طرح احتمالی گلکسی S5!

S5

سامسونگ که در طراحی تلفن های هوشمند توانمند و قدرتمندی همچون گلکسی S4، شهرتی دیرینه و وصف ناپذیر دارد، به دلیل طراحی های فضایی(!) محصولات خود، چندین بار از سوی دوستداران فناوری و تکنولوژی مورد محاکمه قرار گرفته و امید می‌رود که با به ترسیم درآوردن طراحی بسیار زیبا برروی نسل بعدی سری گلکسی S خود، احساسات منتقدان را تحریک ساخته و عنوان زیباترین تلفن همراه سال را از آن خود سازد!

Samsung_Phone_Patent_Bolt-580-75

جای شگفتی و تعجب نیست، حال که مدت اندکی از رونمایی نسل چهارم کهکشانی می‌گذرد زمزمه هایی از طراحی احتمالی نسخه بعدی پرچمداران سامسونگ شنیده شود و شایعات فراوانی، به گوش رسند.
به تازگی پتنت هایی از طراحی احتمالی نسل بعدی سری گلکسی S، توسط Patent Bolt منشر شده که در این طراحی، گلکسی S5 از یک طراحی مستطیلی با لبه های شیب دار بهره گرفته است که نشان از فاصله گرفتن سامسونگ با طراحی های قدیمی خود دارد و طراحی آن، با پرچمدار 2013 اچ‌تی‌سی بی شباهت نیز نخواهد بود!
گرچه در پتنت هایی که از یک طراحی به ثبت می‌رسند هیچگاه مواد به کار رفته احتمالی در آن فاش نخواهد شد اما انتظار می‌رود گلکسی S5، به اولین پرچم دار سامسونگ تبدیل شود، که سامسونگ از یک بدنه آلمینیومی در آن، استفاده کرده باشد.

11 در مورد “طرح احتمالی گلکسی S5!”

  1. سلام میخواستم قیمت فرعی که تو شرکت با نصف قیمیتی که سامسونگ(شرکت)ساخته با گلکسی نصف قیمت ینعی 320و440وتا900تومان هم عرضه مثل گلکسی یانگ و………… ممنون؟لطفا قیمت s5بیگین؟ممنون.

  2. اگه این s5باشه باید از این به بعدبه جای اخبار شکایت اپل از سامسونگ پیگیر شکایت htc از سامسونگ باشیم .
    اخه این انگار طراحی پرچمدار بعدی htc.

  3. ما منتظر حضور بدنه فیبر کربنی s5 هستیم تا ببینیم متعصبا به چی گیر میدن !!!!
    گرم شدن هم که 100 درصد رفع میشه و تا حدودی الان هم رفع شده
    ——–
    البته سامسونگ خیلی وقت پیش باید فیبرکربن استفاده میکرد ظاهر s4 هم الان رو اعصابه !!!

  4. خب سامسونگ از خیلی وقت پیش اعلام کرده بود که طراحی محصولات سال 2011و2012 و 2013،از طراحی های سری2 این شرکت هست و دیگه از اون طراحی استفاده نمی کنه و از سال بعد به طراحی سری 3 خودش مهاجرت میکنه.(که تفاوت های بزرگی با سری2 داره.)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH