ZTE نوبیا Z17 با 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 835 رسما معرفی شد

در بازه زمانی هستیم که کمپانی‌های زیادی از پرچم‌داران جدیدشان رونمایی می‌کنند. کمپانی چینی ZTE به‌تازگی طی مراسمی در پکن از جدیدترین پرچم‌دار خود موسوم به نوبیا Z17 رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون به 8 گیگابایت رم مجهز شده است و از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

نوبیا Z17 دومین اسمارت‌فون مجهز به اسنپدراگون 835 پس از شیائومی Mi6 است که توسط یک کمپانی چینی معرفی می‌شود. دوربین به‌کار رفته در این هندست دوگانه است که یکی از آن‌ها 23 مگاپیکسلی بوده و دیگری 12 مگاپیکسل وضوح دارد. این دوربین دوگانه از زوم 2 برابری اپتیکال و 10 برابری دینامیکی پشتیبانی می‌کند، این قابلیت‌ها درست مشابه چیزی است که در آی‌فون 7 پلاس مشاهده کرده‌ایم. در بخش سلفی می‌توانیم یک سنسور 16 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که دیافراگم آن f/2.0 بوده و زاویه لنز آن 80 درجه است.

سیستم عامل مورد استفاده در نوبیا Z17، اندروید 7.1.1 بوده که با رابط‌کاربری Nubia UI 5.0 شخصی‌سازی شده است. NeoPower 3.0 نام قابلیتی است که در این نسل از رابط کاربری افزوده شده و می‌تواند با محدود کردن فعالیت‌های پردازشی در پس‌زمینه، عمر شارژدهی باتری 3200 میلی‌آمپری به‌کار رفته در این اسمارت‌فون را به 2 روز برساند. به لطف قابلیت Quick Charge 4.0 کوالکام این باتری می‌تواند در مدت 25 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ شود.

اسپیکرهای Dolby Atmos قرار گرفته در نوبیا Z17 می‌تواند وضوح صدای خوبی را به ارمغان بیاورد و با تعبیه سنسور IR می‌توان از این هندست به عنوان کنترلر دستگاه‌های مختلف استفاده کرد. نوبیا Z17 توانسته است گواهی IP67 را دریافت کند که نشان‌دهنده مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 1 متری است.

نوبیا Z17، در پنج رنگ مشکی-طلایی، مشکی، طلایی، قرمز و آبی روانه بازار خواهد شد. نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 411 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه مجهز شده به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 499 دلار و قدرتمندترین نسخه با قیمت 583 دلار روانه بازار می‌شود که از 8 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

5 در مورد “ZTE نوبیا Z17 با 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 835 رسما معرفی شد”

  1. سلام خسته نباشید،
    ببخشید خرید گوشیهای چینی مثل اوپو، zte، وان پلاس رو پیشنهاد میکنید یا برندهای شناخته شده تر مثل موتورولا و ایسوز؟
    من یه گوشی دو سیمکارته میخوام که دوربین و باطری خوبی داشته باشه، بازی نمیکنم زیاد و برنامه های سنگین استفاده نمیکنم ولی برام مهمه که اندرویدش قابل اپدیت باشه آیا راهی هست که از این موضوع مطمئن شد؟
    ممنون میشم برای خرید راهنماییم کنید

    1. امید بکتاش

      سلام. متاسفانه بازه قیمتی مدنظرتون رو عنوان نکردید بنا به دلایلی خرید اسمارتفونهای چینی از برندها کمتر شناخته شده پیشنهاد نمیشه که مهمترینشون مناسب نبودن خدمات پس از فروش و اختلاف قیمت زیاد این اسمارتفونها با قیمت اصلی است. اگه گوشی دو‌سیم کارته با باتری خوب و دوربین خوب میخواید هواوی و یا سامسونگ میتونه گزینه های خوبی باشه که پشتیبانی نرم افزاری خوبی رو هم‌ارایه میدن.

      1. مرسی از پاسخگوییت بودجه‌م تا یک میلیون و پونصد هست و ترجیح میدم سامسونگ نباشه چون داشتم و راضی نبودم متاسفانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH