Moto E4 گوشی خوش قیمت موتورولا معرفی شد

موتورولا با دو محصول  Moto E4 و Moto E4 Plus بازار میان‌رده، گوشی‌های هوشمند را هدف قرار داده است.

در صورتی که با کمبود بودجه برای خرید گوشی هوشمند مواجه هستید، یا در جستجو برای خرید گوشی دوم هستید، Moto E4 با قیمتی حدود 130 دلار گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

باتری قابل تعویض، دوربین 5 مگاپیکسلی ثانوی به همراه فلاش و دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی، صفحه نمایش 5 اینچی و 16 گیگابایت حافظه داخلی از جمله امکاناتی است که با صرف این هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بی‌شک قیمت پایین، امکانات خوب و اعتماد به نام بزرگ موتورولا، برگ برنده این گوشی در نبرد بین میان‌رده های بازار خواهد بود.

همچنین موتورولا اعلام کرده است در برخی از مناطق، این گوشی به همراه سنسور اثر انگشت ارایه خواهد شد.

Moto E4 Plus به نحوی برادر بزرگ‌تر Moto E4 محسوب می‌شود. صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین 13 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم از جمله مشخصات این گوشی هوشمند است. اما وجه تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌های هم‌رده خود، استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که مطمئنا به مدت زیادی شما را از نزدیکی به پریز برق بی‌نیاز خواهد کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل 180 دلار است.

با هم نگاهی به مشخصات این گوشی‌ها می‌اندازیم:

Moto E4 Moto E4 Plus
صفحه نمایش 5 اینچ، با تراکم پیکسلی 294 5.5 اینچ، با تراکم پیکسلی 267
سیستم عامل اندروید 7.1 (نوقا) اندروید 7.1 (نوقا)
دوربین 8 مگاپیکسل دوربین اصلی و 5 مگاپیکسل دوربین جانبی (همراه با فلاش) با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 13 مگاپیکسل دوربین اصلی و 5 مگاپیکسل دوربین جانبی (همراه با فلاش) با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080
حافظه داخلی 16 گیگابایت، با قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت 16 و 32 گیگابایت، با قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت
رم 2 گیگابایت 2 گیگابایت (در بعضی مناطق با رم 3 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد)
باتری 2800 میلی آمپر ساعت 5000 میلی آمپر ساعت
سایر نسخه دو سیم‌کارت و استفاده از حسگر اثر انگشت به صورت محدود در بعضی مناطق عرضه خواهد شد دارای حسگر اثر انگشت، نسخه دو سیم‌کارت آن در برخی مناطق به صورت محدود عرضه خواهد شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH