گوگل پیکسل 2 با مدل “Taimen” و اندروید O در Geekbench مشاهده شد

اولین گوشی معرفی شده با برند گوگل برای این غول جستجوی اینترنتی موفقیت بزرگی را در پی داشت. بسیاری از کاربران گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL، آن‌ها را بهترین گوشی هوشمند اندرویدی معرفی شده در سال 2016 می‌دانند. گوگل با همکاری شرکت اچ‌تی‌سی درحال بازگشت قدرتمندانه به بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار است.

گفته می‌شود که سال 2017 شاهد معرفی 3 مدل پیکسل خواهیم بود. همانند همیشه گوگل برای نامگذاری محصولات خود از موجودات دریایی استفاده کرده است. پیکسل 2 دارای مدل “Muskie” و پیکسل 2 XL با کد “Walleye” در دست توسعه قرار دارد، حال سومین دستگاه با مدل “Taimen” مشاهده شده است.

این مدل امروز در سایت بنچمارک Geekbench رویت شده که براساس آن، مدل موردنظر از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 835 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز و سیستم‌عامل اندروید O بهره می‌برد. این دستگاه در بخش تک‌هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1804 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 6248 را بدست آورده است.

پیکسل و پیکسل XL در ماه اکتبر سال گذشته معرفی شدند، بنابراین تا رونمایی از نسل جدید آن‌ها زمان زیادی باقی مانده است. این مدل جدید با نام Taimen، امسال سومین نماینده گوگل در بخش گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH