گلکسی نوت 8 در IFA 2017 معرفی می‌شود

نشانه‌های محکمی وجود دارد که سامسونگ ممکن است گلکسی نوت 8 را در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی کند. Sammobile گزارش داده که این غول تکنولوژی می‌خواهد شانس خود را برای انتشار جانشین گلکسی نوت 7، در مقابل گزارشات اخیر که خلاف این موضوع را عنوان کرده بودند، امتحان کند.

انتظار داریم این گوشی هوشمند جدید، اوایل امسال با یک طراحی بهتر و تست‌های ایمنی دقیق‌تر معرفی شود پس انتشار شتاب زده آن بعید خواهد بود. واضح است که چنین اقداماتی برای جلوگیری از تکرار مسائل و مشکلات گلکسی نوت 7 که منجر به جمع‌آوری آن شد، اتخاذ گردیده‌اند.

با اینکه سامسونگ از ارایه جزئیات درباره گلکسی نوت 8 خودداری می‌کند، Sammobile از‌طریق منابع داخلی خود عنوان کرده که این غول تکنولوژی برای رونمایی از این گوشی هوشمند در کنفرانس سالانه برلین برنامه‌ریزی نموده است. این وب‌سایت برای حمایت از ادعای خود، به این موضوع که سامسونگ همیشه یکی از محصولات خود را در طول کنفرانس IFA رونمایی می‌کند اشاره کرده و پرده‌برداری گلکسی نوت 8 قبل از این رخداد را بعید می‌داند.

بر‌طبق گزارشات، گلکسی نوت 8 به صفحه نمایشی 6.3 اینچی با کمترین حاشیه مجهز شده، در قلب خود پردازنده اگزینوس 8895 را جای داده و در دو نسخه با 4 و 6 گیگابایت رم معرفی شود. مدل‌های دیگری از این اسمارت‌فون نیز با تراشه اسنپدراگون 836 عرضه خواهند شد. هم‌چنین انتظار داریم گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه قدرتمندی که زوم اپتیکال سه برابری را امکان پذیر می‌کند منتشر گردد. در این تلفن همراه بلندگو‌های AKG، دکمه اختصاصی بیکسبی و امکانات بسیار دیگر نیز وجود خواهند رفت.

1 در مورد “گلکسی نوت 8 در IFA 2017 معرفی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH