نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 با نام گلکسی نوت FE معرفی خواهد شد

اخیرا اخبار منتشر شده به‌نام گلکسی نوت 7R برای نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 اشاره داشتند، البته به‌نظر می‌رسد این دستگاه با نام دیگری معرفی شود. براساس گزارشی جدید از ET News، سامسونگ نام گلکسی نوت FE را برای دستگاه جدید خود درنظر گرفته است. عبارت FE به‌معنای Fandom Edition بوده و فروش این مدل از اواخر ماه ژوئن شروع خواهد شد.

این گوشی هوشمند دارای شماره مدل SM-N935 بوده و اخیرا تاییدیه وای‌فای و بلوتوث را دریافت کرده است. همانطور که به یاد دارید گلکسی نوت 7 یک شکست بزرگ برای سامسونگ در سال گذشته میلادی بود. مشکل باتری این دستگاه انفجار آن را در پی داشت که این شرکت را مجبور به فراخوانی دستگاه‌های خود کرد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای جلوگیری از مشکل باتری این مدل، ظرفیت آن را از 3500 میلی‌آمپر در نسخه اصلی به 3200 میلی‌آمپر کاهش دهد. احتمالا این فبلت در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید و نقره‌ای با قیمت 521 دلار در برخی بازارها عرضه شود.

از مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر 5.7 با فناوری سوپر امولد و رزولوشن QHD، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اگزینوس 8890، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.7 و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو 6.0.1 اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH