تصاویری جدید از آی‌فون 8 منتشر شد

آی‌فون 8 این روزها به پرحاشیه‌ترین اسمارت فون تولید نشده در جهان تبدیل‌ شده است. هنوز مشخصات دقیقی از این گوشی هوشمند توسط شرکت اپل منتشرنشده اما تا دلتان بخواهد خبر، حاشیه و تصویر از این گوشی هوشمند منتشر شده است. به‌تازگی نیز تصاویری جدید توسط منبعی منتشر شده که ادعا کرده در بخش تأمین کمپانی اپل این تصاویر را به ثبت رسانده است. این تصاویر در Reddit منتشر شده و اطلاعات بیشتری از پنل پشت و جلوی آی‌فون 8 می‌دهد.

با توجه به شایعات پیشین تصویر منتشر شده از پنل جلویی کاملا با اخبار گذشته یکسان است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید نمایشگر بدون حاشیه بوده و سنسوری نیز که احتمالا متعلق به دوربین است بالای صفحه‌نمایش نشان می‌دهد. درباره پنل پشتی نیز طبق تصاویر منتشرشده جای سنسور دوربین دوگانه را نشان می‌دهد.

این منبع تصویری نیز از سه محصول اپل منتشر کرده که امسال رونمایی می‌شوند. با توجه به اطلاعات قبلی می‌توان گفت که در این تصویر سه محصول آی‌فون 7S با لنز تکی 12 مگاپیکسلی، آی‌فون 7S پلاس با لنز دوگانه و آی‌فون 8 با لنز دوربین دوگانه مشاهده می‌شوند.

اما قسمت جالب این تصاویر این است که دکمه تاچ آی‌دی به‌طور کامل به پنل پشتی منتقل‌ شده تا شاهد حضور اسکنر اثر انگشت آی‌فون 8 در پشت‌گوشی و زیر آن باشیم.

این تصاویر در حالی منتشرشده است که به‌ احتمال‌ زیاد سپتامبر (شهریورماه) شاهد معرفی تازه‌ترین اسمارت فون‌های اپل خواهیم بود و کم‌تر از 12 هفته دیگر چشم‌مان به جمال نوبرانه‌های اپل روشن می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH