فروش اچ‌تی‌سی U11 از اچ‌تی‌سی 10 و One M9 بسیار بهتر است

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی بالاخره مسیر صحیح رسیدن به موفقیت را پیدا کرده است. این کمپانی تایوانی، چند سالی می‌شود که موفقیت چندانی را کسب نکرده و حتی ساخت دو پرچم‌دار گوگل یعنی پیکسل و پیکسل XL نیز نتوانست امید چندانی را برای نجات از دره رکود در اچ‌تی‌سی بیافریند؛ با این حال به نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید این کمپانی می‌تواند این وضعیت را تا حدودی تغییر دهد.

Chia-Lin Chang، مدیرعامل اچ‌تی‌سی در مصاحبه اخیر خود با Focus Taiwan اعلام کرده است که اچ‌تی‌سی U11 فروش بسیار سریع‌تری را به نسبت دو اسمارت‌فون قدرتمند این کمپانی یعنی اچ‌تی‌سی 10 و اچ‌تی‌سی One M9 تجربه می‌کند. به عبارت دیگر، فروش HTC U11 در مدت مشابه با دو پرچم‌دار قبلی بیش‌تر بوده است.

در حالی‌که بسیاری از پرچم‌داران بازخوردهای چندان مثبتی را از کارشناسان دریافت نکرده‌اند، HTC U11 توانسته عملکرد موفقی را داشته باشد و امتیازهای خوبی را از کارشناسان دریافت کند. مطمئنا این خبر خوبی برای طرفداران اچ‌تی‌سی خواهد بود و نوید دهنده آن است که کمپانی با سابقه HTC می‌تواند یک‌بار دیگر به شکوه سابق بازگردد.

اچ‌تی‌سی U11 دز ماه می در آسیا و در ماه ژوئن در سایر نقاط دنیا عرضه شد. این اسمارت‌فون مشخصات بسیار خوبی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدراگون 835، 4 یا 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با f/1.7 اشاره کرد. هم‌چنین دوربین سلفی مورد استفاده در این اسمارت‌فون 16 مگاپیکسلی است که می‌تواند برای عاشقان سلفی بسیار مناسب باشد.

مطمئنا HTC U11 حتی اگر نتواند وضعیت نابسامان اچ‌تی‌سی را تغییر دهد، بدون شک یک اسمارت‌فون قابل توجه است.

4 در مورد “فروش اچ‌تی‌سی U11 از اچ‌تی‌سی 10 و One M9 بسیار بهتر است”

  1. سلام خرید اچ تی سی یو ۱۱ ۶۴ گیگا بایتی خوبه یا الجی جی ۶ با تشکر اساتیدی که هر سال گوشیهای جدید کار میکنند البته ” کیفیت عکس و فیلم و حافظه داخلی و هنگ نکردن گوشی با سرعت عمل باز شدن برنامها و یا روشن کردنه گوشی بسیار مهم هست بین ایندو گوشی جی ۶ الجی یا اچ تی سی یو ۱۱ ممنون .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH