نمونه ساختگی گلکسی نوت 8 خبر از قرارگیری سنسور اثر انگشت درون نمایشگر را می‌دهد

امروز تصویری از گلکسی نوت 8 ساختگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و علاوه‌بر تصویر، ویدیویی از این مدل در کنار گوشی هوشمند گلکسی S7 Edge نیز وجود دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دوربین اصلی دوگانه این دستگاه به‌صورت عمودی بوده و در زیر آن فلش LED دوگانه قرار گرفته است.

یکی از موضوعات مهمی که می‌توان توسط این تصاویر به آن پی برد، عدم قرارگیری سنسور اثر انگشت در جلو و یا پشت دستگاه است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در نهایت موفق به تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این فبلت پرچمدار شده است. این غول تکنولوژی کره‌ای به‌علت عدم توانایی در استفاده از این فناوری، سنسور اثر انگشت را در جدیدترین پرچمداران خود، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، به پشت دستگاه و در کنار سنسور دوربین منتقل نمود.

مشخصات فنی

انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 به نمایشگر 6.3 اینچی، پردازنده‌ اسنپدراگون 835 (در آمریکا)، پردازنده اگزینوس 8895 (سایر بازارها)، باتری 3700 میلی‌آمپری و قلم S Pen مجهز شود. احتمال معرفی این فبلت در نمایشگاه IFA شهر برلین که در تاریخ 1 تا 6 سپتامبر برگزار خواهد شد، وجود دارد.

اوایل امسال، شایعات گلکسی نوت 8 را اولین دستگاه تولیدی سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه می‌دانستند که البته این افتخار نصیب گلکسی C10 خواهد شد. براساس گزارشات، گلکسی C10 زودتر از گلکسی نوت 8  عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH