باتری موتو Z2 Play

موتو Z2 Play در GeekBench رویت شد؛ قدرت بیش‌تر در کنار باتری ضعیف‌تر!

شاید موتو Z2 Play هنوز رونمایی نشده باشد، اما خبرها حاکی از آن هستند که کاربران نباید در انتظار یک اسمارت‌فون با باتری فوق‌العاده هم‌چون نسل اول این هندست باشند. در واقع ترکیب استفاده از چیپست بسیار کم مصرف اسنپدراگون 625 در کنار یک باتری 3510 میلی‌آمپری موجب شده بود موتو Z Play که سال گذشته روانه بازار شد، عملکردی بسیار عالی را در بخش باتری داشته باشد؛ اما لنوو چندی پیش اعلام کرد که حجم باتری مورد استفاده در دومین نسل موتو Z Play به 3000 میلی‌آمپر کاهش پیدا خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد یکی از دلایل این موضوع کاهش ضخامت بدنه باشد که با استفاده از یک باتری با حجم کم‌تر امکان‌پذیر شده است.

به‌تازگی نتایج تست موتو Z2 Play در بنچمارک محبوب Geekbench منتشر شده که نشان‌دهنده استفاده از چیپست اسنپدراگون 626 در این دیوایس است. این چیپست 8 هسته‌ای بوده و سرعت پردازش داده در آن به 2.21 گیگاهرتز می‌رسد. میزان حافظه رم به‌کار رفته در موتو Z2 Play به نسبت نسل قبلی یک گیگابایت افزایش یافته و به 4 گیگابایت رسیده است، این موضوع می‌تواند سبب بهبود تجربه مولتی‌تسکینگ در این اسمارت‌فون شود. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید 7.1.1 نوقا برعهده دارد.

اگرچه نباید انتظار شارژدهی مشابه با موتو Z Play را از نسل جدید این مدل داشته باشیم، اما این بدان معنا نبوده که همیشه نیاز به شارژر داشته باشید. گفته می‌شود شارژدهی این اسمارت‌فون به‌راحتی یک روز را پاسخ‌گو خواهد بود و تنها شب‌ها احتیاج به شارژ کردن مجدد پیدا خواهید کرد.

موتو Z2 Play در بخش پردازش تک‌هسته‌ای توانسته است امتیاز 891 را کسب کند، این امتیاز در بخش پردازش چند هسته‌ای به 4538 می‌رسد، این درحالی است که نسخه اولیه این اسمارت‌فون در این بخش امتیاز 2600 را کسب کرده است. به این ترتیب اگرچه دومین نسل از موتو Z Play نمی‌تواند نیاز کاربران را در بخش باتری هم‌چون نسخه گذشته پاسخ‌گو باشد، اما در بخش تجربه کاربری بهبود قابل‌توجهی را مشاهده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH