نوکیا 9 یک‌بار دیگر در Geekbench رویت شد اما این‌بار با رم 4 گیگابایتی!

به‌تازگی بنچمارک محبوب Geekbnech نتایج تست یک اسمارت‌فون دیگر با نام “Unknown heart” را منتشر کرده است که از چیپست اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. با توجه به تصاویر منتشر شده در حال حاضر می‌دانیم منظور از “Heart”، پرچم‌دار معرفی نشده نوکیا است که به احتمال زیاد با نام نوکیا 9 روانه بازار خواهد شد.

چند روز پیش هم نسخه‌ای از نوکیا 9 در Geekbench رویت شد که از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کرد، به این ترتیب به‌نظر می‌رسد این پرچم‌دار در دو نسخه روانه بازار خواهد شد. نسخه 8 گیگابایتی مخصوص بازارهای آسیایی است تا بتواند در برابر دیگر اسمارت‌فون‌ها خودنمایی کند و برای مناطق غربی هم‌چون آمریکا نسخه‌ای با 4 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که مقدار استانداردی محسوب می‌شود.

با توجه به شایعات قبلی، نوکیا 9 در ایالات متحده با قیمت 700 دلار و در بازارهای اروپایی با قیمت 750 یورو عرضه خواهد شد. از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح QHD، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. نوکیا 9 هم‌چنین از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH