هواوی از تبلت مدیاپد M3 لایت 10 رونمایی کرد

اگرچه رشد بازار تبلت‌ها در چند سال اخیر رو به افول بوده ولی هواوی همچنان مشغول معرفی محصولات تازه است. این شرکت تبلت‌های خود را تحت سری مدیاپد روانه بازار می‌کند. آخرین تبلت معرفی شده توسط این شرکت مدیاپد M3 لایت 10 نام دارد که با حافظه‌های داخلی و میزان رم متفاوت وارد بازار خواهد شد. این دستگاه در مدل مختلف با 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

همانطور که می‌توان از اسم آن حدس زد با یک تبلت 10.1 اینچی با رزولوشن 1080p روبرو هستیم. قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 435 تامین می‌کند. 4 اسپیکر موجود در مدیاپد M3 لایت 10 با همکاری شرکت هارمن کاردن توسعه یافته و وعده صدای بی‌نظیری را به کاربر می‌دهد. سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.0 همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 در این دستگاه استفاده شده است.

مدیاپد M3 لایت 10

دوربین اصلی و جلویی این تبلت دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل هستند. از دیگر مشخصات این دیوایس می‌توان به باتری 6600 میلی‌آمپری، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم، شبکه ارتباطی Wi-Fi و LTE و microUSB 2.0 اشاره نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH