فاش شدن تصاویر واقعی از شیائومی Mi Max 2

فبلت شیائومی Mi Max 2 یکی از موردانتظارترین گوشی‌‎های هوشمند شیائومی در سال 2017 است و بسیاری از افراد علاقه‌مند به دیوایس‌های مجهز به نمایشگر بزرگ، خواهان خریداری آن هستند. این مدل در تاریخ 25 ماه مه معرفی خواهد شد و براساس شایعات طراحی آن تفاوتی نسبت به نسل قبل نداشته و تنها شاهد پیشرفت‌هایی در بخش سخت‌افزار این دستگاه خواهیم بود. دیروز تصاویری واقعی از این محصول در اینترنت منتشر شد.

دستگاه موجود در این تصاویر دارای رنگ طلایی بوده که تقریبا تفاوت زیادی با نسخه قبلی خود ندارد. بااین‌حال خطوط آنتن از طراحی جدیدی بهره می‌برد و همچنین فلاش LED در سمت چپ سنسور دوربین اصلی قرار گرفته است.

این مدل دارای نمایشگر 6.44 اینچی است بنابراین نمی‌توان با یک دست با آن کار کرد. محل قرارگیری سنسور اثر انگشت تفاوتی با نسخه قبلی ندارد، البته ما امیدوار بودیم که این سنسور به جلوی دستگاه انتقال یابد تا برای آنلاک کردن دستگاه نیازی به برداشتن آن نباشد.

تصویر بعدی بالا و پایین این دستگاه را نشان می‌دهد که براساس آن تعداد حفره‌های اسپیکر کاهش یافته است. درحالی‌که شاهد قرار گرفتن حفره‌های اسپیکر در اطراف پورت USB Type-C هستیم ولی نباید انتظار داشته باشیم که این دیوایس از بلندگوهای استریو بهره ببرد. خوشبختانه در بالای دستگاه از جک 3.5 میلی‌متری صدا و فرستنده اینفرارد استفاده شده است.

بدون هیچ شکی می‌توانیم این تصاویر را واقعی تلقی کنیم. انتظار می‌رود شیائومی Mi Max 2 در دو نسخه با پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون 626 و پردازنده اسنپدراگون 660 معرفی شود. این دو مدل دارای سنسور دوربین یکسان بوده و از باتری 5000 میلی‌آمپری بهره می‌برند، البته میزان حافظه داخلی آن‌ها متفاوت است. برای شایعات قیمت پایه این دستگاه 220 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH