آمازون بار دیگر با گوشی “آیس” به بازار گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد

آمازون بار دیگر به بازار گوشی‌های هوشمند با “آیس” باز می‌گردد.
بعد از شکست کمپانی آمازون در تولید گوشی‌های هوشمند با fire phone در سال 2014، این شرکت بار دیگر اعتماد به نفس خود را بدست آورده و خبرها حاکی از عرضه یک گوشی هوشمند جدید به بازار است.

موفقیت اعجاب انگیز بلندگوهای اسمارت اکو آمازون و ترکیب آن با الکسا باعث تقویت بخشیدن به تداوم حضور کمپانی آمازون در تکنولوژی‌های روز شده است.

خبرها و شایعه‌ها حاکی از آن است که این کمپانی می‌خواهد با یک گوشی هوشمند جدید به نام “ICE” وارد عرصه این بازار شود.

از عللی که باعث شکست فایر فون شد این بود که این کمپانی از یک نسخه پیچیده اندروید استفاده کرده بود که شامل گوگل موبایل سرویس نمی‌شد. بدین خاطر کاربران نمی‌توانستند از قابلیت‌های گوگل پلی، جی‌میل و دیگر اپلیکیشن‌هایی که به صورت روتین بسیار پراستفاده هستند، بهره بگیرند. آمازون همین نسخه اندروید را در بسیاری از تبلت‌های خود نیز استفاده می‌کرد.

بر اساس شنیده‌ها و گزارش‌ها گوشی هوشمند جدید این شرکت صفحه نمایشی بین 5.2 تا 5.5 اینچ دارد. این مدل مجهز به رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت و اندروید 7.1.1 است. پردازنده نسبتا قوی 435 اسنپدراگون و سی پی یو هشت هسته‌ای و Adreno 505 GPU از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

جای تعجب است که آمازون الکسا بر روی این دستگاه‌ها دیده نمی‌شود در حالی که اخیرا بر روی دستگاه‌های دیگر مانند HTC 11 حضور دارد. هنوز، نرم افزار به کار رفته بر روی این گوشی آخرین نسخه نیست که این به این معناست که الکسا می‌تواند قبل از پرده برداری از گوشی به آن افزوده شود.

دلیل مشخصی برای نامگذاری آمازون برای گوشی جدیدش یعنی ICE اعلام نشده است. شاید بعد از شکست فایرفون برای اینکه به مشتری‌هایش نشان دهد که این گوشی، همان مدل قبلی نیست، یک نام بر خلاف آن انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH