر روی 25 فریم اجرا میکنه ولی ردمی 9 راحت روی 30 فریم میشه و ثباتش هم خیلی بیشتره.
      نمایشگر و باتری ردمی 9 کمی بهتره ولی دوربین گلکسی A12 برتری داره
      برای گیم تو این رده، ردمی 9 خوبه برای پابجی، ردمی نوت 9 هم خوبه، کمی گرون تره ولی دوربین بهتری داره
      ضمن اینکه هر مدلی میخوای بگیر حداقل رم 4 باشه

    1. سعید صانعی

      سلام، نمایشگر نوت 9 بهتره، قدرت و بازدهی پردازندش هم بالاتره، از نظر دوربین هم باز دوربین‌های نوت 9 بهتره، از نظر باتری هم هم حجم و هم سرعت شارژ نوت 9 بهتره

    1. سعید صانعی

      با نگه داشتن دکمه پاور و دکمه ولوم پایین، اسکرین شات گرفته میشه، شاید شما هنگام مکالمه برای کم کردن صدا اشتباها دکمه پاور رو هم میگرید و و ارد حالت اسکرین شات میشید

  2. سلام خواستم یه سوالی از شما بپرسم.خواستم بگم که گوشیxiaomi mi10t pro در مقایسه با a72 کدوم بهتره؟؟؟

    1. سعید صانعی

      سلام، mi10t pro چندین پله از a72 بهتره، این گوشی هم قدرت سخت افزاری بسیار بالایی داره و هم دوربین عالیه، امکانات نمایشگرش هم برای گیم خیلی خوبه، از 5g هم پشتیبانی میکنه
      البته پیشنهاد من در این رده قیمتی گوشی گلکسی S20fe 5G هست، چون اون گوشی هم از همه نظر از mi10t pro بهتره.

  3. سلام من گوشی Redmi9خریدم. آیا گوشی خوبی هست؟

    و اینکه وقتی باهاش زنگ میزنم بعد از حدود دو دقیقه صدا کاملا قطع میشه چرا اینجوری میشه؟ و چطوری باید درستش کنم؟ لطفاً جواب بدین
    و اینکه گوشیم هندزفری ندارع اشکال ندارع هندزفری گوشی سامسونگ بهش وصل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟‍

    میشه جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟

    1
    7
    1. سعید صانعی

      سلام، بله گوشی خوبی هست، در مورد مشکل قطعی باید بگم که این مشکل سخت افزاری نیست، به نرم افزار ارتباط داره، حالا این مشکل از روز اول وجود داشته یا تازه به وجود آمده؟ دقت کنید بعد از نصب نرم افزار خاصی با این مشکل مواجه نشدید؟ اگر بله، اون نرم افزار رو حذف کنید. گوشی رو اپدیت کردید؟ یا پک امنیتی روش ریختید؟
      در مورد هندزفری باید بگم خیر، از هر نوع هندزفری استفاده کنید مشکلی پیش نمیاد

    1. سعید صانعی

      سلام، معایب و مزایای یک گوشی بر اساس گوشی‌های رقیبش در بازار ارزیابی میشه
      گوشی همرده mi 10 t pro میشه گلکسی S20 FE سامسونگ
      مدل mi 10 t pro نمایشگر و دوربین ضعیف‌تری نسبت به گلکسی S20 FE داره، نمایشگر S20 FE سوپر امولد هست اما mi 10 t pro صفحه نمایش IPS داره
      S20 FE ضد آبه ولی mi 10 t pro نیست
      دوربین S20 FE از دوربین‌های اصلی سامسونگه و حتی دوربین تله‌فوتو هم داره اما mi 10 t pro دوربین 108 مگاپیکسلی داره که واقعی نیست و کیفیتش در حد همون دوربین سامسونگه و دوربین تله فوتو هم نداره، دوربین سلفی S20 FE فیلم برداری 4k داره ولی شیائومی نه
      از نظر پردازنده هم در حد هم هستند، پردازنده گلکسی S20 FE همون پردازنده گلکسی نوت 20 اولترا که همه بازی ها رو اجرا میکنه
      اگر میتونید مدل گلکسی S20 FE مدل 5G رو بگیرید، اگر نه به نظر من گلکسی S20fe معمولی بهتر از mi 10 t pro هست

      4
      2
  4. سلام وقت بخیر
    گوشی شیائومی a3 وقتی باهاش تماس گرفته میشه نوع صدای زنگش با صدای زنگ هندزفری بلوتوثی فرق داره چطور میشه کاری کرد که نوع صدا ها باهم یکی باشن.
    با چند گوشی و چند هندز فری تست شده نتیجه ایراد از شیائومی a3هست

    1. سعید صانعی

      سلام، ببینید هندزفری های بلوتوثی معمولا صدای زنگ شما رو پخش نمیکنن، هم کدوم یک صدای رینگتونی دارند که وقتی گوشی شما زنگ میزنه، اون آهنگ به صدا در میاد
      نه مشکل از گوشی هست و نه هندزفری، کلا مدلشون همینه

  5. من دارم از سیائومی استفاده میکنم نه گوشی داغ کرده چن بارم بد جوری زمین خورده ولی خدا رو شکر چیزیش نشده سامسونگ گلگسی a7 ۲۰۱۷ داشتم که با یک دهوم این ظربه دوبار ال سی دیشو عوض کردم آخرم نشد ردش کردم هر گوشیه سامسونگی ک داشتم اکثرا دچار سایه ال سی دی شد ولی اینا رو این چند وقته از شیائومی ندیدم فوقالعاده زیادم با گوشی کار میکنم ولی داغی رو حس نکردم.هر گوشی در بازار جهانی تست میشه نفره ی خاص خودش رو تویه مارکتا میگیره با یه کمی تحقیق میتونید بهترین انتخواب رو داشته باشید امید وارم مفید واقع گردد انشا ا…

    8
    17
  6. فرزندان من ادمین این سایت که قرار نیست از روی گوشی خریدن شما سود ببره تو شرکت سامسونگ هم سهام نداره که بخواد شیائومی رو تخریب کنه پس اگه ایرادی رو میگیره یا تحقیق کرده یا بالاخره از کسی که تحقیق کرده و چیزی رو میدونه کپی کرده در هر حال داره راهنمایی مفید میکنه
    اصلا همه اینا به کنار چطور به خودتون اجازه میدین جنس چینی رو با جنس کره ای ، ژاپنی و آمریکایی مقایسه کنیددد ، واقعا نمیفهمم که چقد باید از جنس چینی بخورید تا بفهمید
    سیاست چینی ها بر اساس قیمت تموم شده پایین هست که بدون افت کیفیت اصلا امکان نداره ، قیمت گذاری های جهانی تا حدودی حساب شدست و شما هر اندازه پول بدید هموق قدر آش میگیرید ، دیگه از مقاومت گوشی های اپل و سامسونگ در برابر ضربه فکر نمیکنم چیزی باید بگم ، ولی چینی رو که همه میدونن ….خیلی چیزا واس گفتن هست ولی میخوام طولانی نشه که بخونید ??

    27
    25
  7. سلام من میخوام گوشی بخرم و نظرم اینکه شیاؤمی بخرم چون دختر داییم هم گوشی شیاومی نت۸پرو داره وکلی بازی های سنگین داره واصلا گوشیش نه داغ میکنه نه خراب میشهخیلی هم راضیه اگه نظر منو بخوایین گوشی های شیاؤمی یکی از بهترین برند های گوشی هستش و منم هم میخوام گوشی شیاومی نت۸ بخرم وخیلی شوق دارم

    20
    45
  8. یکی میگه من تعمیرکارم گوشیهای تعمیری شیائومی خیلی کمتره
    یکی دیگه میگه من شیائومی داشتم بعد یه مدت کند میشه
    یکی دیگه میگه نه چی میگی من خودم poco x3 داشتم آخ نگفته بعد چند سال.????
    بنظرم اگه میخواید گوشی بخرید از اطرافیانتون که تجربه استفاده از شیائومی و سامسونگ دارن بپرسید بهتره

    7
    72
    1. دوست عزیز مگه گوشی های شیائومی کلا چند ساله که وارد بازار ایران شدن ، لطفا از روی احساسات و تعصبی که به مال خودتون دارید مردم رو گمراه نکنید ، استراتژی چینی بر اساس قیمت تموم شده پایین هست که بدون افت کیفیت امکان نداره جیگر ، یجور میگی چند ساله انگار ………

      13
      12
  9. سلام من گوشی گلگسی A12 سامسونگ دارم خیلی ازش راضیم واسه من فرقی نداره برند چی باشه فقط کارایی مهمه بابت پولی که میدید A12بهتره گوشی ها همشون مثل همن هیچکدامشون خوب نیستن فقط دارن قالب میکنن به ما مردم بدبخت خودشون بهترین هارو انتخاب میکنن درسته که سامسونگ بهترین برند تولید موبایل هست شیائومی هر چقدر زور بزنه نمی تونه به سامسونگ و اپل برسه یادتون نره هر ارزونی بی حکمت نیست هر گرانی هم بی علت نیست الان بازار دست سامسونگ هستش من میتونستم نوت 8هم بخرم یا ردمی 9A خودم نخواستم دلیل داشت
    اولن a12 اثر انگشت کناری داری باعث میشه گوشی دستت خوب باشه
    دومن پردازنده مدیاتک داغ نمی کنه

    سومن بزارید چند سال بگیره بد از شیائومی تعریف کنید اومدیم مو دو سه سال گوشی کار کرد

    107
    24
    1. سعید صانعی

      تو بازه قیمتی خودش گوشی خوبیه، شما چه مشخصاتی براتون اولویت داره؟ حداکثر بودجتون چقدره؟

      5
      16
  10. محمد فرزین

    نویسنده این مقاله خیلی یک طرفه به قاظی رفته
    تو y8 هواووی هم تقلید دیده میشه یا سری a و اکثر گوشیا از سری اقتصادی موتورلا تقلید کردن که این تقلید حتی تو s20 هم دیده میشه یا اینکه جنس بدنه هم تو تمام گوشی ها هم رده یکسانه مثلا poco m3 و a12 s که هم رده و هم قیمتن
    ولی سامسونگ امده با پلاستیک یه طرح شیشه ای رو در بیاره اما تو پوکو تلاش نکرده بجاش اومده بافت چرمی زده که هم متمایزش میکنه هم زیبا

    3
    24
  11. من دوست.دارم گوشی شیائومی بخرم ولی میترسم یه چیزی بشه مثل هواوی از لحاظ تحریم منظورمه چون احتمال زیاد داره تحریم بشه و اگه تحریم بشه به خاطر کار های من دیگه به کارم نمیاد و باید بندازم دور الان یو اولترا دارم خوبه ولی

    13
    14
    1. مجتبی مسکینی

      تحریم‌ها که شامل گذشته نمیشه!
      شما اگه الان دستگاهی رو بخرید بعدا اگه تحریم بشه شامل حال دستگاه شما نمیشه
      گوشی‌های هواوی هم بعد از تحریم با مشکل مواجه شدن همین حالا اگه محصولات قدیمی هواوی رو بخرید مشکلی با گوگل ندارین

      3
      27
    2. نسخهNFCابن مشکلات و نداره حتی گوشی های هواوی گوگل و نداره ولی جایگزین های بهتری داره سرویس گوگل ملاک گوشی خریدن نیست مهم سخت افزاره در زمن گوشی های قدیمی تره هواوی گوگل رو داره گوشی های جدیدشم اگه طرفدار هواوی باشی میتونی یکم بیشتر خرجش کنی و سفارشی بریزی امکانات گوگل رو ولی در کل من از هر گوشی استفاده کردم ایفون همیشه جای خود داره بعذی وقتا یه ضعف های داره که زیاد زیاد اذیت نمیکنه هواوی پرچمداراش بهترین دوربین بین تمامیه گوشی ها دارن میان رده هایی با پردازنده قوی و طراحی خاص دارن شیائومی سری پوکو گوشی های عالی داره مخصوصنx3 ولی رابطه زیاد خوبی با سامسونگ ندارم سیاست قیمت گذاریش سود چهل درصده که خیلییی زیاده و نمیرزه به قیمتش ولی باز با a71اوکیم زیادی طولانی شد?⁦✌️⁩

      4
      8
    3. نه اشتباه نکنیدشیامی خیلی گوشیه خوبیه من دوسال دارم استفاده میکنم اصلٱنه هنگ میکنه وخیلیم مقاوم بارهاازدستم افتاده خداروشکرسالمه خیلیم ازش راضیم هرچیزی اون بالانوشته دقیقٱشماعکسشوتصورکن

      4
      8
  12. سامسونگ هم یه گوشی هاش خوبه مثل note 10 plus یا s20 ultra یه سری گوشی های خوبی داره ولی گرونن با این حساب شیائومی گوشی های خوب ولی با قیمت عالی دارن و به نظرم می ارزن مثلا میگم note 10 plus حدود 21 میلیون هست و s20 ultra حدود 28 میلیون ولی شیائومی که poco x3 یک گوشی بسیار عالی ولی میان رده هست حدود 6 یا 7 میلیون است و به نظر من با عملکردی عالیی که داره و میان رده هم هست قیمتش خیلی عالیههه و مقلوم به صرفه اس به نظرم شک نکنید که poco x3 عالیه. کاربرداش خیلی زیاده با اینکه قیمتش نسبت به گوشی های دیگع پایین تره ولی رقیب جدی ای نداره که اونم a71 و a80 هست اینم انتخابش سلیقه ایه ولی اگر من باشم poco x3 میگیرم…

    2
    28
    1. اولا مقلوم به صرفه ن و مقرون به صرفه ، دوما پیش خودت چی فکر کردی که a 71 رو داری با پوکو ایکس تری مقایسه میکنی؟

      12
      5
  13. من خودم میخوام گوشی شیائومی poco x3 بخرم و حدود 3 ماه هست که تحقیق کردم ولی هنوز باهاش تجربه ای نداشتم ولی طبق تحقیقم گوشیه خیلی قوی و خوبیه و 732Gهست به نظرم خیلی عالیه هم از نظر دوربین هم از نظر ابعادش به نظر من میتونه گوشی خیلی خوبی باشه برای کسایی که گوش قوی میخوان و از لحاظ باتریش که 6000 میلی امپر هست توی 30 دقیقه 60 درصد پر میشه ولی میگن که اگر 1 ساعت باهاش بازی سنگین مثل call of duty انجام بدی داغ میکنه به طوری که میتونی روش تخم مرغ درست کنی ایا این درسته؟؟ و یک چیز دیگع poco x3 بهتره یا poco x3 nfs و یا poco x3 pro که میخواد وارد بازار بشه و چه فرقی بین این سه تا هست؟!
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    10
    10
    1. سعید صانعی

      سلام، گوشی پوکو x3 واقعا یکی از بهترین میان رده های بازار هست و تو قیمت خودش از بقیه مدل‌ها قدرت بالاتری داره
      نقد و بررسی تخصصی این گوشی رو از این لینک بخونید
      این گوشی سیستم خنک کننده داره ولی کمی داغ میکنه، البته نه در حد تخم مرغ و این گونه تعبیرها، در حال حاضر فقط نسخه nfc این مدل تو بازار هست (تا اونجایی که من دیدم) که باترش 5160میلی آمپره و قابلیت nfc داره، فرقش با پوکو x3 اصلی در همین دو مورده
      گوشی پوکو x3 پرو هم احتمالا به زودی موجود میشه، این مدل پردازندش خیلی قوی‌تره و احتمالا یک تا دو میلیون تومن هم گرونتر خواهد بود. به جز پردازنده و نسخه اندروید، تفاوق فاحش دیگه‌ای با پوکو x3 ندارد

      3
      6
      1. برادر
        پوکو ایکس 3 معمولی بدنش تمام پلا‌ستیکه
        ولی پوکو ایکس 3 nfc هم nfc داره هم
        فریم بدنش از آلومینیومه

        2
        6
    2. سلام برادر من یک ماهه پیش پوکو ایکس 3 nfc گرفتم نسخه 64 گیگ
      این متن بالا بطور کامل دروغه و از لحاظ کیفیت شیائومی از سامسونگ و هوآوی بهتره و …….
      داغ کردن هم مگه کشه؟?
      ببین گوشی ک دستمه کالاف ک بازی میکنم تو بتل رویالش بعد از 2 ساعت گرم میشه
      داغ نمیکنه ک
      شاید اون عزیز ک گفته میشه روش تخم مرغ بپزی گزاشته رو حالت 120 هرتز و برنامه های نامناسب روی گوشی نصب کرده و یا شاید تنظیمات گوشی رو انگولک کرده

      3
      13
    3. اونی که باتریش شیش هزار میلی امپره نسخه بدونnfcهست که زیاد تو ایران نیست و به دردت نمیخوره باید نسخه NFCدارو بگیری که خیلی قویه هم دوربین هم پردازنده هم لانچر خوبی داره در کل تویه بازه قیمتی که داره از خیلیا سر تره میخوای رویه نوا ۷ای هم تحقیق کن گوگل نداره از لحاظ انداز دقیقن اندازه ایفون دوازدهه دوربین قوی داره و رم هشت گیگ که خیلی پردازشو سریع میکنه خوده پوکو هم با پردازنده ای که داره خیلی قویه در کل جفتشون خوبن

  14. من یه عمو دارم الان سه ساله گوشی شیائومی داره یه هنگ نکرده با اینکه گوشی میانرده رو به اقتصادی بوده. گوشی S2

    3
    12
  15. آقا کلا اشتباه گفتی من قاب نداشتم تازه دوربینمم محافظ نداشت گوشیم خورد زمین از روی میزم نشکست اصلا شما بگو که ارتفاع میز تا زمین کمه داداش منم که گوشیش شیائومی یه بار رفت کوه گوشیش از دستش می‌افته تو سنگهای پایینش هیچیش نمیشه
    بعدم گوشی شیائومی بین گوشی های دنیا به سگ گلس معروف
    بعدم داخل خودت ضمانت گوشی نوشته شده که اگر گوشی شما با مشکلی مواجه شد در جا به خود شرکت شیائومی ارسال خواهد شد که البته جدیدا نمایندگی هم زدن
    بعد مقام پر قدرت ترین بدنه رو پارسال گرفت بعد اون وقت شما چی میگی
    اون وقت کجاش طول عمرش پایینه
    اگر بری از یه جای درست سرمون بخری خیلی هم خوب اصالت دارن
    آپدیت های شیائومی بر اساس چیزی هست که مردم داخل رفع اشکالات داخل خود تنظیمات نوشتن تنظیم میشه برای همین خیلی از مردم نوشتن مثلا من با نصب کردن این تم گوشیم کند شده و الان اگر به روز رسانی کنن می‌نویسه این تم باعث آسیب به می یو آی میشه تا مردم نصب نکنم
    بعدم برای اینکه آپدیت خراب از آب درمیاد فقط نیازه پشتیبان گیری کنین
    بعدم شرکت شیائومی از طرف آمریکا تحریم میشه برای همین رتبه اول و از دست میده

    8
    36
  16. گوشی فقط HTC و دیگر هیچ من از همه کمپانی ها خریداری کردم که اسمشون رو این زیر می نویسم :
    تبلت لنوو: تو کمتر از 1 سال باطری گوشی خراب شد و دوربین به طور کامل از کار افتاد الان لاشه گوشی تو کمد هست
    جی ال ایکس: مدلش رو نمیدونم ولی ال سی دی گوشی 3 ماه کار کرد از وقتی از جعبه در آومد
    گوشی a7 سامسونگ : از لحاظ باتری تو کمتر از 2ساعت با استفاده از واتساپ خاموش میشه فروختمش
    گوشی های نوکیا هم همه میدونن مشکل نرم افزاری دارن
    الان شیایومی فکر کنم انتخاب خوبی باشه
    خودم گوشی قبلیم HTC526بود عالی بود الان هم دیزایر 12 پلاس دارم که پابجی رو بدون لگ میاره
    واقعا فقط این دو برند خوبه طبق تجربه خودم

    8
    13
    1. سلام بله خیلی گوشی های خوبی هستند من u11 دارم گوشی یی وجود نداره به پاش برسه تو پابجی رو بالاترین فریم لگ نداره اصلا

      1
      5
  17. سلام به همه
    ببینید هر کسی ممکنه روی یک شرکتی تعصب داشته باشه و این طبیعیه
    ولی من الان شیائومی نوت 9 اس دارم و واقعا میگم که واسه گیم و کار های سنگین مناسبه
    ولی سامسونگ به دلیل اینکه از چیپست های اسنپدراگون استفاده نکرده و بجاش اگزینوس گذاشته
    گوشی هاش بدرد آدم هایی که با گوشی کارهای سبک و روزمره انجام میدن و غکاسی هم براشون مهمه میخوره
    من هم هیچ تعصبی ندارم ولی چون من یه گیمرم و میدونستم که اکثر گوشی های شیائومی گیمینگ هستن،شیائومی خریدم

    1
    21
  18. آقا
    شک نکن اون چیزایی که تو مقاله هست درسته
    دایی من نوت ۸ پرو داره زن دایی من هم a50s
    تو نگاه اول که می بینی آ پنجاه اس بهتره
    از لحاظ ظاهر قطعا سامسونگ بهتره نوت ۸ پرو که گوشی نیست با اون پهنی مث قایقه ???????????
    بگذریم
    من قبلا سامسونگ نوت ۷ داشتم
    بییییییییییییییییییییییییییییییییی نظیر بود
    تو هر چیزی تک بود
    دوربین اون عدد پایین بود و لی از دوربین ۶۴ شیامی دایی من هم بهتر عکس می گرفت ?خلاصه اونو دادم بابا بزرگم و یه نوت ۸ پرو خریدم
    رفتم باهاش کال اف و پابجی زدم جاتون خالی
    ولی بعد ۱۰ . ۱۵ دقیقه یجور غیر طبیعی داغ کرد
    به طوری که دستم داش تاول می زد
    دادم از گارانتی استفاده کنم گفت برنامه سنگین روش نذار
    خلاصه نوت ۸ پرو رو دادم بابا بزرگم و گالکسی نوت ۷ خودم رو پس گرفتم تو کال اف او پابجی هم کم نمیاره و عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللیه

    50
    8
  19. تو اصلا معلومه پوکو نداشتی چون داری میگی یک گوشی جدیده
    معلوم نیس چیه چطوره. بعد داری میگی خودم داشتم.
    دوست عزیز لطفا وقتی با یک گوشی کار نکردی و نمیدونی چطوریه. نیا نظر بده چرتوپرت بگو.

    3
    35
  20. اینا همش دروغه
    من یه شیائومی mi5 دارم ۵ ساله حتی کند هم نشده!!!!!! رابط کاربری شیائومی هم عالیه این مقاله همش دروغه محظه من الان گوشیم poco x3 هست از ۱۰۰ تا a71 بهتره آینده از ان شیائومیه
    الکی مردم هم گمراه نکنید چون مدیون همین نردم میشین با این دروغ ها

    6
    58
    1. سلام
      خب من میخام نوت ۸ بخرم برنامه سنگین هم ندارم برای روش
      اما دوستم میگفت که مال من هنگ میکنه و خراب میشه و مگا پیکسلش میاد پایین
      اما شما میگید ۵ ساله برام کار کرده
      یعنی من خیالم راحت باشه که گوشی خوبیه؟

      8
      9
    2. من 4 روزه poco x3 خریدم همه چیش خوبه فقط آنتن دهیش ضعیفه توی بعضی مکانها که قبلا من به راحتی آنتن داشتم و همه دور و بری یامم آنتن داره این گوشی آنتن نداره یعنی نه میتونم تماس بگیرم نه میتونم تماسای دریافتیمو جواب بدم نمیدونم مشکل چیه

      5
      3
  21. این مقاله حتی ارزش خواندن ندارم
    همش چرت و پرتی چرا الکی ایراد میزارین روی گوشی های شیایومی الان شیایومی داره رو دست سامسونگ و هواوی می نه و داره به غول گوشی ها تبدیل میشه
    بعدشم اصلا هیچ ایرادی نداره هیچی
    اصلا به هیچ وجه داغ نمیکنه کن خودم ردمی9 دارم خیلی راضیم خداوکیلی از برند های دیگه بهتره از همه لحاظ

    10
    50
    1. من ده ساله کارم موبایله هم فروش هم تعمیرات تخصصی و باید بگم شیاومی بهتر از سامسونگه…
      هم خرابیش کمتره هم سخت افزارش بهتر. واقعا وقتی تخصص ندارین نظریه سازی نکنین

      4
      44
      1. سلام
        من گوشی Redmi note9 خریدم تقریبا ۲ ماه میشه
        الان وقتی زنگ میخوره گوشیم صفحه حالت روشن خاموش میشه و تماس گیرنده معلوم نیست و اینکه نمی تونن جواب بدم
        مشکل چیه به نظرتون؟

        13
        6
  22. من الان شیایومی دارم خیلی عالیه کیفیتش از سامسونگ بهتره
    ولی الان اگر میخواهید گوشی بگیرید سامسونگ بگیرید
    می‌دونم کیفیت شیایومی خیلی بیشتره از همه لحاظ
    ولی احتمال اینکه شیایومی تحریم شه زیاده
    برای جریان تحریم ها بهتره برندی مثل سامسونگ استفاده کنید
    ولی اگر گوگل براتون زیاد مهم نیست شیایومی کیفیت خیلی بالا تری دارن

    ممنون ???

    11
    32
  23. سلطان محافظ و گارد و همشو شیائومی میزاره توی جعبه حرف مفت تو هم اون ایفون چرتو پرتو دوس داری

    11
    50
  24. اصلا اینا حقیقت ندارم گوشی شیامی از بهترین گوشی های جهان است و بقیه برند ها دارن پوله برندشون رو میگرن اگر میخواهید گوشی خوب و مقرون به صرفه ای بگیرید شیامی بگیرید و اولا دوربین گوشی من اه نگفته و عالی هست من خودم می ده پرو دارم و اینکه کیفیت مناسبی نمی‌دن این غلط هست گوشی بلک شارک چهار این مطلب رو خراب می‌کنه کیفیت خوب و دوربین عالی مناسب بازی در یک ربع شارژ میشه و مشکل داغی هم نداره

    16
    58
  25. من خودم mi 10 lite شیائومی دارم اصلااااااا داغ نمیکنه چندین بار از دستم افتاد حتی یک خراش کوچیک هم نداشت
    درسته تو بعضی شهر ها نمایندگی نداره اما قطعات موبایل هاش به خوبی وارد میشن از a71 سامسونگ که قیمت شون یکیه خیلی بهتر من هم با a71 و هم با mi 10 lite کار کردم mi 10 lite راحت تونست بهترین باشه
    آنتن دهیش فوقالعاده است
    یکم تو وصل شدن وای فای گیر داره ولی با اپدیت نرم افزاری درست میشه
    رابط کاربری سریع روون اصلا حجمش زیاد نیست
    لطفا قضاوت بی جا نکنید

    8
    60
  26. سعید نعمتی

    سلام.
    بنده به طور کل مطالعه کردم مطلب بالا رو. در زمینه تلفن همراه فعالیت دارم. کاملا مخالف مطالب بالا هستم. و از نظر من شیائومی در حال حاضر بهترین برند بازار میباشد.

    9
    73
  27. محمد امین یزدی

    تا حالا مقاله به این مزخرفی نخوندم
    اینارو از کجا اوردین
    من خودم هم سامسونگ داشتم هم شیائومی
    از هر لحاظ شیائومی بهتره
    بعد من خودم گوشیمو از نمایندگیش خریدم
    بدون قاب هم صد بار از دستم افتاده هیچیش نشده
    از لحاظ باتری هم حرف نداره

    14
    71
  28. این چیزایی که نوشته همش درست نیست . خیلی گوشیه خوبیه قطعاتش از هوآوی و سامسونگ که داشتم بهتره . سامسونگ داره پول برندش رو میخوره وگرنه از شیائومی بهتر نیست.

    14
    55
    1. دقیقا، سامسونگ هم جدیدا خیلی پر ایراد شده. البته شیائومی اون اوایل خیلی بهتر بود، کیفیت بدنه فوق العاده ای داشت، هر چقدر زمین میخورد آخ نمیگفت! رابط کاربری فوق العاده سریعی داشت که توی گوشی های اندرویدی بی نظیر بود اما اخیرا رابط کاربریش خیلی سنگین شده، گوشی هایی از شیائومی با پردازنده های قوی میبینیم که توی رابط کاربری لنگ میزنن، البته سامسونگ هم اخیرا همین مشکلات رو پیدا کرده و رابط کاربریش خیلی سنگین شده و توی کار کردن با اکثر گوشی هاش کند بودن رو حس میکنی.

      11
      24
      1. دوست عزیز شیاف بعد یه مدت مشکل پیدا میکنه و اصلا بدرد نمیخوره آشغال ترین این برندی که گرفتی به نظر من سامسونگ یا اپل یا هواوی خیلی بهتره حتما اونا بگیر
        البته نظر شخصی من سامسونگه سلیقه ایه

        47
        11
  29. آقا چرا شیامی و ضایع می‌کنی؟
    الان من خودم می نوت ده پرو دارم
    رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ دوربین ۱۰۸
    من با این گوشی دهن سامسونگ متقلب و هوآوی چرت و اپل در مدعا و سرویس کردم
    کی میگه نمایندگی رسمی نداره؟
    من تو اردبیل زندگی میکنم
    تو اردبیل چهار تا نمایندگی داره
    دقت کنید استان اردبیل نه ها
    شهرستان اردبیل
    فقط تو این شهرستان چهار تا است
    خب کی میگه طول عمر پایینی داره
    من قبلاً سامسونگ نوت ۲۰ اولترا داشتم
    بعد از یه سال ازش سیر شدم
    کلا هر گوشی سامسونگ داشته باشی ازش سیر میشی
    هواوی که ولش کن
    اپل هم که فقط باید خرج کنی

    23
    57
    1. ببین جناب داری چرند میگی
      آخه مرد حسابی نوب 20 اولترا همون اول که اومد 25 میلیون بود
      بعد تو میای میگی من نوت 20 اولترا داشتم , بعدش تو این گرونی گوشی رفتم یک می 10 هم خریدم؟
      دیگه ما رو بلا نسبت اونایی که لایک کردن چقدر گاگول فرض کردی؟
      اگر سامسونگ پول برندش رو میگیره پس چرا a7 2018 من چند بار از ارتفاع (1 متر) و از پله افتاده و آرنج چند نفر اتفاقی روش رفته ولی هنوز سالمه؟ (مثل روز اولش نیست ولی حداقل cpu همونقدر قدرت داره)
      تازه جالبه که گوشی رو هم دست دوم خریدم !
      حالا از اون هم میگذریم ، چرا سامسونگ برای نوت 20 اولترا 3 سال پشتیبانی در نظر گرفت؟
      تازه بجز این همین چند روز پیشا خوندم که سامسونگ برای گوشی های 2019 به بعدش 4 سال پشتیبانی در نظر گرفته!
      دیگه چی ؟!
      نکنه اینجا هم پول برندش رو میگیره؟؟؟؟؟
      دیگه نمیدونم به تو شما ها چی بگم

      39
      36
  30. ردمی نوت 6 پرو داشتم بعد 2 سال همینجوری که گذاشته بودمش دیه روشن نشد الان 1 ماهه فرستادیم تهران خبری ازش نشده.
    احتمالا شانس من بوده بنجلش گیر من افتاده بود
    ولی این دوسال هنگ ندیدم ازش . فقط وای فایش یکمی تاخیر داشت و بلوتوثش بردش ضعیف بود
    انتظار داشتم حداقل 4 سالی کار کنه با این گرونیا

    9
    22
  31. مهمترین ایراد شیائومی اینه که شما در صفحه قفل میتونی گوشی رو خاموش و سپس بازگشت به کارخانه دستی بزنی … در صورتی که در سامسونگ برائ خاموش کردن در صفحه قفل باید رمز رو بزنی ولی در شیا اینحوری نیس

    7
    26
    1. سلام دوست عزیز اول از همه بگم اگر شما اکانت مخصوص شیاومی رو فعال نکنی به اسم و رمز خودت که دقیقا مثل اپل آیدی هست کل گوشی محدود میشه ولی به محض وصل شدن به اکانت دسترسی ها باز میشه اگر گوشیت هم به سرقت بره با مراجعه ب سایت تمامی قطعات دستگاهت قفل میشه و حتی اگر گوشی رو خوردش کنند بازم کار نمیکنه این کار شیاومیع که باعث شده مثل اپل باشه و لازم ب ذکر هست که تمام گوشی ها اگر باطریش چند وقت کار نکنه می‌خوابه ..از نظر ضربه هم گوشی عالی هست من دو مدل mi4و نت۱۰رو دارم کاملا راضی ام و هیچ مشکلی براش پیش نیومده لازم ب ذکر هست که اصلا قابل مقایسه با سامسونگ نیست چون سامسونگ دوربین هاش افت کیفیت داره بعد چند وقت ولی شیاومی این برنامه رو نداره و بهتر میتونی شما دوربین گوشیتو ارتقا بدی و کیفیت خفن بگیری …من خودم تو کار تصویر هستم و فیلم های 4kفوق العاده ای گرفتم باهاش

      4
      22
  32. سلام دوستان من خودم شیامی نوت نه پرو دارم رم 6 حافظه 64 باید بگم همون اول گرفتمش نزدیک به روز پیش شارژ اولیه زدم بعد رفتم سراغ بازی توی بازی کم نمی آورد توی آسفالت 9 و پابجی با کیفیت بالا بدون کندی اجرا کرد اولش جیمیلش رو ممه ولی ردیف میشه درباره نقد بالا باید بگم ظریف بودن بدنه که همه ی گوشی ها دارن ولی تو خرید نوت نه پرو شک نکنید حتی خدایی از ای 51 سامسونگ بهتره دوربین نوت نه پرو 64 و شارژر 33 واتی از این گوشی تو این رنج قیمت پیدا نمیشه

    8
    32
  33. من تجربه کار با گوشی های هواوی سامیونگ سونی ال جی و شیائومی البته در رنج قیمتی پاین رده مثل ردمی ۹ آ یا ردمی هفت آ و اون یکی برندها هم تو‌ همین محدوده قیمت تجربه دارم،گوشی من الان ردمی 9a هست یه گوشی پایین رده با رم ۲ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگا بایتی و پردازنده هشت هسته ای دو گیگاهرتزی،تقریبا دو ماهه این گوشی رو دارم خداییش شده ۵ ساعت بکوب بازی کالاف رو بازی میکنم یعنی یه ذره داغی تو بدنه گوشی حس نمیکنم در حالی که تو نظرات خیلی جاها خوندم طرف حالا از هر برندی اونم رنج قیمتی بالا رده نوشته بعد یه ساعت بازی گوشیش داغ کرده و طبیعیه،ولی من بی ریا گفتم اصلا این گوشی کلمه ی داغ کردن براش بی مفهومه من کاری که از این گوشی میکشم خداییش اگه از خر بکشم هنگ‌ میکنه،از بیستو چهار ساعت شبانه روز یعنی بگم حداقل ۱۵ ساعت با گوشی ور میرم کم گفتم،تماشای فیلم بازی موسیقی وب گردی یوتیوب اینستا بیگو لایو ایمو تلگرام و…خلاصه بگم باتری پنج هزار میلی آمپریش خداییش عجیب دوام داره یه بار شارژ صد راحت یک شبانه روز بکوب با گوشی بازی کنی فیلم ببینی راحت جواب میده یعنی بیستو چهار ساعت باهاش ور بری جواب میده من اغراق نکردم واقعیتو گفتم خودمم طرفدار هم هواوی هستم چون قبلا داشتم و ازش راضی بودم و هم شیائومی،ولی سامسونگ رو نه میتونم تعریف کنم نه ازش بد بگم ولی خداییش شیائومی شاهکار کرده حالا این گوشی من پایین رده هست ببین اون رده بالاهاش چه ویژگی های بیشتری دارن،وضوح صفحه نمایش این گوشی ۴۰۰ نیت هست که واقعا عالیهدوربینشم تک لنز ۱۳ مگا هست که حتی توی شب ستاره های پر نور رو نشون میده دوربینش در حد سیزده یعنی شاهکاره ،خواستم‌ تجربمو‌ بگم حالا نمیدونم این مقاله تا چه حد راسته یا شایعه ولی تجربه خودم راسته راسته،بدرود

    11
    44
  34. با عرض سلام من ی تعمیرکار حرفه ای در زمینه گوشی هستم در هر مدلی !اما در جواب این دوستان باید بگم از نظر من هردوی اینها گوشیهای خوبی هستن اما از نظر من پولی ک برای مثلا نوت 9 پرو شیائومی میدی با این پول چند مدل پایینتر سامسونگ هم نمییتونی بگیری از نظر من شیائومی هر چه زودتر خودشو ب دنیا ثابت میکنه چون پیشرفتش تو این مدت چشمگیر بوده تا حالا حتی ی شیائومی برای تعمیر تو این مدت تو مغازمون نیومده اما کلی سامسونگ اومده حتی مدل جدیداش !!

    9
    68
  35. مگه هر کی بنام کارشناس و تحلیلگر اومد یکسری چرندیات گفت باید بقیه قبول کنند . بالاترین سیستمها در گوشی یا لوازم دیگر از هر کارخانه و نامی که باشه در کنار حسناتش یکسری ضعفها داره مگه سامسونگ یا اپل یا برخی دیگه چه تحفه ای هستند همین سامسونگ چی داره اگه یه صفحه نمایش آمولید یا ورود آسان به منوها را ازش دور کنی میشه یه چیزی مثل الجی و هوآوی . کارشناس از شرکت پول میگیره تا فلان جنس رو مخفیانه درپشت پرده تبلیغ کنه و فلان جنس رو محکوم کنه باید رضایت عامه مردم را سنجید اینها دلیل و مدرکه نه چرندیات و چرت و پرت برخی کارشناسها اینها مثل کارشناسان رده بالای مملکت خارشناسند . وضعیت شده مثل یارو که ۶ماه دم دست اوستاکار میکنه اونوقت ادعای استادی بسرش میزنه اندازه بز هم از اون کار و حرفه درک و اشنایی نداره . اینقدر به حرفهای بی ارزش اینا گوش نکنید

    11
    34
  36. شیامی انتن دهیش ضعیفه ..به نظر من هیچ گوشی صامسونگ نمیشه من خودم دوتا نوت نه پرو 64گرفتم …نصبت به پولش نمیرزه ..سامسونگ گوشی های خوبین مثل A70

    83
    18
  37. اقای محترم چرا یک برند رو میکوبی ؟ من ۳ ماهه دارم در مورد گوشی تحقیق میکنم و همه اونایی که شیائومی داشتند ، راضی بودن . گوشیه برادرم شیاس و چند وقت پیش افتاد تو فر پیتزا چند ساعت ! بعد که برداشتیم هیچیش نشده بود . پس الکی تهمت به این برند عالی نرنید

    16
    73
  38. سلام خدمت شما عزیزان
    بنده الان not9s128ram6دارم
    گوشی های قبلیم از برند سامسونگ بوده و جز
    سامسونگ سراغ گوشی دیگه ای تا به حال نرفته بودم.
    الان بازار به یه صورتی شده. که ادم باید دنبال یه گوشی باشه که ارزش خرید بالا داشته باشه وگر نه بخوای با گنده کردن یه برند بگی این خوبه اون خوبه اصلا اینطور نیست خیلی از کسایی که میان راجب یه برند و یه گوشی توضیح میدن اصلا تا بحال نه با اون گوشی کار کردن ن گوشی های اون برند رو امتحان کردن و تجربه اولم هست که شیائومی دستم میگیرم و به واقعا. ازش راضی ام ۸تا بازی سنگین نصب کردم بدون هیچ لگی با لذت بازی میکنم سرعت بالا در تمام مواردش مشاهده میشه . ادم از کارکردن باهاش لذت میبره فقط تنها مشکل اپدیت MUI12بودش که خیلی از کاربران رو اذیت کرد که من خودم هنوز اپدیت نکردم.
    شمایی که دنبال خرید گوشی هستی اول باید ببینی نیازت از گوشی چیه گیم_عکاسی_فظای مجازی_چی؟
    بعد بین برند ها بالا پایین کن و یه تصمیم درست بگیر.

    8
    66
    1. دوستان من تقریبا همه نظراتو خوندم و خواستم به عنوان یه کاربر شیاومی نظرمو عرض کنم اولا خدمتتون بگم من ادم ریسک پذیری در ضمینه گوشی هستم گوشی قبلیم نوکیا 3.2 64g بود که متاسفانه دزد زد با تمام تبلیغاته منفی علیه نوکیا و اندروید وان ریسک خریدش رو کردم و واقعا برای استفاده روزمره عالی از اب در اومد به خصوص چون اندروید وان بود رابط کاربری نداشت و از گوگل تغذیه میکرد و همین امر باعث شده بود با رم 3 نه لگ داشته باشه نه هنگی اونم خداوکیلی تحت شرایطی که از 64 گیگ حافظه من 63 گیگ رو استفاده کرده بودم و حافظه خارجی هم نداشتم یه خوبیه دیگش هم همین بود که نداشتن رابط کاربری حجمی از حافظه رو اشغال نمیکرد به هر حال بعد از به سرقت رفتنش خواستم گوشیه بهتری بگیرم به اسرار چند نفر که شیاومی برند عالیه ردمی 9 خریدم با رم 4 و حافظه 64 خب خدایی یه مقداری پیچیده تره رابط کاربری سنگینی هم داره ولی کیفیتش خوب رو به بالاس خال از مشکل هم نیست که هیچ برندی نیست برای مثال اینترنتش از نظر ثابت بودن روی 4g ضعف داره ولی میشه دستی روی 4 جی فیکسش کرد ولی قابلیت تماس از بین میره بزرگ ترین ضعف این بوده ولی بقیه موارد خوبه اابته یه تقریبا 15 گیگ هم رابط کاربریشه که خب سامسونگ هم همینه ولی با قیمتی که داشت حدود 4 تومن از هم رده سامسونگش که a12s بود به مراتب بهتره خدایی حرف اون دچستی که گفته بود باید نیازتو از گوشی بسنجی‌رو تایید میکنم من برای استفاده روزمره و بیشتر وب گردی و سوشیال مدیا گوشژ رو خریدم برای کسی با نیاز من نوکیا یا موتورولا که اندروید وان دارن عالیه چون حجم رابط کاربری ندارن و خدایی لگ نمیزنن اونم به خاطر سبک بودن فشار روی رم به همین واسطه نبو رابط کاربریه یکی که دورزین میخواد شیائومی خدایی دوربیناش عالیه کسیم که میخواد گوشی بازی کنه سامسونگ چون بازار خوبی داره همیشه ولی‌الان من هم ردمی نوت8 دستمه هم ردمی 9 سریه نوتش بهتره و خب گوشیای بدی نیستن در ضمن کلیت مقاله چرته محضه طرفدار شیائومی نیستم ولی اینم که نوشته چرنده

      2
      11
  39. عرفان هاشمی

    کارکردش عالیه از هرنگاه اسپیکر کیفیت صفحه باطری.همچه اندازه قیمتش بنظرم شیائومی عالیه

    12
    45
  40. عرفان هاشمی

    والا نظرات شما عزیزان مبینم و تبلیغات نگاه میکنم درباره شرکت شیائومی نمی‌دونم خودم که شیائومی نوت 9,استفاده میکنم خیلی وقته هم کارکردش عالیه هم رمش کند نشه خیلیم سریع فکسه راضی هستم

    9
    43
  41. بستگی داره به رفتاری که با گوشی داری درسته میگن هیچ ارزونیی به حکمت نیست اماسامسونگ و اپل اگه گرونترن چون پول برندشونو میگیرن
    والا من خودم تعمیرات حرف ای گوشیه کارم خودمم شیائومی نوت ۹ گرفتم تو یه زمان ۶ تا برنامه سنگین باز میکنم باهاش نه داغ میکنه ن لگ داره خیلیم عالیه واقعا تنها ایرادی که داره ظریف بودنشه نسبت به سامسونگ گوشیه خیلی حساسیه که اونم با انتخاب گارد مناسب براش این مشگل رفع شده همه چیشم هست تمامیه قطعاتشو اصلیشم من خودم دارم.
    موفق باشید.

    11
    54
  42. یک سوال این راسته که میخواد شیاعومی تحریم شه؟؟خواهش میکنم جواب بدین بین دوراهی گیر کردم

    12
    13
    1. سلام بله برند شیائومی هم مثله هوآوی تحریم شد
      ولی زمان دولت ترامپ اتفاق افتاد این موضوع تحریم.

      12
      15
  43. بدنه پلاستیکی؟؟
    بعد میشه بگین بدنه سامسونگ و…. از چی هست ؟ لابد از طلا؟
    دوست عزیز اگه مقاله می نویسید باید بی طرف نقد کنید تقریبا تمام این مشکلات توی تمام گوشی های اندروید بعد از چند وقت کارکرد وجود داره و هنگی هم بخاطر وجود برنامه و پرشدن حافظه هست نه کیفیت ساخت .
    موفق و موید باشید

    15
    74
  44. سلام.من واقیعتش بین 2 گوشی گیر کردم.یکی xiaomi poco x3 و samsung A71
    یک سریا بهم میگن اصلا شیائومی نخر چون زود خراب میشه و قطعاتشم تو ایران نیست و قطعا A71 بخر چون سامسونگه و اگه خراب بشه قطعاتش هست.ولی چون پوکو هم باتریش 6000 میلی امپر میگیره و هم صفحه 120 هرتزی داره و اسپیکرشم بهتره a71
    حالا اینجا کسی هست که بهم کمک کنه ممنون میشم؟

    21
    57
    1. ببین من خودم شیایومی می ۱۰ اولترا خریدم و واقعا از کیفیتش ناراضی ام اون اولا خیلی خوب کار میکرد و قوی تر از هم قیمت هاش بود و بعد متاسفانه هم خیلی سریع باتری تمام میشد هم پیکسل ها کم نور شدند هم ولی در عوض برای خانمم یه سامسونگ گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن گرفتم و خیلی عالی کار می‌کنه و افت کیفیت نداشته البته یکم در زمینه باتری ضعیف شده ولی به اندازه گوشی خودم محسوس نیست

      47
      16
      1. می 10 الترا اصلا تو ایران نیامده بعد میگی دارمش
        اس 20 فن ادیشن هم که همه میدونن مشکل حرارت و تاچ داره(دروغ نمیگم سرچ کنی میفهمی)
        سامسونگ خوب بود ولی از سال 2016 به بعد گند زد
        اگر به سال های قبل از 2016 بر میگشتم تنها انتخابم سامسونگ بود ولی الآن سامسونگ به فکر پوله برنده نه مشتری

      1. سلام بنده نوت نه اس شیائومی را خریداری کردم 128 گیگ حافظه داخلی 6 گیگ رم و خیلی ازش راضی هستم

        8
        41
    2. همه سامسونگا سری A مزخرفه
      همشون لگ داره و طول عمرشو پایینه
      سی پی یوشم تعریفی نیست
      شیائومی بهتره
      درسته ک وسیلش کمیابه ولی نسبت ب قیمتش خیلی بهتر از سامسونگ سری a هستش
      شیائومیم هرچی خواستی بگیری
      سی پی یوش اسنپ دراگون باشع

      16
      32
    3. شما هیچ شک نکن اصلا خب معلومه ۷۱a خوبه بدون شک من خودم note 9sدارم خیلی بهتر از poco x3اصلا شک نکن پوکو یه گوشی جدید معلوم نیست چه طور گوشیه من دیدم اول پوکو ایکس ۳داشتم فروختم نوت نه اس خریدم اگه کسی میخوا گوشی شیاومی بخره فقط نوت عالی عالی مخصوصا نه اس یا نوت نه پزو یا نوت ده شک نکن بین a71و پوکو a71خوبه

      16
      9
      1. با سلام.
        اولن شما اصن پوکو x3نداشتی بعد میای میگی نوت نه بهتره
        پوکو هم باتریش قوی تره هم اسپیکراش هم صفحه نمایشش
        120هرتزه هم دوربیناش قوی تره هم سی پی یوش اون نوت نه
        اسنپ دراگون720هست ولی پوکو ایکس تری اسنپ دراگون
        732G حالا دیدی چقدر فرقه بین پوکو و نوت نه پس الکی نیا یک
        گوشی دیگرو تخریب کن ب جاش گوشی خودتو خوب جلوه بده
        من نمیگم نوت نه گوشی بدیه ولی نسبت به پوکو خیلی ضعیف تره. موفق باشید.

        3
        19

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH