با به‌روزرسانی‌های توییتر در سال 2017 آشنا شوید

توییتر یک فضای مجازی بوده که توانسته جای فیس‌بوک را در شبکه‌های اجتماعی آهسته و به‌صورت نامحسوس بگیرد. در این مقاله برای شما جدیدترین به‌روزرسانی‌های توییتر از ابتدای سال 2017 تاکنون را توضیح می‌دهیم.

پذیرفتن و حذف نمودن پیام‌های مستقیم از سوی افراد ناشناس

ماه مه: توییتر قابلیت جدیدی را برای کاربران خود قرار داده است. این قابلیت برای کاربرانی بوده که می‌خواهند به‌صورت مستقیم پیام دریافت کنند، حتی از سوی افرادی که آن‌ها را نمی شناسند. حال کاربران توییتر در اندروید و ios می‌توانند پیغام‌های مستقیم را بدون خواندن آن‌ها پذیرفته و یا حذف کنند.
اگر یک پیام مستقیم از سوی یک فرد ناشناس را بپذیرید، می توانید آن را حذف کنید تا مجبور نباشید آن را در inbox خود داشته باشید. فراموش نکنید حذف یک پیغام مستقیم مجوزی برای این نیست که شخص مقابل دیگر نمی‌تواند به شما پیغام ارسال کند. برای این موضوع باید شخص موردنظر را در صفحه خود بلاک یا مسدود نموده تا دیگر نتواند به شما پیغام دهد.

قوانین جدید برای @usernames در پیغام‌های 140 کاراکتری

30 مارس: توییتر خدمات خود را به‌روزرسانی نمود به‌همین علت، @usernames را در پیام‌های شخصی یا گروهی قرار داد تا دیگر جز 140 کاراکتر پیام نباشد.

مبارزه با محتوای توهین آمیز

7 فوریه: توییتر در این به‌روزرسانی تلاش کرد تا میزان محتواهای توهین آمیز را در شبکه اجتماعی خود پیدا نموده و کاهش دهد. این کار شامل پیشگیری افرادی که یک اکانت توییتر داشتند و اقدام به ساخت اکانت‌های بیشتر می نمودند، است. همچنین با قرار دادن سنسورهای بسیار حساس محتوا و یا حذف اشخاصی که بلاک شده‌اند، در جستجوی اکانت‌ها توانست تا حدودی این امر را بهبود بخشد.

کیبورد GIF

6 فوریه: کیبورد GIF اخیرا در اپلیکیشن جدید توییتر قرارداده شده است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا در میان سایت‌های معتبر مانند GIPHY و Imgur در توییتر به دنبال پست‌های GIF بگردد.

تب جستجو

به‌روزرسانی‌های توییتر

25 ژانویه: توییتر تب جستجویی را به اپلیکیشن خود در اندروید و ios اضافه نمود که یک خانه جدید برای موضوعات مورد علاقه افراد در دسته‌بندی‌های گوناگون و همچنین ویدیوهای زنده بود. در گذشته، برای پیدا نمودن این گزینه‌ها شما نیاز به جستجوی بسیاری در توییتر داشتید اما از ماه ژانویه، تمامی گزینه‌های اشاره شده در یک تب وجود دارد.
البته مدتی طول کشید تا به‌روزرسانی‌های توییتر به کاربران اندروید برسد. توییتر ابتدا این آپدیت را برای کاربران iOS در 26 ژانویه طراحی نمود و سپس چند هفته بعد این امکان را در اندروید نیز قرار داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH