چرا شیائومی نخریم

چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!

ایرادات شیائومی چیست؟ چرا شیائومی نخریم ؟ اگر قصد خرید یک تلفن‌ هوشمند شیائومی را دارید و به دنبال معایب گوشی های شیائومی هستید، این مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد کمپانی شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به‌دست بیاورد.

این کمپانی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر به بازار هند و کشورهای خاورمیانه نیز وارد شده است.

شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما ظرف مدت کوتاهی، خریدارن بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. حالا نیز با تحریم هوآوی از طرف آمریکا و عدم ارائه سرویس‌های گوگل در گوشی‌های این شرکت، بسیاری به خرید محصولات شیائومی روی آورده‌اند.

محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت دست یافتند. اما گوشی‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و همیشه نباید تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد. در ادامه برای شما 5 دلیل می‌آوریم تا بدانید که گوشی‌های شیائومی، چندان هم خوب نیستند.

البته گوشی‌های شیائومی نقاط قوتی هم دارند، ما در یک مقاله دیگر به بررسی ویژگی‌های جذاب و مثبت گوشی‌های شیائومی پرداختیم که آن را نیز می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید هر دو مطلب نقاط ضعف و این مقاله که در خصوص نقات قوت شیائومی است را بخوانید و در نهایت خودتان به این نتیجه برسید که آیا گوشی های شیائومی بخریم یا خیر؟ ایا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ ما تنها مشاوره می‌دهیم، انتخاب با خود شماست.

چرا شیائومی نخریم ؟ هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

وقتی یک گوشی بالارده شیائومی را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است. شیائومی خوب می‌داند که اکثر مشتریان در همان لحظه نخست، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، برخی ایرادات خودنمایی می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات شیائومی کیفیت متوسط بدنه است که در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرچمداران شیائومی از نظر کیفیت ساخت، عمر کوتاه‌تری در مقایسه با پرچمداران سامسونگ دارند. از بدنه پلاستیک اکثر مدل‌های شیائومی که بگذریم، باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پرچمداران و محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ گواهی IP68 یا IP67 را دریافت کرده‌اند و ضد آب هستند، اما به عنوان مثال در سری پرچمدار شیائومی 12 هیچ کدام از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12S و شیائومی 12 پرو ضد آب نبودند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در حال حاضر گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 سامسونگ همگی ضد آب هستند اما هیچکدام از میان‌رده‌ها و بالارده شیائومی این قابلیت را ندارد.

گوشی‌های شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند.

مشکل داغ شده به کاهش عمر باتری و پردازنده نیز کمک می‌کند. همچنین عملکرد کند رم و حافظه در گوشی‌های خانواده می (Mi)، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما هم گوشی شیائومی دارید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

عدم حضور نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در ابتدای ورود شیائومی به ایران،  چند شرکت به عنوان نماینده رسمی شیائومی اعلام شدند که همکاری آن‌ها با شیائومی به زودی پایان یافت و در حال حاضر هیچ شرکتی به عنوان نمانده رسمی شیائومی در ایران فعالیت ندارد.

البته برخی از شرکت‌ها وارد کننده رسمی محصولات شیائومی هستند اما خدمات پس از فروش و خرید قطعات و تعمیرات شیائومی دست شرکت‌های مختلف است و نمایندگی رسمی و یکپارچه شیائومی در کشور وجود ندارد.

به این ترتیب محصولات شیائومی با گارانتی‌های شرکتی به فروش می‌رسد. با این وجود نظارت درستی بر قیمت محصولات این شرکت نمی‌شود و در صورت خرابی نیز باید به سراغ گارانتی‌های شرکت‌های مختلف بروید که اعتبار اکثر آن‌ها مورد سوال است.

این مقاله را بخوانید: گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

گارانتی‌های شرکتی تضمین شده کار نمی‌کنند شاید حتی چند روز دیگر اصلا وجود خارجی نداشته باشند! متاسفانه نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی در بازار به خصوص در زمینه تامین قطعات مشکلات متعددی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده و در این حالت عدم حضور یک متولی و مرجع برای محصولات شیائومی، قطعا خریداران گوشی‌های این برند را به دردسر خواهد انداخت. بنابراین یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا شیائومی نخریم قطعا عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران است.

رابط کاربری با طعم تبلیغات از بزرگ‌ترین معایب شیائومی

رابط کاربری شیائومی سنگین است و یا مانند بخش کنترل سنتر، شباهت زیادی به iOS دارد. ظاهر شیائومی در اکثر بخش‌ها شبیه به رقبای خودش است.

محیط کاربری شیائومی یا همان رابط MiUI برنامه‌های تبلیغاتی پیشفرض زیادی دارد که به کار شما نمی‌آیند و باید آن‌ها را حذف کنید، همچنین برخی از قابلیت‌های آن برای تعدادی از مناطق مانند ایران فعال نیست.

ایرادات شیائومی

شیائومی برای پایین‌نگه داشتن قیمت محصولات خود، در اقدامی کم سابقه به رابط کاربری خود تبلیغات اضافه کرده و به طور مثال هنگام نصب یک برنامه در میانه صفحه، تبلیغات به نمایش در می‌آید. حتی اپلیکیشن‌های این شرکت مانند اپ موسیقی دارای تبلیغ است! شما هنگام کار با برنامه موسیقی تبلیغات را در جاهای مختلف برنامه می‌بینید. حتی شاید لازم باشد که برای گوش دادن به موسیقی تبلیغات را رد کنید!

چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

شیائومی در اکثر محصولات خود از رقبا تقلید کرده است. این برند به‌جز برخی کالاهای خاص، راه پیشرفت و فروش بهتر را بر اصل تقلید استوار کرده است. در واقع شیائومی منتظر است که ببیند مردم چه چیزی را از سایر کمپانی‌ها پسندیده‌اند، همان را تقلید کند و بسازد. پس چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

ایرادات شیائومی

از همان ابتدا شروع به کار این کمپانی محصولاتی مانند سری نوت و به‌خصوص گوشی می نوت 2 که پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و نه تنها با اسمی شبیه بلکه با ظاهری مشابه چون وجود نمایشگر خمیده در دو طرف و سایز مشابه عرضه شد، خود به خوبی نشان دادند که اصالت برای این شرکت واژه معنا داری نیست!

بسیاری محصولات شیائومی را به‌درستی به شبیه سازی از روی اپل متهم می‌کردند و حتی رابط کاربری‌اش را نزدیک به iOS می‌دانستند. همچنین نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های اولترابوکش با نام Air خود به‌وضوح نشان‌گر اصالت کالاهای این کمپانی است! البته این تقلید در دوسال اخیر کاهش پیدا کرده اما همچنان محصولات شیائومی را می‌توان یک کپی از تولیدات اپل نامید. در همین راستا می‌توان به ساعت‌های ردمی واچ اشاره کرد که آن‌‌ها نیز یک کپی از اپل‌ واچ هستند.

ایرادات شیائومی

تقلید از بخش کنترل سنتر iOS و همچنین تقلید داینامیک آیلند آیفون 14 از دیگر نمونه‌های بی اصالتی شیائومی است.

معایب شیائومی : آپدیت‌های کمتر و طولانی‌تر!

چرا شیائومی نخریم ؟ پاسخ ساده است. یکی دیگر از ایرادات شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نیست.

همچنین تعداد آپدیت‌های محصولات شیائومی کمتر است. در حال حاضر مدل‌های میان‌رده شیائومی تا 2 سال و مدل‌های پرچمدار تا 3 سال آپدیت دریافت می‌کنند. در حالی که مدل‌های میان‌رده سامسونگ تا سه سال و مدل‌های پرچمدار این برند تا 4 سال آپدیت دریافت می‌کنند.

این مساله نشان می‌دهد شیائومی محصولاتش را با طول عمر سه سال می‌سازد. بنابراین اگر پس از سه سال شاهد افت کیفیت محصولات این برند بودید تعجب نکنید! گوشی‌‌های شیائومی در مجموع برای عمر طولانی مدت ساخته نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادات برند شیائومی چیست؟ میان برند شیائومی و سامسونگ کدام را ترجیح می‌دهید؟ چرا شیائومی نخریم و یا بخریم؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1,319 در مورد “چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!”

  1. ناموسا یکی به من بگه آیفون6پلاس خوبه یا شیاومی نوت هشت
    خیلی خیلی ممنون میشم اگه بگین ???

  2. هر چیزی را که خوشگل و خوشقیافه میسازند بیشتر برای گول زدنه تا حالا دیدین بنز و بی ام وی را بیشتر تبلیغ کنن؟! اگه برای ماشینتان قطعه آلمانی بخرید مختصر و مفید و خر کاره ،اما اگه قطعه چینی بخرید با بسته بندی عالی و اشانتیون جاکلیدی و از این حرفا یک ماه نشده خراب میشه. پس اول بذارین کیفیت شیائومی بعد از چند سال ثابت بشه بعد طرفداریشو بکنید. امپراطور گوشیها فعلا اپل و سامسونگه

    8
    4
  3. روی چه حساب کتابی این حرفارو میزنی برادر من!!!!..
    پرقدرتترین و ارزونترین (حتی در نوع بی کیفیت تر از خودش )هست…من یه زمانی جز ایفون هیچی دست نمیگرفتم چون سرعت اینقد برام مهمه که با کوچیکترین کندی توی پردازش عصبی میشم…وقتی شیاومی رو برای اولین بار دستم گرفتم باورم نمیشد یه گوشی با اندروید به این سرعت عمل کنه…باور کن شما که این حرفو میزنین من شک میکنم که حتی این گوشیرو دستتون گرفته باشین..!!!!به جرات میگم بهترین گوشی حال حاظر جهانه…حتی اگه گرون بخری باز خیلی ارزونتر از بقیه برنداس

  4. گوشی شیائومی قطعش تو بازار نیست کوچک ترین مشکل براش پیش بیاد فاتحش خوندس از من گفتن بود

    11
    1
  5. سلام دوستان
    من میخام گوشی بگیرم بین گوشیA51وشیائومی ردمی کا۳۰ موندم به نظر شما کدوم بهتره؟

  6. سلام خسته نباشید،بنده چند ماهه شیائومیmi9t pro گرفتم قبلش فقط هوآوی میگرفتم(از سامسونگه دزد ب شدت متنفرم ک فقط پلاستیک بازیافتی میده دستت)واقعا من ک ضعفی تو این گوشی ندیدم بنظر من این گوشی حین کار کردن اصلا فکر نمیکنه فقط اجرا میکنه،بنده همزمان پابجی موبایل و کال آف دیوتی و آسفالت9 و چند بازی آفلاین و چندین برنامه روش نصب دارم بدون کوچکترین لگی کار میکنه،آدم باید همیشه منطقی فکر کنه و عقلانی تصمیم بگیره،از لحاظ باتری و دوربین هم خیلی عالیه،اونایی ک ازین برند بد میگن حتما ی بار امتحان کنن بهتون قول میدم دیگه ب برند دیگه ای فکر نکنین،من هم قبلش خیلی دودل بودم و میترسیدم ولی واقعا خیلی خوشحالم از انتخابم،ممنون ک خوندین،ببخشید طولانی شد،موفق باشید دوستان…

    1
    7
  7. not8 شیائومی پردازنده مرکزی اسنپ دراگون داره سامسونگ فقط داره پول اسمش رو میگیره من طرفدار سامسونگ بودم الان شیائومی استفاده کردم شیائومی واقعا بهتر از سامسونگ هست

    1
    5
  8. یه چیزی بگم ب اون دسته از ادمایی ک فقط میان ی چیزی سر هم میکنن و میگن
    اولا شیائومی تو ایران نمایندگی رسمی نداره
    دوما بهترین رابط کاربری رو شیائومی داره
    سوما مگه گوشیای دیگه از دستت بیفته چیزیشون نمیشه؟

    2
    7
  9. سلام با توجه به همه نظر های گفته شده من خودم ردمی نوت 8پرو دارم قبلاً هم فقط سامسونگ استفاده میکردم ولی این گوشی سگش شرف داره به سامسونگ نه هنگی ن داغ کردنی سرعت اتم کیفیت عالی

  10. جوک نگو.حتما باید بری پول بدی گرون بخری.من نوت هشت پرو دارم .خیلیم راضیم.اس هشت به پاش نمیرسه

  11. چرا از چیزی که اصلا سر در نمیاری نظر میدی من شیاومی می 9 دارم گوریلاگلس 6 روشه خیلی از دستم افتاده آخ نگفته هیچ ارزونی بی دلیل نیست دیگه باب کردید این شرکت نو پا داره با قیمت کم خودشو جا میکنه تو بازار مثل هواووی اول ارزون بود آلان از سامسونگ گرونتر پس تز الکی نده

    2
    7
  12. یه توصیه از بنده..همیشه یه مارک بااصالت بخرید..اصل ونسب بیخودی به دست نیومده..ایفون و سامسونگ نتیجه سالها تلاششون شده تکنولوژی امروزشون…فریب ظواهر و تعریف و تمجیدهای الکی نشید و بیخودی از یه جنسی که از ذاتش مشخصه دفاع نکنید..شبیه اینه که یه نفر جک اس5 داره و تو جاده از هیوندا توسان سبقت میگیره میاد میگه جک خیلی سرتره…مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید ..شما سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس رو بگیر ببین گوشی یعنی چی…البته آیفون خیلی سرتره ولی تو ایران محدودیت کارکرد داره ..

    4
    3
  13. بهترین گوشی که داشتم تا حالا 20تا گوشی عوض کردم تنها گوشیه ای که بدردم خورد همینه not8 عالیه از سامسونگ هم بهتره باa۵۰مقایسه میشه

    3
    2
  14. دوستان عزیز خودتون رو اذیت نکنین من رفتم پاساژ فروشنده اصرار داشت شیائومی بخر ولی من فقط میگفتم a50 یاa51 سامسونگ فروشنده یه گوشی mi9t آورد با a51 مقایسه کنم اولش که صفحه نمایش تقریبا هم کیفیت یکم شیائومی بهتر بود ولی وقتی دوربین شیائومی عکس انداخت همون لحظه گفتم شیائومی می‌خوام شک نکنید شیائومی بخرید

    1
    8
  15. آقا سخت افزار این مثل سامسونگ هست من mi not10 دارم فقط مثل سامسونگ داغ می‌کنه وگرنه گوشی بالایی هستش

    1
    4
  16. همش یکطرفه به قاضی رفتنه و خیلی ناجوانمردانه قضاوت شده من دارم این گوشی رو یکساله مقاوم و خوب هم هست. نویسنده مقاله احتمالا با این گوشیو برند مقرضانه برخورد میکنه

    1
    3
    1. آقا من عید همین امسال یه سامسونگ j6 خریدم دو ماه دستم بود دیدم بجز کیقیت صفحه هیچ قابلیت دیگه ای نداره.گوشیه رو با یه ردمی s2 معاوضه کردم هم دوربینش کیفیتش بالاتره هم قطب نما و ژیروسکوپ و مادون قرمز داره.قیمت گرفتم سامسونگ با همین امکانات زیر 4 تومن نبود.
      آقا سامسونگ زیر 5 تومن اصلا بدرد نمیخوره
      شیائومی بخرید شک هم نکنید ولی دقت کنید رمش 3 به بالا باشه

      1
      3
  17. اول اینکه میشه بگین کدوم پرچمدار شیائومی رو خریدین که ازش راضی نبودین؟ حداقل مدلشو که میتونستی بگی این از دروغ اول
    دوم اینکه چه اشکالی داره با پول خیلی کمتر یه گوشی با امکانت بالاتر از اپل بخریم. اپل فقط یه برند هست
    سوم اینکه شما اگر بدنه گوشی واست مهمه برند CAT بخر
    چهارم اینکه یکی از قطعات رو نام ببر که گفتین طی دو سال استفاده خراب میشه
    نتیجه میگیریم که گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

    1
    6
  18. من الان خودم گوشی شیائومی نوت 8 دارم از کیفیتش از همه چیش واقعا راضیم توصیه میکنم گوشی های خیلی خوبیه حتما استفاده کنین

    2
    8
  19. قیمت ارزان برای برند های جدید طبیعیه
    برای جذب مشتریان بیشتر
    من خودم تقریبا یکسال هست ردمی نوت هفت دارم که با A50سامسونگ تقریبا مساویه اما با قیمت تقریبا 1.5میلیون پایین تر

    1
    8
  20. واقعا صد برابر از گلگسی و هواوی عالی تره
    از خودتون حرف در نیارید??
    من خودم نوت ۷ دارم اصن حرف نداره???

    2
    9
  21. بنظر شما با قصد و غرض شخصی دارسد قضاوت میکنید… اونی که گفته افتاد و شکست و تازه یکسالم استفاده کرده، باید کلاشو بنداره بالا‌..عزیز من از گوشی شکسته انتظار معجزه داری؟؟از ۵ مورد شما فقط یکیش درسته، که اونم همه برندها دارن…بین گوشیهای چینی شک نکنید شیائومی از همه سرتره…چون کیفیت ساخت بالاتری نسبت به بقیه داره و مثل هوآوی یا اپو و… بعده چند ماه هنگ نمیکنه. تمام

  22. قبلا نوت سامسونگ داشتم الان شائومی 9 تی پرو گلوبال .

    خوانندگان بهتره توجه کنند که این مطلب برای اردیبهشت 96 هست که از اون زمان تاالان مدل های خیلی بهتری از شیائومی در بازار هست و این مشکلاتی که دیر میرسه به ایران و بقیش دیگه وجود نداره …و سال 96 شاید خیلی گوشی های سامسونگ بهتر بودن و ولی الان اگرهم شیائومی بهتر نباشه (که هست) با سامسونگ برابری میکنه…می 9 تی پرو گوشی خوبیه که خیلی دیر شارژ خالی میکنه و سخت افزار قوی ای داره که بازی های سنگین رو به راحتی جواب میده.گوش های شیائومی رو توجه کنید که نسخه گلوبالش رو تهیه کنید که راحت تر باشید.

  23. امیر کیهان

    بهیچ عنوان سامسونگ با ردمی مقایسه نکن چون از اول احمق بودم سامسونگ خریدم ناراحتم چرا زود تر ردمی نشناختم

  24. لطفا بخون ضرر نمی کنی
    به نظر من این دلایل رو بیخود نوشته به نظر من تنها دلایلی که می تونه قیمت ارزانی داشته باشه این است که گاهی اوقات شیایومی فقط رو یک چیز مثلا پردازنده یا دوربین زوم می کند وو خیلی به سایر امکاناتات دیگر کاری ندارد دلیل دیگر نیروی ارزانی کار در چین است و دلیل دیگر خودم هم نمی دانم درست است یا غلط فکر کنم گمرگ نمی دهد چون الان تقریبا همه کالا مونتاژ چین شده و دلیل دیگر هم که به نظر من می تواند باشد شیامی می خواد بازار خودش را در بیرون خوش کند و با سود کمتری راضی می شود من الان می بند 4 رو دارم و مارک شیامی هم هست و هیچ مشکلی نداره و واقعا به نسبت قیمتش کارایی داره که در ان شاهد صفحه رنگیی با کیفیت عالی هستم و خیلی چیز هایی که در مورد شیایومی می نویسند جدی نگیرید چون برخی ها می خواهند بازار آن را خراب کنند من مطمین هستم که اگر اینجوری پیش برود یامی رقیب خیلی بزرگتر از آنچه که هست خواهد بود.با تشکر

  25. گوشی فقط شیائومی ینی عالیه من می۹تی دارم محشره سامسونگ ای۲۰ داشتم اشغال بود مانیتورش اصلن زرد بود فروختم شیائومی گرفتم کاملا راضیم هرکی میگه خوب نیست گوشی شناس نیست

  26. سلام بر شما عزیزان نه می‌خوام عوام فریبی کنم نه سودی به من میرسه من گوشی ردمی نوت 8 دارم که با شارژر ۵ولتی باتریش یک ساعت و چهل پنج دقیقه از صفر تا صد میشه با این حال که این امکانو داره تا از شارژر ۱۸ ولتی هم استفاده کنه حالا فست شارژ سامسونگ چقدره این چیزیه که خودم بهش رسیدم اصلا بحث ارزونی رو نمیگم

  27. خوشبختانه یا متاسفانه اصلا با این پست و صحبت هایی که درش شده اصلا موافق نیستم…
    بنده الان 1سال هست که گوشی شیائومی مدل Mi 8 استفاده میکنم هیچ مشکلی براش پیش نیومده و اینکه چندین بار هم از دستم زمین خورد اما حتی خش هم برنداشت.
    لطفاً اطلاعات غلط و بی اساس منتشر نکنید…

    12
  28. کاملا گوشی های بدرد نخوری ولی چرا ردمی نوت 7 پرفروش ترین شده اون به دلیل بی کیفیتی اصلا شیائومی یعنی ارزانن از اسم برند معلوم که چون مثل اپل 400 دلار اضافه روی گوشیی هاش نمیکشه و یا مثل سامسونگ پلاستیک نمیزنه ایشون میگه بدرد نمیخوره خخخخخخ

    5
    1
  29. خدایی خودت فهمیدی چی گفتی ؟
    آره شیائومی نسبت به سامسونگ و اپل بدنه ضعیف تری داره
    ولی سخت افزار داخلیش عالیه
    تو رنج قیمت شیائومی ۱ گوشی سامسونگ با اون امکانات پیدا نمیشه
    الان همون سامسونگ هم از اپل کپی کرده بعضی از گوشیاش رو
    چون تو بلد نیستی از گوشیت نگهداری کنی دلیل نمیشه گوشی بدی باشه
    شما هر گوشی گرفتی اول یه قاب و گلس براش بگیر عمو جون تا به … ندادیش
    من خودم redmi note 8 دارم خانومم هم redmi note 7
    کاملا هم راضی هستم
    شدیدا هم پیشنهاد میکنم که گوشی شیائومی بخرید

    2
    22
  30. فقط تعداد کمکی از ایرانی هان که می فهمند شیامی چیه ‌‌.این گوشی فروشان سامسونگ اشغال به مردم مین دارند وهیچی هم نمی دونن!گوشی هواوی ۲۰۱۸به بعدو شیامی بهترین گوشی ها هستن مردم تو آمریکا از این گوشی‌ها بیشتر خوششون میاد می تونین تو یوتیوب ببینین

    10
  31. هرکی میخواد از چینیه تعریف بده میگه من دوساله دارمش . آخه مرد حسابی ! تو این گرونی اینهمه پول بدی برا گوشی ای که فقط سه سال کار کنه؟ گوشی من Arc sهست. بعد از شیش سال آخ نگفته.حتی باتریش باد نکرده. تا دلت بخواد بدنه اش ظربه خورده . حتی یه شیشه محافظ یاقاب محافظ روش نداره…اگه تو مایه داری و میخوای هرسال گوشی بخری آره این گوشیا خوراکته. باید بدونی که اسمهای کوچیک رو بچه ها گنده کردند.

    7
    7
  32. امین باقری

    طبق خوندن نظرات رفقا من قصدم خرید گوشی سامسونگ A50بود ولی درکنار گوشی شیائومی احساس میکنم گوشی شیائومی بهتره چون مقایساتی که انجام دادم دیدم واقعا نسبت به قیمت بهترینه اما باز دودلم از رفقا کسی هست که مدل ردمی 9 لایتشو داشته باشه که آیا بخرم یا نه

  33. جای شما بودم سریع این متن رو حذف میکردم. تو اکثر سایت های مطرح دنیا گوشی شیایومی جزو ده تا گوشی برتر ساله.اونوقت شما میگی چون گوشی من خوب نیود پس نباید خرید

    10
  34. ببخشید اما این شما هستید که نمیتونید از گوشی استفاده کنی چرا چون قاب رو برای گوشی ساختن نه برای دکور معلومه بیفته یه چیزی میشه اهن بود باز هم خم میشد انتظار داری مثل نوکیا قدیمی باشه به جای چکش استفاده میشه

    2
    15
  35. میگن گوشی ک ریجستربخواد قاچاقی وارد شده ولی اونایی ک رو خودشون گارانتی دارن اصلن؟درمورد ردمی نوت7

  36. سلام من سه روز پیش یه شیا ئومی ام ای 9 تی خریدم بنظرم با خود اپل برابری میکنه خیلی راضیم کیفیت و بدنش هم عالیه مخصوصا وضوح بالای تصویر و رنگ از سامسونگ خیلی بالاتره و مخصوصا دوربین عقب و جلو که دیگه نیازی به تعریف نیست بی دلیل نیست که میگن شیائومی اپل اسیاست

    2
    18

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH