سامسونگ سریعترین چیپ مموری دنیا را می‌سازد

emmcpro

ظاهرا پیشرفت تکنولوژیکی مموری چیپ‌ها هم پا به پای دیگر اقلام فن آوری سریع و سریعتر می‌شود. تنها 8 ماه پس از تولید چیپ‌های 4.5  eMMC، سامسونگ نسخه بعدی چیپ‌های ناند را روانه بازارکرده است. چیپ جدید eMMC PRO بر پایه تکنولوژی ناند فلش و درکلاس 10 نانومتری 64 گیگابایتی ساخته شده است و اولین ورژنی خواهد بود که از استاندارد eMMC 5.0 پشتیبانی خواهد کرد. چیپ‌ها در سه ظرفیت معمول 16،32 و 64 گیگابایتی و با سرعت 400 مگابایت بر ثانیه عرضه خواهند شد. سرعت خواندن و نوشتن تصادفی در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی تا 7000 IOPS (ورود/خروج بر ثانیه) و خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب تا 250 مگابایت و 90 مگابایت بر ثانیه ارتقا داشته است. حالا اینکه بالار فتن این اعداد چه تاثیری دارد، پرسشی است که شاید ذهن خواننده را درگیر کند. با بالا رفتن این اعداد کارایی، مالتی تسکینگ، مرور وب، انتقال داده‌ها، ضبط ویدیوی اچ دی، بازی و محاسبات کلی بهتر و روانتر می‌شوند.

با ترکیب این مموری‌ها و و معماری اگزینوس 5 اوکتا 5420 سامسونگ در نسل آینده تلفن‌های هوشمند، تجربه‌ای بی نظیر از سرعت و کارایی به کاربر ارایه خواهد شد.

 

3 در مورد “سامسونگ سریعترین چیپ مموری دنیا را می‌سازد”

  1. علیرضا مطریان

    کمپانی سامسونگ ویژگی بد زیاد دارد اما تا به حال ویژگی خیلی بد نداشته است!باید پذیرفت که اگر سامسونگ نبود دنیای موبایل به هیچ وجه به پیشرفت کنونی دست پیدا نمی کرد.

    1. سوختن گوشی . 8 هسته دروغینو بدون کاربرد دوربین دروغین 13 مگاپیکسل صفحه همراه حاله وجود تنها 8 گیگ در نسخه 16 گیگ گلکسی 4 . محکومیت چندباره به دلیل کپی برداری از اپل ایناس که جون دنیای موبایلو نجات داده؟بازم بگم؟ اینا ویژگی خیلی بد نیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH