یک برنامه جالب برای اندروید، به تماس‌ها با حرکت دست پاسخ دهید

یکی از ویژگی‌های جالب توجه در گلکسی اس 4، air call-accept نامیده می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد با حرکت دست و بدون هیچ لمسی، به تماس‌های خود پاسخ دهد. برنامه نویسان اندرویدی هم بیکار ننشسته و برای اینکه دیگر کاربران اندرویدی را نیز از این مزیت بهره‌مند کنند برنامه‌ای با همین نام طراحی کرده‌اند.

Air_call_accept

این برنامه پس از نصب و به صورت پیش فرض فعال می‌شود، اما با باز کردن آن کنترل لغزنده‌ای را که شامل دو گزینه On/Off است خواهید دید که می‌توانید از طریق آن برنامه را روشن یا خاموش کنید. البته پیش از کار با برنامه باید از روشن بودن سنسور تشخیص حرکت گوشی خود در برخی از تلفن‌های هوشمند اطمینان حاصل کنید. مثلا در گلکسی اس 3 به منوی تنظیمات رفته و سپس در بخش Motion تنظیمات لازم را انجام دهید.

در نسخه رایگان این برنامه تنها می‌توانید با حرکت دست تماس‌ها را پاسخ دهید، اما اگر نسخه پولی برنامه را تهیه کنید قادرید علاوه بر پاسخ به تماس‌ها به رد آنها، روشن کردن اسپیکرها هنگام صحبت و فرستادن پیام در زمان رد تماس بپردازید.

البته برنامه فعلا از مشکلاتی رنج می‌برد. از کاربران گزارش شده است که هنگامی که گوشی در جیب یا محیطی بسته قرار دارد، برنامه به طور خودکار تماس‌ها را پاسخ می‌دهد. اما جای نگرانی وجود ندارد، قطعا با گذشت زمان این مشکل هم بر طرف خواهد شد.

8 در مورد “یک برنامه جالب برای اندروید، به تماس‌ها با حرکت دست پاسخ دهید”

  1. من تو motion رفتم همه چی روشن هست
    توی call setting گزینه ی turn on proximity sensor هم تیک خورده ولی بازم کار نمیکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH