اپل 200 میلیون دلار در شرکت سازنده گوریلا گلس سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت اپل از قصد خود برای سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری در شرکت Corning، تولیدکننده شیشه‌های محافظ گوریلا گلس، پرده برداشت. جف ویلیامز، مدیر ارشد امور مالی اپل، می‌گوید که این پول مستقیما در بخش تحقیق و توسعه شیشه‌های گوریلا هزینه می‌شود. او اضافه نمود:

شرکت Corning مثالی عالی از یک تامین‌کننده است که نوآوری هنوز در آن جریان دارد. همکاری ما با این شرکت از 10 پیش آغاز گشته و از زمان معرفی آی‌فون اولیه از محصولات این شرکت استفاده کرده‌ایم. ما به این همکاری افتخار می‌کنیم و برای ادامه نوآوری در این شرکت، خواهان سرمایه‌گذاری در آن هستیم.

از زمان معرفی آی‌فون در سال 2007 تا امروز، این دو شرکت همکاری سازنده‌ای با هم داشته‌اند. این سرمایه‌گذاری مربوط به بودجه برنامه تولید پیشرفته اپل است. چند روز پیش تیم کوک از برنامه اپل مبنی بر سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری در شرکت‌های تولیدکننده در آمریکا پرده برداشت.

اپل را باید به‌علت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تولیدکننده آمریکایی تحسین کرد. این شرکت ادعا می‌کند که مسئول ایجاد 2 میلیون شغل در کشور خود است که البته 450,000 آن مربوط به زنجیره تامین محصولات اپل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH