براساس سایت DxOMark، اچ‌تی‌سی U11 از بهترین دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد

امروز اچ‌تی‌سی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی اچ‌تی‌سی U11 رونمایی کرد. این شرکت تایوانی در مراسم خود به ویژگی‌های این دستگاه اشاره نمود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، دوربین استفاده شده در این دستگاه است. براساس اعلام این شرکت و همچنین امتیاز کسب شده توسط آن در سایت DxOMark، این پرچمدار از بهترین دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد.

این مدل با کسب امتیاز 90 بالاتر از رقیبانی مانند گوگل پیکسل، گلکسی S8 و اکسپریا ایکس پرفورمنس قرار می‌گیرد. پرچمدار سال گذشته این شرکت موفق به کسب امتیاز 88 از این سایت شده بود. اچ‌تی‌سی U11 دارای دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی بوده که از سنسور سونی IMX362 با دریچه دیافراگم F1.7 بهره می‌برد. در کنار این دوربین شاهد استفاده از فلاش LED دوگانه هستیم. برای ثبت تصاویر سلفی نیز اچ‌تی‌سی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 درنظر گرفته است. در زیر نگاهی به امتیاز کسب شده توسط دوربین این دستگاه می‌اندازیم.

3 در مورد “براساس سایت DxOMark، اچ‌تی‌سی U11 از بهترین دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد”

  1. اچ تی سی همیشه سه تا ضعف بزرگ داشته: دوربین، باتری، تبلیغات. اولی و دومی رو جوری بهبود داده که U11 بهترین دوربین و یکی از بهترین باتری ها رو داره ولی امان از سومی که سال به سال ضعیف تر میشه.

  2. آفرین به htc که یکی از ضعفهاش البته به گفته ی منتقدین و نه بنده،رو بر طرف کرده و مثل سال گذشته پرچمدارش رو با بهترین دوربین روانه ی بازار میکنه البته امسال htc در بقیه ی موارد هم عالی عمل کرده مثل ضد آب بودن و اسپیکرهای بوم ساند و رم ۶ گیگ و حافظه ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ و رنگهای جذاب و زیبا و یک نوآوری و خلاقیت جدید همچون اج سنس البته بعضی از دوستان مثل من بدنه یکپارچه فلزی رو میپسندند که htc تصمیم گرفته امسال از ترکیب شیشه استفاده کنه که بهرحال دلایل متعددی میتونه داشته باشه،به امید موفقیت بیشتر این شرکت با اصالت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH