ال‌جی وی ۳۰ Daydream

ال‌جی V30 در زمان عرضه از Daydream VR پشتیبانی خواهد کرد

روز گذشته، گوگل در کنفرانس I/O خود در کنار تمام ویژگی‌های جدیدی که معرفی کرد، تصمیم گرفت کار غیرمعمولی را هم انجام دهد. این کار غیرمعمول در واقع لو دادن یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک پرچمدار معرفی نشده بود. گوگل به‌صورت غیر مستقیم به استفاده ال‌جی از پنل OLED برای نمایشگر ال‌جی V30 اشاره کرد.

علت ادعا موردنظر این است که گوگل در کنفرانس خودش گفت که “پرچمدار آینده ال‌جی” از Daydream VR پشتیبانی خواهد کرد. با اینکه گوگل مستقیما اشاره‌ای به صفحه نمایش ال‌جی V30 نکرده است، اما تقریبا هیچ پنل LCD نمی‌تواند از Daydream VR پشتیبانی کامل کند.

بنابراین ما از این سخن گوگل چنین نتیجه‌گیری می‌کنیم که:

  1.  پرچمدار بعدی ال‌جی یک نسخه به‌روز‌تر و مدرن‌تر از ال‌جی V20 خواهد بود که احتمالا با نام ال‌جی V30 عرضه می‌شود.
  2. برای پشتیبانی از فناوری Daydream VR، این دیوایس دارای پنل OLED خواهد بود. ال‌جی از زمان توقف عرضه سری G Flex کلا استفاده از پنل‌های OLED را کنار گذاشته بود. اما حالا با ال‌جی V30 در واقع ال‌جی به استفاده از این نوع پنل‌ها روی می‌آورد.

لازم به‌ذکر است که در تابستان سال جاری میلادی هم گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ به فناوری Daydream VR مجهز خواهند شد. این موضوع هم توسط خود گوگل عنوان شده است، اما هنوز هم برای بسیاری معما است که چرا سامسونگ از همان ابتدا در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از Daydream VR پشتیبانی نکرد. در هر حال این واضح است که در آینده نزدیک Daydream VR با اقبال بیشتری از سوی سازندگان اسمارت‌فون‌های اندرویدی مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH