اوپو A83

تصاویر جدید اوپو R11 سه رنگ جدید آن را افشا می‌کند

احتمالا اوپو R11 گوشی بعدی کمپانی معروف چینی اوپو خواهد بود که شایعات زیادی از آن اخیرا به بیرون درز کرده است. چندی پیش این گوشی توانست تاییدیه فروش در بازار چین را گرفته و در تبلیغات تلویزیونی هم دیده شود. حال تصویر جدیدی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به گوشی اوپو R11 است. این تصویر که البته خیلی شفاف نیست سه رنگ مختلف از این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد.

این تصویر علاوه‌بر دو رنگ استاندارد مشکی و طلایی، گزارشات قبلی در مورد وجود رنگ دیگری از این گوشی را نیز تایید می‌کند و از تولید یک نسخه رزگلد متمایل به مسی خبر می‌دهد. اگر این تصویر و سایر شایعات مربوط به این اسمارت‌فون صحت داشته باشند، می‌توان گفت که تقریبا مشخصات این گوشی به طور کامل فاش شده است.

اوپو

گفته می‌شود که اوپو R11 در رده اسمارت‌فون‌های میان‌رده و قدرتمند قرار می‌گیرد. دلیل این ادعا نیز براساس اطلاعاتی بوده که در خصوص این محصول در بنچمارک به ثبت رسیده است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که R11 از پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای اسنپدراگون 650، 4 گیگ حافظه رم و 64 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد. به‌زودی کمپانی کوالکام چیپ پردازشی اسنپدراگون 660 را روانه بازار خواهد کرد که براساس گفته‌ها اوپو R11 یکی از محصولات مجهز به این چیپ است که البته بنچمارک منتشر شده خلاف این ادعا را نشان می‌دهد.

از دیگر مشخصات مهم این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 16 مگاپیکسلی اشاره کرد که در نمونه طلایی رنگ آن دوربین دوگانه پشتی به وضوح دیده می‌شود. براساس این اطلاعات دوربین سلفی R11 از سنسور بهتری نسبت به دوربین پشت دستگاه بهره می‌برد چراکه سری R اوپو به برخورداری از دوربین‌های سلفی بسیار قدرتمند شهرت دارند.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. از تاییدیه‌های اخذ شده توسط اوپو R11 می‌توان به پشتیبانی این گوشی هوشمند از شارژ سریع 20 واتی پی برد. اوپو R11 احتمالا به اندروید 7.1.1 مجهز است و بدنه‌ای فلزی دارد. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که طبق برخی شایعات قبلی که به وجود رنگ‌های متعدد برای اوپو R11 اشاره داشتند، ممکن است اوپو رنگ‌های دیگری هم برای این محصول درنظر گرفته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH