فروش نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول در ماه آوریل بوده است

با توجه به آن‌که Wii U یک کنسول شکست خورده محسوب می‌شود و با در نظر گرفتن موفقیت سونی و مایکروسافت با کنسول‌های قدرتمندی همچون پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان، برای اکثریت سوال شده بود که آیا نینتندو خواهد توانست کنسول موفق دیگری برای رقابت با این رقبای سرسخت عرضه کند یا اینکه در نهایت شکست را قبول کرده و از گردونه رقابت خارج می‌شود. امروز اما به این نتیجه رسیده‌ایم که سوییچ دقیقا همان کنسولی بوده که نینتندو به آن احتیاج داشته است.

گرچه کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد، اما نینتندو به تازگی اعلام نموده که سوییچ در ماه آوریل تبدیل به پرفروش‌ترین سیستم بازی ویدیویی شده است. این دومین ماه پیاپی است که نینتندو سوییچ در صدر جدول پروفروش‌ترین کنسول‌های بازی جای می‌گیرد و نینتندو با این خبر سعی کرده این نکته را به همگان یادآوری کند که همچنان توانایی رقابت با سونی و مایکروسافت را دارد.

فروش نینتندو سوییچ

بر اساس اطلاعات NPD Group، کنسول نینتندو سوییچ توانسته است فقط در ماه آوریل در آمریکا بیش از ۲۸۰ هزار واحد فروش داشته باشد که این موضوع، سوییچ را یک قدم (یا بهتر است بگویم ۲۸۰ هزار قدم) به پیشی گرفتن از فروش Wii U نزدیک‌تر می‌کند. به غیر از میزان فروش سوییچ، بازی Mario Kart 8 Deluxe با فروش بیش از ۴۶۰ هزار واحد فیزیکی نشان داد که بازی بسیار پرفروشی بوده است که البته اگر این رقم را با میزان فروش نسخه دیجیتال این بازی جمع بزنیم به رقم ۵۵۰ هزار واحد می‌رسیم.

از آنجا که بازی‌های خود شرکت نینتندو در فروش Wii U نقش بسیار بسزایی ایفا کردند، این موضوع در میزان فروش سوییچ هم بی‌تاثیر نبوده است و نمی‌توان منکر نقش Mario Kart 8 Deluxe در فروش قابل توجه سوییچ شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH