MSI از لپ‌تاپ گیمینگ Titan رونمایی کرد

MSI از لپ‌تاپ قدرتمند جدیدی برای گیمرها رونمایی کرد. نام این محصول MSI GT83VR Titan SLI بوده و موفق به کسب جایزه بهترین انتخاب طلایی نمایشگاه Computex شده است. علاوه‌بر این لپ‌تاپ، شرکت موردنظر کوله‌پشتی VR One را نیز معرفی نموده که جایزه بهترین طراحی را از نمایشگاه Computex کسب کرده است. هر دو محصول اواخر این ماه در نمایشگاه Computex به نمایش گذاشته خواهند شد.

قدرت این لپ‌تاپ را آخرین پردازنده تولیدی اینتل و دو عدد واحد گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1080 و GeForce GTX 1070 تامین می‌کند. بنابر ادعا MSI، این محصول مناسب بازی‌های با رزولوشن 4K و واقعیت مجازی بوده و با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای افزایش کیفیت بازی‌ها همراه است.

MSI

این دستگاه دارای کیبورد مکانیکی Cherry MX Silver بوده و از نورپردازی پس‌زمینه RGB و SteelSeries Engine 3 بهره می‌برد. صدای فوق‌العاده این مدل توسط ESS Sabre Hi-Fi DAC، اسپیکرهای Dynaudio و نرم‌افزار Nahimic 2+ تامین می‌شود.

MSI کوله‌پشتی VR One را سبک‌ترین و نازک‌ترین کوله‌پشتی واقعیت مجازی می‌داند که با وزن 3.6 کیلوگرمی خود کاربر را قادر می‌سازد تا آن را به‌راحتی حمل کند. اطلاعات بیشتری از این محصول در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم که از آخرین فناوری‌های گیمینگ و خنک‌کنندگی در این محصول استفاده شده است. این کوله‌پشتی از باتری قابل تعویض بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد در هر زمان به انجام بازی بپردازد.

قیمت و زمان عرضه این محصولات در آینده نزدیک توسط MSI اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH