هواوی آنر 9 در تاریخ 20 یا 21 ژوئن رونمایی خواهد شد

هواوی در حال آماده‌سازی خود برای معرفی یک اسمارت‌فون میان‌رده جدید است. گزارشی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد آنر 9 در تاریخ 20 یا 21 ژوئن و با برچسب قیمتی 362 دلار معرفی خواهد شد.

رندرهایی که تاکنون از آنر 9 منتشر شده است، نشان‌ می‌دهند این اسمارت‌فون به احتمال قوی فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. البته آنچه از رندرها مشخص است، شباهت بسیار زیاد این هندست به آنر 8 است. همین امر موجب شده برخی از کاربران این گمان را ببرند که هواوی قصد دارد اسمارت‌فونی را موسوم به آنر 8S به‌جای آنر 9 و یا در کنار آن معرفی کند.

گذشته از نام این اسمارت‌فون، برچسب قیمتی 362 دلاری برای یک اسمارت‌فون با نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی، پردازنده کایرین 960، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم بسیار مناسب خواهد بود.

دوربین اصلی آنر 9 دوگانه بوده که سنسور اصلی آن 22 مگاپیکسلی است و سنسور دوم از نوع مونوکروم بوده و 12 مگاپیکسل وضوح دارد. متاسفانه اطلاعات منتشر شده در رابطه با باتری این اسمارت‌فون اختلاف زیادی دارند اما انتظار می‌رود حجم باتری مورد استفاده درست همانند آنر 8، 3000 میلی‌آمپر ساعتی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH