لاجیتک از محصولات جدید وایرلس خود پرده‌برداری کرد

در حوزه گیم همیشه اختلاف نظر اساسی بین طرفداران وسایل جانبی بی‌سیم و باسیم وجود دارد. بی‌سیم دوستان دلایل خاص خودشان را دارند و طرفداران وسایل باسیم هم کلی ادله برای‌تان ارایه می‌دهند تا حرف‌شان را به کرسی بنشانند.

حالا اگر شما جز آن‌دسته از افراد طرفدار وسایل جانبی وایرلس هستید، از شنیدن این خبر قطعا خوشحال خواهید شد. لاجیتک اخیرا از یک سری وسایل جانبی وایرلس پرده‌برداری کرده است که مجهز به فن‌آوری Powerplay هستند. اما شاید بخواهید بدانید که این تکنولوژی دقیقا چیست. به گفته لاجیتک پاورپلی یک فن‌آوری جدید بی‌سیم است که با ایجاد میدان الکترومغناطیسی زمینه شارژ شدن وسایل سازگار با خود را فراهم می‌کند.

در واقع میدان الکترومغناطیسی ایجاد شده روی پد، باعث می‌شود که وسایل جانبی مثل ماوس هنگام استفاده شارژ شوند و نگرانی از تمام شدن شارژ این وسایل وجود نداشته باشد.

غیر از معرفی این پد جدید، لاجیتک از دو ماوس گیمینگ تازه تحت عنوان Logitech G903 و Logitech G703 نیز پرده‌برداری کرده است. هر دو ماوس مجهز به سوئیچ‌های پیشرفته‌تر و مقاوم‌تر شده‌اند و سنسور اپتیکال جدید بر روی آن‌ها تعبیه شده است. ماوس‌های جدید معرفی شده نیز با فن‌آوری پاورپلی سازگار هستند.

این سیستم شارژ وایرلس ماه آگوست و به قیمت 100 دلار عرضه خواهد شد. دو ماوس G903 و G703 نیز با قیمت‌های 150 و 100 دلار همین ماه به بازار خواهند آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH